Страница 1 от 1

дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 11 юли 2009, 21:26
от metalon
Първи пост, е, предполагам че ще съм от ония дето си карат пръдливите стари дизели и замърсяват форума с адютантските си въпроси и т.н. Пари неа, но какво ще ми струва да питам. Дано някой така по-широко скроен да се смили.

Начи имам един стар ескорт 1.6дъ от 88ма година и взе да ми прави едни мурафети. Значи преди да я взема колата не е вървяла добре когато е била под половин резервоар. След като я взех и покарах известно време взе да придърпва и да гасне особенно а ако натисна спирачката - направо си изгасва. Решихме че е от резервоара, има боклуци, а, у. Извадихме горивните маркучи и ги бухнахме в една 2л бутилка от кола и баща ми я закара до село без проблем. Извади резервоара и го проми но ме съмнява че има нещо останало по горивните маркучи. Да съм карал 30 км и същия проблем отново се появи. Поведението на колата е както си върви и оборотите падат, педала на газта отказва и ако не натиснеш до ламарината гасне. Много неловко в натоварено движение. Съмнявахме се че взима въздух и какво ли не още. Колата е бюджетна а и не ми се води по майстори които в повечето случаи гледат да ти измъкнат мангизите, кризи мризи, разбираш.

Re: дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 11 юли 2009, 22:13
от mclsdreal
Колега, вижте дюзите дали не са мръсни, напълни резервоара с 20-30 литра и сипи 1 добавка да издуха...труго какво, не мога да ти кажа, карал съм дизел, но проблеми с него нямах. Виж някоя тема с дизели дали има нещо като за твоя случай _friends_

Re: дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 11 юли 2009, 22:26
от paci
Ако ще слагаш добавка гледай да е на нов горивен филтър!

Re: дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 12 юли 2009, 21:05
от metalon
Търсих търсих и неволята пристигна. :?

Горивния филтър го смених. Проблема е изглежда в горивните маркучи които са метални и минават под каросерията. А тя е била карана на село и са ударили резервоара отдолу точно по едно кръгло нещо в което влиза всмукателния маркуч. Размених смукателния с този на маркуча който връща горивото и колата тръгна. Чудя се дали на изхода от резервоара там където се свързва смукателния тръбопровод дали има клапан който пречи на горивото да се връща защото този който прави колата каза че трудно се продухвал (посока двигател-резервоар) откъдето подозирам че е проблема или проблема е че е запушено това място или е от клапана който не дава на горивото да се върне в резервоара което пък ме довежда до мисълта че как ще го върне като двигателя няма въздух и това поддържа горивото в двигателя без значение дали е празен резервоара или не или изобщо дали взима въздух. Както и да е. Преди това правих номера с изолирането на резервоара като топнах маркучите в бутилка с нафта и колата си беше часовник. Сега се чудя каква добавка да сложа или по-скоро как се казва. Трябва да отделя време и за това. Видях че и въздушния е омазан яко в единия ъгъл и това ще оправим.

Re: дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 13 юли 2009, 15:58
от kt315
100% е от удара на резервоара. Смукателната тръбичка е много близо до дъното - точно над "кръглото нещо". Като се подбие и смуче трудно нафта. Няма клапан. Сваляш резервоара и или повдигаш тръбичката или изчукваш дъното. Присадки в случая не помагат.

Re: дизел губи мощност и гасне

Публикувано: 14 юли 2009, 18:46
от gazetto
Та понеже казваш че като намалее нафтата го прави.....Имахме същия проблем с една сиера само че 1.8д.Проблема е че тръбичките на в резервоара(дет са на сондата) са много близко една до друга.И като се връща обратната нафта прави мехурчета които се засмукват обратно по системата и колата гасне.Решението е да извиеш тръбичката на обратната нафта някаде настрани!Дано да съм бил полезен.Или пробвай като загасне колата извади маркуча на обртаната нафта от помпата.Ако има голямо налягане и изхвърли бая нафта може и там да е проблема.Запушен маркуч,тръбичка или нещо по системата за връщане на нафтата.Защото по този начин помпата се дави, няма на каде да връща гориво и колата гасне.Успех