Страница 1 от 1
Странен Ефект
Публикувано: 14 авг 2009, 11:24
от Shooter
Имам странен ефект на турбото. усеща се само на 5 когато ускорява с нормална газ 2200-2500 оборота. получава се леко забиване сякаш се включва климатика и веднага след това получавам ритник от турбото. преди не съм усещал такова нещо. на какво ли се дължи?
Re: Странен Ефект при ТУРБОТО
Публикувано: 17 авг 2009, 12:12
от escorttd1
И защо реши че ефекта е от турбото?
Re: Странен Ефект при ТУРБОТО
Публикувано: 17 авг 2009, 18:56
от Shooter
escorttd1 написа:И защо реши че ефекта е от турбото?
Прав си...не знам защо. може би защото е в зоната на действие на турбото. 2200-2500 оборота. но мисля че го усетих и на малки предавки с постепенна лека газ
Re: Странен Ефект при ТУРБОТО
Публикувано: 18 авг 2009, 12:15
от escorttd1
Мисля че турбокомпенсатора на ГНП-то е заминал. Прочети темите за дизели които се форсират. Предполагам че и при теб един възвратен клапан преди турбокомпенсатора ще помогне.
Re: Странен Ефект при ТУРБОТО
Публикувано: 18 авг 2009, 15:14
от Shooter
Имам възвратен клапан. преди време превъртя малкия ангренаж. смениха ремъците и от тогава колата много добре върви. само този проблем! едва се усеща но!!! Все пак благодаря за мнението! какво друго ми остава освен да пробвам!
Re: Странен Ефект при ТУРБОТО
Публикувано: 01 сеп 2009, 08:15
от Shooter
Здравейте пак! оказва се че проблема не е в турбото. тези дни на няколко пъти когато вдигна крак от гаста двигателя остава форсиран. обикновено не карам с много газ и се форсира на 1500 - 2000 оборота. натискам няколко пъти газта и оборотите се стабилизират на 900. въпросът ми е каква може да е причината за това? засядащо жило на газта? прословутото стъпково моторче, и въобще участва ли за подаване на газ на високи обороти? или е някой датчик или нещо друго?