Свободен щуцер на моно инжекцията (CFI)
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Свободен щуцер на моно инжекцията (CFI)
Имам Фордче Ескортче 1.4 93-та годинка сглобено, и понеже ми прави магарийки на бензин реших да му вдигна капака да погледна каква му е болката. След като щателно разгледах всички документации, инструкции, книги, програми и форуми стигнах до извода че моят проблем идва от загуба на вакуум или някакъв проблем свързан със тази система. Внимателно проследих всички маркучи, отстраних някои дефекти (вклщчително дефектен датчик на дроселовата клапа TPS) и открих, че имам един щуцер на моно инжекцията на който има висящ маркуч без да е свързан никъде. Щуцера излиза точно под датчика за температурата на въздуха и се намира на нивото на дроселовата клапа. Маркуча е черен с червена лента по дулжината му, което според Haynes значи че маркуча е за вакуум. Пробвах да закача този маркуч към вакуума на 1ви цилиндър, но нещо май не му е там мястото. Моля, някой да си вдигне капака и да ми каже къде се закача този маркуч. Прилагам снимка на детаилен изглед на Weber CFI и съм отбелязал кой е щуцера. Благодаря Ви предварително.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта