Бавно изгасва индикатора на маслото
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Бавно изгасва индикатора на маслото
Еми сутрин а и като престои колата повече от 30мин, лампата за маслото ми гасне едва след 2-3 секунди след като запаля. Масло има, даже налях малко да го докарам почти до макс.
Та това нормално ли е и как да проверя маслената помпа?
Та това нормално ли е и как да проверя маслената помпа?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз от няколко дни забелязвам че сутрин лампата за маслото изгасва след 2-3 секунди. Досега не се бях заглеждал за колко време угасва, но като че ли беше по-бързо.
Иначе двг не гори масло, нивото се спада. Сменяно е преди по-малко от 3 хил. км.
Какво може да означава това забавяне, няколко секунди закъснение на лампата имат ли изобщо значение?
Иначе двг не гори масло, нивото се спада. Сменяно е преди по-малко от 3 хил. км.
Какво може да означава това забавяне, няколко секунди закъснение на лампата имат ли изобщо значение?
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Аз имах същият проблем при по студено време. маслото ми беше SAE 15W40 и при по-ниски температури изглежда ставаше по-гъстичко от колкото трябва.
След като го смених със SAE 10W40 вече проблема не съществува. Но при смяна на масло, се сменя и маслен филтър, така че е напълно възможно и да е от филтъра.
След като го смених със SAE 10W40 вече проблема не съществува. Но при смяна на масло, се сменя и маслен филтър, така че е напълно възможно и да е от филтъра.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 яну 2011, 23:22
- Модел на автомобила: ford escort 1.8d 1996g
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Колеги и аз забелязах че ми гасне лампата след 2-3 секунди. Наистина ли е нормално за ескорд ? Има ли проблем така колата? Как може да се оправи? Мога ли да си го оставя така?
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
И моята е така.Не се вманиачавайте че секунда е много.До 2-3 секунди е нормално,студено е!Всичко е мислено от инженери и си има аванс,както е и при маслото на пръчката.Гледайте да не карате няколко минути със светната лампа
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
За бензинов двигател мисля, че е нормално да загасва до 1 сек. след запалването. Проверете си филтрите, визкозитетите и датчика за налягането.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
според мен 3 секунди е много и трябва да се търси причината .. при мен загасва мигновено
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 яну 2011, 23:22
- Модел на автомобила: ford escort 1.8d 1996g
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Моята е 1,8 д. И лампата гасне максимум за 3 секунди. Виждам че колеги са писали да се смени масления филтър. Ако го сменя дали ще се оправи? Къде се намира този датчик за налягането на маслото?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10831
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Това е една от причините поради която масленият филтър трябва да е оригинален-хубав . Да си стои пълен с масло,когато двигателя не работи, и като се запали веднага да подкачи масло.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Филтъра не е задължително да е оригинален, трябва просто да е добро изпълнение. Когато си купувам филтри, винаги ги оглеждам- дали има байпасен клапан в дъното, колко са големи отворите на фланеца му и му оглеждам мембраната. Ако имам съмнения, не го вземам. Свестен маслен филтър е 8-9 лв., а не 3,50 както много пъти са ме офертирали.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Темата е малко стара, но за съжаление ми става актуална всяка година. При предната смяна на маслото сложих маслен филтър Champion (от ЕВРО-07) - това е и препоръчваният маслен филтър според Haynes. Обаче ми направи впечатление, че когато колата престои след запалване лампата за маслото угасва 2-3 секунди по-късно, което меко казано ме издразни.
Четох из форумите - стичало се маслото и да пробвам с друг филтър. Взех един MANN/UNICO FILTER LI 779/43, който се оказа и малко по-малък по обем.
Не знам дали от по-малкия му обем, или от някакви клапани в него лампата започна да угасва съвсем нормално - почти веднага след запалване на двигателя, или още докато въртя на стартер.
Тази година взех KNECHT OC52 (от В&Д АУТО) и се получава почти същият ефект. - Май и този филтър на 500 км. ще отиде в раздел "Подарявам", но все пак можете ли да ми кажете доколко е нормално/ненормално това лампата да изгасва по-късно и много ли са вредни за двигателя тези 2-3 секунди работа без налягане на маслото. Какви филтри ползвате вие и как се държи при вас?
Лошото е, че в тази тема колегата пише, че му го прави и с FoMoCo: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 05#p377431
В някои коли гледах, че филтрите са монтирани вертикално или под наклон, така че дори само от това да задържат маслото. При мен Fiesta 1.1 OHV е хоризонтално монтиран. Има ли други клапани в двигателя, които да предотвратяват стичането на маслото когато двигателят продължително време не работи и които евентуално при мен да не са наред?
Ето и един полезен линк, по който да търсим подходящите за нашата кола филтри от номенклатурата на MAHLE/KNECHT
http://www.opieoils.co.uk/c-1109-mahle-filters.aspx - според който обаче за моята кола е подходящ: OC606
Възможно ли е 'продавач-консултантите' от В&Д АУТО да не са ми дали подходящият филтър? Уж гледаха по някакви каталози.
Взех сега картонената му кутийка и изчетох внимателно всички надписи: OC52 suitable for ROVER GROUP, Taxi, SUBARU, Leone, Subaru 1.8 XT ; equivalent to: SUBARU 420337000 --> никъде не се споменава за FORD.
Четох из форумите - стичало се маслото и да пробвам с друг филтър. Взех един MANN/UNICO FILTER LI 779/43, който се оказа и малко по-малък по обем.
Не знам дали от по-малкия му обем, или от някакви клапани в него лампата започна да угасва съвсем нормално - почти веднага след запалване на двигателя, или още докато въртя на стартер.
Тази година взех KNECHT OC52 (от В&Д АУТО) и се получава почти същият ефект. - Май и този филтър на 500 км. ще отиде в раздел "Подарявам", но все пак можете ли да ми кажете доколко е нормално/ненормално това лампата да изгасва по-късно и много ли са вредни за двигателя тези 2-3 секунди работа без налягане на маслото. Какви филтри ползвате вие и как се държи при вас?
Лошото е, че в тази тема колегата пише, че му го прави и с FoMoCo: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 05#p377431
В някои коли гледах, че филтрите са монтирани вертикално или под наклон, така че дори само от това да задържат маслото. При мен Fiesta 1.1 OHV е хоризонтално монтиран. Има ли други клапани в двигателя, които да предотвратяват стичането на маслото когато двигателят продължително време не работи и които евентуално при мен да не са наред?
Ето и един полезен линк, по който да търсим подходящите за нашата кола филтри от номенклатурата на MAHLE/KNECHT
http://www.opieoils.co.uk/c-1109-mahle-filters.aspx - според който обаче за моята кола е подходящ: OC606
Възможно ли е 'продавач-консултантите' от В&Д АУТО да не са ми дали подходящият филтър? Уж гледаха по някакви каталози.
Взех сега картонената му кутийка и изчетох внимателно всички надписи: OC52 suitable for ROVER GROUP, Taxi, SUBARU, Leone, Subaru 1.8 XT ; equivalent to: SUBARU 420337000 --> никъде не се споменава за FORD.
Последна промяна от dreadx на 15 юли 2012, 23:41, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13096
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Да, от филтъра е, марката няма голямо значение, може да се случи на екземпляр от всяка марка. Обаче много се вживяваш, няма нищо страшно от това, че щяла да изгасне 3сек. по-късно, важно е да изгасне, карай си така и да не ти пука.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Точно шампион филтрите го правят тоя номер. И аз сложих такъв и прави точно това изгасва след 3-4-5 секунди. Със предишния МАНН нямаше такива неща. И аз се бях навил да го махам ама ще остане за следващата смяна на маслото която наближава
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Може да е проблем на Champion, но има двигатели при които филтрите са монтирани под наклон, така че по естествен път е избегнат проблемът със стичането на маслото. Дали пък продавачите гледат по някакви каталози и ни дават филтър, който наистина може да се завинти на съответното място, но не е мислен за въпросния двигател? На кутийката на последния ми - KNECHT/MAHLE пише, че е за SUBARU.
Във форума на РЕНО имаше подобно мнение. Един човек отишъл да си купи конкретен модел филтър - същия като този, който ползвал до момента.
Продавачът го питал за какъв двигател му трябва и след справка в каталозите му обяснил, че е по-добре да вземе друг. Като и двата щели да станат но за неговия двигател във филтъра имало допълнителен възвратен клапан, който да предотврати стичането на маслото. Човекът взел въпросния филтър и останал много учуден, че наистина лампата за маслото започнала да му угасва много по-бързо при студено палене. Явно е попаднал на компетентен продавач, но не всички са такива и на мен ми омръзна да се чудя всеки път. Затова ми се иска да съберем някакви мнения и опит, за да е ясно кои стават и кои не-съвсем.
Колата е Fiesta 1.1 OHV, след всички пробвани до момента съм доволен от UNICO LI-779/43 на Mann+Hummel GMBH.
Във форума на РЕНО имаше подобно мнение. Един човек отишъл да си купи конкретен модел филтър - същия като този, който ползвал до момента.
Продавачът го питал за какъв двигател му трябва и след справка в каталозите му обяснил, че е по-добре да вземе друг. Като и двата щели да станат но за неговия двигател във филтъра имало допълнителен възвратен клапан, който да предотврати стичането на маслото. Човекът взел въпросния филтър и останал много учуден, че наистина лампата за маслото започнала да му угасва много по-бързо при студено палене. Явно е попаднал на компетентен продавач, но не всички са такива и на мен ми омръзна да се чудя всеки път. Затова ми се иска да съберем някакви мнения и опит, за да е ясно кои стават и кои не-съвсем.
Колата е Fiesta 1.1 OHV, след всички пробвани до момента съм доволен от UNICO LI-779/43 на Mann+Hummel GMBH.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
И какво толкова се чудиш?dreadx написа: ... и на мен ми омръзна да се чудя всеки път ..
Само една смяна на маслото съм карал Фиестата с нещо различно от Моторкрафт и сега новото име FoMoKo.
"Различното" го взех от магазин от който не съм си купувал нещо лошо
Ядове не съм имал.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Бавно изгасва индикатора на маслото
Качествен маслен филтър е от порядъка на 12-18 лв. Не може филтъра да е за 5 лв и да е качествен с налични всички необходими клапани. Като съвет мога да дам при покупката на филтър да се оглежда за наличието на 2-та критично важни клапана- клапан против изтичане на маслото (антисифонен клапан) и байпасен клапан предпазващ двигателя при задръстен филтър. Антисифонният клапан представлява гумена/силиконова кръгла мембрана, която се вижда през периферните малки входящи отверстия на филтъра. Байпасният клапан трябва да се вижда в дъното на филтъра през централното изходящо отверстие на филтъра. Ако при огледа и двата клапана са налични, значи филтъра е що годе свестен.
P.S. В България е бъкано с ментета и не трябва да се дава доверие само заради марката. Важното е да се подбере сигурен доставчик на части, за който има добри отзиви и си сигурен че предлага качествени консумативи ( и т.н.)
P.S. В България е бъкано с ментета и не трябва да се дава доверие само заради марката. Важното е да се подбере сигурен доставчик на части, за който има добри отзиви и си сигурен че предлага качествени консумативи ( и т.н.)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта