Страница 1 от 1
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 19 окт 2009, 15:16
от sweet
Здравейте отново!Пак имам проблем с колата!
Преди около 2 месеца ми направиха ремонт на двигателя(не ме питайте какво са оправяли защото немога да ви кажа

)
Закарах я,за да проверят от къде идва проблема с пушенето на колата и невключването на турбото.
Преди пак имах проблем с турбото.Вместо да се включва на 2500 оборота се включваше на 3500,а сега ИЗОБЩО не се включва.След ремонта колата почти не пушеше,но търбото пак не беше в ред.
От преди 1 седмица колата започна пак да пуши доста,също така взе да губи мощност и турбото пак не се включва.
Моля ви кажете ми къде в Пловдив мога да закарам колата,за да и тестват турбото.Защото си мисля,че пушенето и губенето на мощност са породени от това че турбото не работи.
Също така бихте ли ми казали колко горе доло ще струва прегледа.
Много Ви моля помогнете ми с този проблем,защото без кола немога(а немога в момента да си позволя да си купя друга)
защото съм студентка и всеки ден пътувам с нея.
Благодаря Ви предварително за отделеното време! >:D<:
Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 19 окт 2009, 15:34
от gazetto
Е то турбото се усеща кога работи.Към 2200-2300 оборота идва повече ПАУЪР и сякаш те рита някой.Има ли някво свирене от него или нещо подобно.Провери да нямаш изваден мъркуч...А филтри сменяла ли си скоро?
Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 19 окт 2009, 15:36
от sweet
Всички филри са сменени.Като я купих колата турбото ми работеше и знам какво е усещането.Но сега ИЗОБЩО не се включва и зве да ми пуши пак колата.
А за мъркучите няма как да проверя,защото нищо не разбирам!

Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 19 окт 2009, 18:27
от gazetto
А за пушенето кат си изолирах ЕГР и се опрай ама не ми беше толкоз спъната колата колкото ти описваш!Ако разбереш какво е пиши, че да сме по-наясно и ние.

Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 21 окт 2009, 19:48
от veskoletii
Един колега с ЕСКОРТ ТД ми каза че еимал проблем при които колата му забивала муцуна и се оказал прекъснат кабел на датчика на коляновия вал
Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 21 окт 2009, 21:09
от Mondeo18TDI96
veskoletii написа:Един колега с ЕСКОРТ ТД ми каза че еимал проблем при които колата му забивала муцуна и се оказал прекъснат кабел на датчика на коляновия вал
бензин/дизел ... май не ги различаваш много

Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 29 окт 2009, 20:20
от veskoletii
колега мондео ако незнаеш дизелите също имат датчик на коляновия вал
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=20868" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 30 окт 2009, 10:10
от sweet
Ето какво се случи!Връщах се от Пловдив и колата ми пушеше доста.Много се ядосах и си казах ако ще се разваля нещо да се разваля.Качих се на магистралата и назорих колата до 4500 оборота на 4 предавка.Колата взе да пуши доста.След това изпушване видях,че обортомера ми не работи,Но за сметка на това спря всякакво пушене и колата взе да си набира много добре.Дори турбото усетих.Зачудих се и отидох в един сервиз да ми проверят турбото и те ми казаха,че турбото ми е в ред,че нищо му няма.
Може да звучи смешно,но ще го напиша!От както спря да ми работи обортомера колата спря да пуши и започна да си набира нормално.Ако продължава да е така за нищо не света няма да оправя обортомера

Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 30 окт 2009, 12:25
от Mondeo18TDI96
говориш глупости !
старите дизели (от преди комънрейл ерата) нямат и НЕ ИМ ТРЯБВА позицията на коляноваия вал (помпата е зацепена с ремък за него!)
новите заради ECU-то се нуждаят от него !
@sweet
явно проблема ти е бил запушен катализатор - който си продухала
оборотомера (ако е електронен) взема сигнал от едната фаза на генератора ... което може да означава че имаш проблем (диоди ...)
ако е механичен - жилото нещо се е е таковало - но не е проблем голям

Re: МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ!!! Форд ескорт 96 ТД
Публикувано: 02 ное 2009, 12:53
от ivo_63
ако не можеш да запалиш тия дни - акумулатор е, после като дадеш 200 лв ще разбереш , че оборотомера трябва да работи