Страница 1 от 1

FORD 1,8 Д прекъсва

Публикувано: 08 мар 2006, 21:41
от stanef
Здравейте колеги,
Преди 20-на дни Ви писах за проблема със скъсания ремък на ГНП.
В сервиза ми смениха двата ремъка и ролките.
Като запалихме колата беше добре и си тръгнах.
Проблемите почнаха на другата сутрин.
Колата запали нормално. В началото оборотите както винаги са по високи около 1100-1150 и постепенно спадат към нормалните 850-870 и тогава се появява проблема. Започва да прекъсва. Аспуха пуши и излиза синкав лютив дим. Като тръгна и след 500 м. да спра вече не прекъсва.
На другата сутрин същото. Страшно ме дразни.
Какво може да бъде?
1. Дали не са наместили ремъците и центровката.
2. При смяна на ремъците трябва ли да се отвиват трите болта на зъбното колело на ГНП щот ми се стори, че при смяната ги отвиваха.
Сега кат си мисля, май не трябва да се пипа там.
3. Къде мога да намеря схема на ГНП Bosh.
Ще се пукна от яд ако са се учили на мойта кола тез баш майстори.
Ще чакам съветите Ви.
Предварително благодаря.
ПредварителнБлагодаря за

Публикувано: 08 мар 2006, 21:57
от Jinxy
Не се плаши. Тези 3 болта се отвиват и се намества зъбния венец на помпата спрямо зъбите на новия ремък. Стария се е бил поразтегнал и е имало разместване.Това си е нормално. относно пушенето и прекъсването при старта - студена провери си дали работят всички подгреватели на цилиндрите.

Публикувано: 08 мар 2006, 22:08
от stanef
Подгреватели, тоест подгряващите свещи нали.

Публикувано: 08 мар 2006, 22:21
от Jinxy
Да. Ако някоя свещ не работи този цилиндър ще изхвърля недоизгоряло гориво в изпускетелната система а от там и пушенето и миризмата. След "около 500 метра" той започва да работи нормално и всичко се оправя. Просто и той достига работна температура но по - бавно от другите цилиндри. Изгори ли още една свещ предполагам че в студено време няма да можеш и да палиш.

Публикувано: 08 мар 2006, 22:39
от stanef
Благодаря колега,
Сега е малко студеничко :( , но кат се постопли ще проверя, щом няма опасност да и стане нещо както разбирам :D .