Страница 1 от 3

Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 18:12
от Mellow
Здравейте.
Карам Форд Фокус 1.8 TDCI 115 hp.От известно време след като загрее двигателя, след минаванате на 1900 обр, турбото започва да свири. Нямам загума на мощност, нито бели или черни пушачи. Карам с масло TOTAL 5w30. На какво може да се дължи това. Ще взимам ли ново турбо?
Четох доста неща. Трябвало да си го почистя...лагерите му са тръгнали....трябва да вдинеш 160 и да загасиш двигателя в движение.......

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 18:17
от G_o_c_e_v
Аз съм с 1.8 TDdi и също ми просвирва турбината, но не смятам, че това е проблем! Щом се чува значи работи :lol:

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 18:20
от Mellow
G_o_c_e_v написа:Аз съм с 1.8 TDdi и също ми просвирва турбината, но не смятам, че това е проблем! Щом се чува значи работи :lol:

Казаха ми ще може да се е появила хлабина в лагерите и този звук е сигнализиращ. Това е като втори звук от нея, малко глупаво го обясних. Звука от завъртването си го има, просто е нещо ново.
От кога караш така?

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 19:27
от Mondeo18TDI96
Mellow написа:....трябва да вдинеш 160 и да загасиш двигателя в движение.......
ако това (горното) го направиш ... със сигурност ще останеш без турбо :)

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 19:46
от Mellow
Mondeo18TDI96 написа:
Mellow написа:....трябва да вдинеш 160 и да загасиш двигателя в движение.......
ако това (горното) го направиш ... със сигурност ще останеш без турбо :)
колегите във VW Форум съветват така

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 20:16
от paci
Mellow написа:
Mondeo18TDI96 написа:
Mellow написа:....трябва да вдинеш 160 и да загасиш двигателя в движение.......
ако това (горното) го направиш ... със сигурност ще останеш без турбо :)
колегите във VW Форум съветват така
Ти с форда ли си се регистрирал там и си питал за него?
Я помисли малко при тази скорост с какви оборти е турбото и изведнъж да остане без охлаждане?!

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 07 ное 2009, 20:29
от Mellow
Ти с форда ли си се регистрирал там и си питал за него?
Я помисли малко при тази скорост с какви оборти е турбото и изведнъж да остане без охлаждане?![/quote]


Пуснах в гоогле и ми излезна VW

иначе го прави и на място, но само при загрял двигател след 1900 обр.
Звука е постоянен като свирене, не си променя силата или честотата

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 11:12
от libra
По-добре помислете какво ще стане при 160, като загасиш двигателя и волана се втвърди! :idea:

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 12:23
от diesel1.6
Mellow написа: Звука е постоянен като свирене, не си променя силата или честотата
Toва не е обичайното за звук от турбото. Да не шуми нещо друго?

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 12:24
от Mondeo18TDI96
Mellow написа:...
понеже виждам че вярваш на всичко написано по форумите - ето ти една извадка от книжката на жената (C4 1.6HDi 2009):
(картинката нещо не се атачва :) )

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 18:37
от Mellow
[/quote]понеже виждам че вярваш на всичко написано по форумите - ето ти една извадка от книжката на жената (C4 1.6HDi 2009):
(картинката нещо не се атачва :) )[/quote]


Търся някой със подобен проблем или човек с опит по този въпрос. Защото тази барака глътна 6000 лева за сервизи и се чудя дали следващата стъпка да е старо желязо
diesel1.6 написа:
Mellow написа: Звука е постоянен като свирене, не си променя силата или честотата
Toва не е обичайното за звук от турбото. Да не шуми нещо друго?
Турбината е за жалост. От там идва звука.

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 18:42
от Alexi
тръгнало е ,а колко ще изкара е Божа работа

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 21:54
от зуница
Може да чуваш свистене на въздух от разхлабен маркуч.Провери си връзките .Не е задължително нещо да се чупи.

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 08 ное 2009, 22:06
от escorttd1
Mellow написа:Търся някой със подобен проблем или човек с опит по този въпрос. Защото тази барака глътна 6000 лева за сервизи и се чудя дали следващата стъпка да е старо желязо
Колега, май парите не ги е глътнала бараката ами сервизите и ако отидеш и им кажеш да ти проверят турбото ти гарантирам че ще олекнеш още с 2000лв. Просто си карай колата и щом върви не се притеснявай излишно.

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 00:45
от gazetto
Възможно е да е от турбото.На мен на единия форд ми е така откакто го купих.Ма така си карам.И според мен са лагерчета,ма не ми се занимава с него( и без тва е работен).

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 01:26
от diesel1.6
Лагери и уплътнения на турбо не са ли няколко стотачки? Погледнете в сайта на турбо сервизите - примерно във Варна.

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 02:24
от bateto_toshko
libra написа:По-добре помислете какво ще стане при 160, като загасиш двигателя и волана се втвърди! :idea:
той и без това трябва да е твърд при тая скорост за да е излети от пътя.Но да , наистина много е важно да изгаси колата при 160км/ч.Недей да мислиш , за това , че оставаш без спирачки ...за кво ти са при 160?Дори не мисли за живота си , турбото е по важно................
Наистина този който го е препоръчал това изключване на 160/км/ч е престъпник , а който му повярва е не знам какъв.... :roll:

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 06:51
от Itskin
Колега,

на колко км ти е колата, аз те съветвам да си направиш профилактика на турбото, центовка на оста и лагери. По принцип съм чел, че към 100 к , не е излишно.
Това, че върви колата не значи нищо, един приятел си купи Saab и турбото се прецака, а колата си вършеше. Оказа се перката се беше забила в охлюва и счупила цялата..да не ти казвам, че имаше малко стружки в кулера и двигателя...
А ако с 160 км/ч , изгасиш, тогава си към 4000 оборота, може и да се запали турбината. Ще се върти на максималната мощност на двигателя и то без грам масло, да не говорим, че спирачките и волана ще са камък, както казаха колегите. Направо престъпление към теб и последствие колата.

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 07:14
от Mellow
Itskin написа:Колега,

на колко км ти е колата, аз те съветвам да си направиш профилактика на турбото, центовка на оста и лагери. По принцип съм чел, че към 100 к , не е излишно.
Това, че върви колата не значи нищо, един приятел си купи Saab и турбото се прецака, а колата си вършеше. Оказа се перката се беше забила в охлюва и счупила цялата..да не ти казвам, че имаше малко стружки в кулера и двигателя...
А ако с 160 км/ч , изгасиш, тогава си към 4000 оборота, може и да се запали турбината. Ще се върти на максималната мощност на двигателя и то без грам масло, да не говорим, че спирачките и волана ще са камък, както казаха колегите. Направо престъпление към теб и последствие колата.

Колата стана на 126000 км. Купих я на 41000 км. Скоро и махнан оригиналния ангренажен ремък. Да не ми да трябва малко да сгъстя маслото все още я карам с редичко масло 5w30 на Тотал.

Четох за профилактика на турбините, да се изчисти загара
Изглежда че попаднах на барката - диференциал, маховик, жила на скорости, когато се разби маховика се откъсна и разби съединителя сега и турбо. Да не говоря че постоянно има проблеми с електрониката.
Все фабрични дефекти. Поне от МП така казват
това и било слабо оново и било слаби.

Мой приятел има таква и направи 300 000 км, и няма без проблеми,
ама я взеха за служебна, а аз мойта я взех с мерак :(
А да пусна да я продавам няма да е коректно да излъжа някой

Преди карах Мондео 96 1.8 ТД нямаше по-хубава кола

Re: Турбото ми ще гръмне ли?

Публикувано: 09 ное 2009, 08:23
от gazetto
diesel1.6 написа:Лагери и уплътнения на турбо не са ли няколко стотачки? Погледнете в сайта на турбо сервизите - примерно във Варна.
Не мисля че са толкоз.Тук има един ремонтира турбини поне от 10 години и е добър.За ремонт на цялото турбо взима 300 кинта.Едни лагерчета колко да струват?Имах преди Мазда 626 компрекс.И тя така се разви и след отварянето минах с ремонт за 20 кинта.Имаше лагерчета такива български.Колата така изкара още 50к км и после я продадох и си вървеше.Ма незнам форда с кви лагерчета е.....