Обороти на Ескорт ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Обороти на Ескорт ТД

Мнение от T punchev » 13 мар 2006, 11:24

Имам едно питане към собствениците на форд с мотор 1.8 ТДИ.Значи моя ескорт ми се струва че върви добре,има тяга.Но от любопитство си направих тест,и установих че колата ускорява до 4000 оборота,и след това леко започва да забавя,и спира да ускорява към 4500 оборота.Това не ме притеснява защото аз рядко стигам до тези обороти,наи добро ускорени е ми се струва че се получаеа при смяна на предавките към 3500 до 3700 оборота.Та въпроса ми беше някои дали има подобни наблюдения от своита кола.На място вдига 5000 оборота.За сравнение предишният ми дизел,които в момента е на баща ми,развиваше до 6000 оборота на място,и до към 4500 5000 при ускорение.Но тои е атмосверен,и е с помпа BOSCH.С него съм развивал 150.160 км на равно,и 180 на спускане , при което оборотите бяха към 4700.Със сегашния ми ескорт 1.8 ТДИ развивах 160 при което оборотите бяха между 3500 и 4000 незнам точно,но нямах за цел да пробвам максималмна скорост.В тази връзка някои знае ли колко му дават като максимална скорост по книга,и колко сте развивали с вашите дизели?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обороти на Ескорт ТД

Мнение от aaleks » 13 мар 2006, 17:31

T punchev написа:..............................ускорява до 4000 оборота,и след това леко започва да забавя,и спира да ускорява към 4500 оборота.Това не ме притеснява защото аз рядко стигам до тези обороти,наи добро ускорени е ми се струва че се получаеа при смяна на предавките към 3500 до 3700 оборота.............................
Споко и при мен е така!

http://www2.zr.ru/compare/" onclick="window.open(this.href);return false;
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 13 мар 2006, 18:59

Над 3500 оборота не съм стигал :-)

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 13 мар 2006, 19:28

до 3500 оборота съм вдигал само при изпреварване/ускорение (за няколко секунди), над тази стойност вЪтъка (N*m) намалява и е по-добре да превключа на по-висока предавка (3500->2200)

Не карам с 120+

Въобще не се препоръчва вдигане на високи обороти (без нужда). Максималното време за тестове (празен ход) при 5150 об. е 3 сек !

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 14 мар 2006, 16:56

Така трябва да е.Ако искаш да тестваш колата засечи за колко сек. ускорява 0-100км/ч.Аз с 14" гуми ги правя за 14-15сек., с 15" за 17сек., но повече от 160 не вдига.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 14 мар 2006, 21:23

Моята прави 180 и ги държи. За оборотите при 180 - не съм обърнал внимание, но явно помпата е ограничена до 180 - поне при мен е така. 140 ги прави на около 3500. Това си го спомням защото ги сравнявахме с една Ксантия 1.9 ТД и при нея е същото. Докъм 140-150 набира бързо, нагоре е по-бавно, но 180 прави.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 14 мар 2006, 22:03

Моята не съм я засичал за колко ускорява до 100км,но ми се струва че ще е за по малко от 14сек.А и четох във Data.bg че ускорява за 11 и нещо.Моята е на 3500 оборота при 150км.

Потребителски аватар
paintman
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от paintman » 14 мар 2006, 23:19

11.5 го дават :)

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Обороти на Ескорт ТД

Мнение от 1.8d » 19 мар 2006, 20:32

T punchev написа:.Но от любопитство си направих тест,и установих че колата ускорява до 4000 оборота,и след това леко започва да забавя,и спира да ускорява към 4500 оборота.
Tова е така защото при ТДИ-то помпата има ограничител и на 4500 об/мин спира да подава гориво.Това е разбира се най-общо казано.За да не се претоварва двигателя.А за това колко вдига,няма начин да не сте забелязали че на 5-та предавка стрелката на оборотомера и километража вървят на едно.Така че лесно може да се сметне че около 4 500 об/мин.когато помпата изключва скороста е между 180 и 190 км/ч(това последното важи за Мондеото де,при Ескорта може да има разминаване на стрелките)
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 19 мар 2006, 23:58

Колега...имам един съвет към тебе: НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ.
Аз ги правих онзи ден и сега съм в куба на преебаните.
...дрън-дрън...мноо важно...

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 20 мар 2006, 00:47

E,то ако се сасипе от един тест, значи си му е време за съсипване..,

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 мар 2006, 00:51

snaiperisto написа: и сега съм в куба на преебаните.
Тук всички собственици на форд ли визираш?
Щото аз съм собственик от 4-ри години и никак не се чувствам преебан.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 20 мар 2006, 00:56

Не визирам клуба , визирам обществото на измамените купувачи.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 мар 2006, 01:16

Пацо, стига яде хората бе :shock: Щи купа наморник и двайте по темата вече :wink:
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 20 мар 2006, 01:18

А така
стига яде хората
ми даи да си лафиме нещо :twisted:
...дрън-дрън...мноо важно...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта