Страница 1 от 1
Прекъсва при влажно време
Публикувано: 12 дек 2009, 20:29
от mashadar
Здравейте! Днеска едвам се движеше колата от прекъсвания. И друг път когато е влажно времето пак прекъсва малко или много. След като се прибрах вкъщи се сетих да ида да видя на тъмно дали свети някъде по кабелите и дистрибуторната капачка. Обаче колата явно се "уплаши" и не светеше нищо. Покарах я и вече изобщо не прекъсваше. Направих си извода, че като загрее двигателят, спира да прекъсва. Обаче преди да загрее са големи мъки, особено сега като е студено и влажно. Какво да правя?
Re: Прекъсва при влажно време
Публикувано: 13 дек 2009, 08:00
от paci
Смени капачката!
Ако се съмняваш в кабелите и тях.
Имах подобно поведение при бившия ми Ескорт 1,3 набор 87.
Поетапно поради една или друга причина смених и кабелите, и свещите и накрая и капачката.
До преди да сменя капачаката го имах това което описваш.
Трябва да снимаш под капачката ти какво е положението да не би да ти липсва една пластмасова джаджа.
На капачката има вентилационни прорези и не трябва да лепиш със силикон или да я овиваш с PVC и тем подобни тъпотии защото задържа конденз и не може да се проветрява.
Re: Прекъсва при влажно време
Публикувано: 14 дек 2009, 10:28
от madboy
paci написа:.................
На капачката има вентилационни прорези и не трябва да лепиш със силикон или да я овиваш с PVC и тем подобни тъпотии защото задържа конденз и не може да се проветрява.
Аз пък на Фистата точно това направих за да не ми прекъсва- при всяко сваляне на капачката я овъртах със силикон. При мен винаги го правеше този номер при дъждовно време. Даже и през локви като минавах ми хвърляше влага в делкото, защото делкото ми е ниско зад двигателя.
Re: Прекъсва при влажно време
Публикувано: 14 дек 2009, 10:55
от nikolovvd
И аз съм за капачката на делкото.
Ефекта се получава от един прост физически процес. През този период на годината, когато влажността на въздуха не пада под 75-80% се получават тези явления. Капачката на делкото е от изолационен материал и по-трудно са затопля. В този случай топлия влажен въздух около двигателя влиза вътре и се кондензира по стените. И понеже този конденз се смесва с боклуците под капачката се получана токопроводящ слои. Дестилираната (чистата вода) и леда са изолатор. Мисля, че имаше спрей, който пречеше на този ефект, но не си спомням името му.
Още по-гаден е ефекта, когато се кара в дъж и водата влиза под капака. За такива ситуации има едно лечение - хирургическа ръкавица!
Понеже има 5 пръста, по един за всеки кабел, се изрязват върховете и от там се прекарват кабелите. След това ръкавицата се нахлузва на делкото и всички отвори се затягат с каквото имате - изолирбанд, свински опашки, но в никакъв случай с проводник.
Не забравяйте преди това да почистите и обезмаслите капачката и гледайте около двигателя да е топло. Много е важдо да не остане влага вътре.
По желание може и по един презерватив (от 20 ст.) да сложите на всяка свеш.

Re: Прекъсва при влажно време
Публикувано: 14 дек 2009, 11:28
от niksan79
Такъв проблем имаше и приятел с ескорт, като твоя. Оказа се, че капачката на делкото е цепната, колкото косъм и почти невидимо за окото, освен ако не я разглобиш и разгледаш обстойно. След смяната и, проблемите с прекъсването изчезнаха....
