Щифт за законтряне на разпр.вал?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Щифт за законтряне на разпр.вал?

Мнение от dgg_g » 16 мар 2006, 16:55

Здравейте колеги!
Някой знае ли какви размери точно има този щифт или болт, който се слага в някаква дупка зад блока когато се сменят ремъците на 1.8D.
Целта е да се обездвижи разпределителния вал за да не се мърда въобще, при смяна на ангренажните ремъци.
Имаше преди време една тема в която някой колега беше написал размерите ама не можах да я намеря :?
Някой ако ме упъти към някой линк ще е добре :)

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 16 мар 2006, 21:51

Дебелината на щифта е 6мм
Дължината около 50мм
Коя година е колата?

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 17 мар 2006, 09:06

То си пише в информацията на колата, :wink: но все пак - ескорт '93
Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш *00134* . Ще бъда благодарен и ако някой друг каже нещо по-въпроса :wink:

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 17 мар 2006, 09:11

То си пише в информацията на колата, :wink: но все пак - ескорт '93
Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш *00134* . Ще бъда благодарен и ако някой друг каже нещо по-въпроса :wink:

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 17 мар 2006, 11:58

Колега,ако си решил сам да сменяш ремъците а не си го правил до сега,щифта за разпр.вал ти е най-малкия проблем.Големия проглем ти е с щифта на кол.вал,и дали знаеш къде точно се слага,размера му и т.н!!!!!!!
Също и на Г.Н.П има щифт!!

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 17 мар 2006, 13:01

Точно това си мисля да правя! Сменял съм няколко пъти на бензинови двувалки, но вече съм на дизел и смятам да си го правя сам това! Разбрах, че имало някои особености и смятам да ги науча! Та затова питам за тези щифтове. Просто не вярвам на пишман монтьорите! Скоро ми казаха че дори някои като ги домързи и може и да си спестят ролките да ми сменят например :x И после ако някоя блокира...
Така че ако ще ти бъда благодарен ако намериш малко време и ако знаеш гореспоменатите от теб щифтове къде се намират, да ми обясниш...

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 17 мар 2006, 13:17

не е по-темата:

за майсторите си прав, но ако все пак отидеш при майстор - искай си всички сменени части - така поне ще си наясно какво е сменено и в какво състояние е било!

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 17 мар 2006, 14:21

И така не е много, защото те си захвърлят сменените части в склада и винаги може да изкарат едни 3 ролки и да ми ги покажат! Имам приятел със сервиз и един път беше направил така като не можа да развие ролката(че и му помагах тогава :oops: )
Пък и не върви да стоиш при тях 2 часа и да ги дебнеш за всяко тяхно движение, все пак си плащам за да ми е свободно времето и да не се занимавам аз!
И това за ролките съм го слушал и от други места, пък и се прави не само за ролките някой път.
Та затова си правя повечето неща сам и съм решил и това да си направя 8)

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 мар 2006, 12:06

Дано това ти помогне....
Последна промяна от Jinxy на 18 мар 2006, 13:05, променено общо 1 път.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 мар 2006, 12:12

Ами съжалявам, че го казвам но форума е скапан. Два пъти ти качвам цялата инфо за щифтотете ио начина за смяна на ремъците ---- но картинките (отговарящи на всички изисквания) не се появяват. Ако прочетеш това додовечера ми прати e-mail address и ще ти ги пратя там.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 18 мар 2006, 13:33

Колега надявам се си погледнал това http://www.clubford.org/forum/attach_rules.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако файловете които се опитваш да качиш не са от посочените няма да стане. Ще ти погледна и профила дали не си минал квотата и ако си я минал ще ти я вдигна.
Квотата ти е била проблемна - оправена е
Поздрави
Изображение

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 мар 2006, 14:25

Ами аз написах, че отговарят на изискванията. 2 JPG файла са. Един 220к и един 352к. Квотата е доста малка. Все пак искам да помогна.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 мар 2006, 14:34

пробвам пак....
сори за качеството, но само това имам.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 20 мар 2006, 09:41

Благодаря колега!
Аз в последствие си намерих и свалих всичко това и сега ще се помъча малко повече за да разбера какво е снимано точно.
Кофти качество на снимките ама какво да се направи - поне е нещо и ще се мъча да ги разбера. Все пак благодаря!

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 27 мар 2006, 13:18

Arabiata:
Колега,ако си решил сам да сменяш ремъците а не си го правил до сега,щифта за разпр.вал ти е най-малкия проблем.Големия проглем ти е с щифта на кол.вал,и дали знаеш къде точно се слага,размера му и т.н!!!!!!!
Също и на Г.Н.П има щифт!!
Вече съм готов с ремъците и без да слагам щифт на коляновия вал! И не видях кой знае какъв голям проблем защото той не се превърта лесно! пък и дори да се беше превъртял малко нали слагам белези да ги видя! По картинките от руския Хайнес горе долу разбрах нещо и си направих щифтове за разпределителния вал и за помпата. Но благодаря колега че ми каза поне че щифта за разпр. вал че е 6мм. а другият по метода проба докато стане го налучках :)
Колега "Arabiata" човек да си помисли че си монтьор в сервиз някъде, че не казваш нищо :wink: Аз ако знам и мога да помогна на някой колега с инфо ще кажа всичко 8) ... Айде лека :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта