Щифт за законтряне на разпр.вал?
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Щифт за законтряне на разпр.вал?
Здравейте колеги!
Някой знае ли какви размери точно има този щифт или болт, който се слага в някаква дупка зад блока когато се сменят ремъците на 1.8D.
Целта е да се обездвижи разпределителния вал за да не се мърда въобще, при смяна на ангренажните ремъци.
Имаше преди време една тема в която някой колега беше написал размерите ама не можах да я намеря
Някой ако ме упъти към някой линк ще е добре
Някой знае ли какви размери точно има този щифт или болт, който се слага в някаква дупка зад блока когато се сменят ремъците на 1.8D.
Целта е да се обездвижи разпределителния вал за да не се мърда въобще, при смяна на ангренажните ремъци.
Имаше преди време една тема в която някой колега беше написал размерите ама не можах да я намеря

Някой ако ме упъти към някой линк ще е добре

- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
То си пише в информацията на колата,
но все пак - ескорт '93
Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш
. Ще бъда благодарен и ако някой друг каже нещо по-въпроса 

Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш


- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
То си пише в информацията на колата,
но все пак - ескорт '93
Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш
. Ще бъда благодарен и ако някой друг каже нещо по-въпроса 

Благодаря колега! Ако знаеш нещо повече относно вида на щифта, трябва ли да бъде заострен, кога точно се законтря, къде горе-долу се намира дупката в главата(че не съм се навирал да гледам още), моля те да ми кажеш


- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно това си мисля да правя! Сменял съм няколко пъти на бензинови двувалки, но вече съм на дизел и смятам да си го правя сам това! Разбрах, че имало някои особености и смятам да ги науча! Та затова питам за тези щифтове. Просто не вярвам на пишман монтьорите! Скоро ми казаха че дори някои като ги домързи и може и да си спестят ролките да ми сменят например
И после ако някоя блокира...
Така че ако ще ти бъда благодарен ако намериш малко време и ако знаеш гореспоменатите от теб щифтове къде се намират, да ми обясниш...

Така че ако ще ти бъда благодарен ако намериш малко време и ако знаеш гореспоменатите от теб щифтове къде се намират, да ми обясниш...
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И така не е много, защото те си захвърлят сменените части в склада и винаги може да изкарат едни 3 ролки и да ми ги покажат! Имам приятел със сервиз и един път беше направил така като не можа да развие ролката(че и му помагах тогава
)
Пък и не върви да стоиш при тях 2 часа и да ги дебнеш за всяко тяхно движение, все пак си плащам за да ми е свободно времето и да не се занимавам аз!
И това за ролките съм го слушал и от други места, пък и се прави не само за ролките някой път.
Та затова си правя повечето неща сам и съм решил и това да си направя

Пък и не върви да стоиш при тях 2 часа и да ги дебнеш за всяко тяхно движение, все пак си плащам за да ми е свободно времето и да не се занимавам аз!
И това за ролките съм го слушал и от други места, пък и се прави не само за ролките някой път.
Та затова си правя повечето неща сам и съм решил и това да си направя

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега надявам се си погледнал това http://www.clubford.org/forum/attach_rules.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако файловете които се опитваш да качиш не са от посочените няма да стане. Ще ти погледна и профила дали не си минал квотата и ако си я минал ще ти я вдигна.
Квотата ти е била проблемна - оправена е
Квотата ти е била проблемна - оправена е
Поздрави


- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Arabiata:
Колега "Arabiata" човек да си помисли че си монтьор в сервиз някъде, че не казваш нищо
Аз ако знам и мога да помогна на някой колега с инфо ще кажа всичко
... Айде лека 
Вече съм готов с ремъците и без да слагам щифт на коляновия вал! И не видях кой знае какъв голям проблем защото той не се превърта лесно! пък и дори да се беше превъртял малко нали слагам белези да ги видя! По картинките от руския Хайнес горе долу разбрах нещо и си направих щифтове за разпределителния вал и за помпата. Но благодаря колега че ми каза поне че щифта за разпр. вал че е 6мм. а другият по метода проба докато стане го налучкахКолега,ако си решил сам да сменяш ремъците а не си го правил до сега,щифта за разпр.вал ти е най-малкия проблем.Големия проглем ти е с щифта на кол.вал,и дали знаеш къде точно се слага,размера му и т.н!!!!!!!
Също и на Г.Н.П има щифт!!

Колега "Arabiata" човек да си помисли че си монтьор в сервиз някъде, че не казваш нищо



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта