Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от specialista » 15 сеп 2010, 22:43

Предполагам че питаш мен.Аз се снабдявам от няколко места,като най-истински и скъпи са нещата на делфи от Авел трейд Пловдив.Лошото е че това което ще намериш ще са само двете мембрани.т.с. няма да има О-пръстените а те са шест или седем на това място и всички са с различен диаметър .Карго също имат и Косер предлагат продукти те им.Явно не си попаднал на компетентен човек.Има ли в града ви магазин Фуго.Те са много силни в тази област и също предлагат карго и DTP.
О-пръстените пък са в ремонтния комплект делфи!
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

nasko-grozev
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 окт 2012, 21:16
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI - 1999г.
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от nasko-grozev » 22 окт 2012, 23:25

Като гледам отдавна никой не е писал в тази тема, или фордовете 97-00г са вече в моргата или проблемите вече са уточнени и решени :D та както и да е, сега по емата:
И на мен помпата Лукас ми протече и веднага без да се колебая се свързах със specialista от Ямбол надявам се познат на всички ви тук във форума, човека ми обясни най подробно за каво става на въпрос, кое колко ще струва и кое е добре да се смени така и така се отваря помпата, а също и за ремъците ако не са сменяни че сега е момента, но тъи като е зает в бъдещите 10 дни се разбрахме да се чуем пак и да уточним нещата за посещението ми при него.
Забравих да спомена че аз съм от Пловдив но това е без значение като разтояние и ходене до Ямбол, щом ще е в името на качествения ремонт на тази много важна част от дизеловия двигател :D
Но днес реших да почистя помпата от вън и около нея за да видя точно от каде тече тоя Lucas :D , тъй като ми се очертаваше да пътувам около 100км. бях решил да спирам и да гледам какво става през няколко км. за да хвана теча от каде е.
Запалих колата и оставих да работи на място около 5мин. , пипам помпата отдолу но е суха и решавам да потегля, след като излязох извън града, на първата отбивка спрях и погледнах какво става (бях минал около 5км.) пипам помпата отдолу и ми се намокри ръката но не много само 2-3 капки, на кората под двиателя нямаше капало, извадих едно огледалце от тези които увеличават леко (откраднах го от жената :D ) , гледах но нищо не видях но взе да се образува капка в най-ниската част на помпата, а нафтата идваше някъде отгоре и така стигнах до тоя проблемен клапън (електромагнитен клапън авансатор) нафтата идваше от горната му част която беше покрита с гумена шапка, издърпах я тази шапка и се оказа че тече от кабелчето :| хванах го гада но дали е само той ?
Забърсах хубаво помпата отдолу и клапъна и гумената шапка и я сложих на мястото и, продължих по пътя и след около 5км. пак спрях, същата история тече от там но дори не беше стигнало до отдолу на помпата, а само в шапката и се стичаше малко по надолу, огледах много добре и от другаде няма теч!
Продалжих да карам без да гледам повече стигнах до местоназначението и се върнах, общо 100км. погледнах каво става и се беше образувало малко гьолче на кората отдолу (около 20-30 грама) така предполагам защото не е текло извън кората.
Та дилемата ми е дали да сменям всички уплатнения на помпата + лагери на помпата или да сменя само електромагнитния клапън или само да го ремонтирам (ремонтира specialista), колата иначе си върви добре, пали нормално , не пуши не тресе двигателя, не придърпва, абе просто си е супер, само май малко повече разход ми дава и тоя дразнещ теч :D Кажете каво да правя, а и щом е протекал клапъна помпата и тя ли е тръгнала по неговия път? :D . Извинявам се за малко дългия пост...

пп. Смених клапъна с нов от Авел, марка Делфи, сега колата си работи по същия начин но няма вече теч, мисля стария да го пратя на specialista ако е съгласен да му смени уплатненията защото е работещ а има само лек теч (мисля че ще стане) и ще имам резервен :D ще му се обадя но знам че сега е много зает, та по-късно след седмица две сигурно.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от diesel1.6 » 23 окт 2012, 14:47

Колко струва в Авел? Там не поправят ли и помпи?
Последна промяна от diesel1.6 на 24 окт 2012, 23:15, променено общо 1 път.

nasko-grozev
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 окт 2012, 21:16
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI - 1999г.
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от nasko-grozev » 24 окт 2012, 20:39

В Авел струва скъпо 263лв :(: клапъна, без поставянето

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от specialista » 24 окт 2012, 22:33

nasko-grozev написа:В Авел струва скъпо 263лв :(: клапъна, без поставянето
До тук си със 80 лв. назад *banned*

Да не казвам че ако го бях рециклирал щеше да си спестил 200 лв.
Много ме е яд че като говоря не ме чуват!
Всъщност парите са си твои и може да си харчиш както намериш за добре.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
k0kicha91
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от k0kicha91 » 10 мар 2014, 22:36

Колега и аз имам подобен проблем. Можеш ли да погледнеш дали са същите симптоми, че нещо да не ме мятат по сервизите?

Това е темата Много пуши при палене
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]

kt315
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 05 юни 2009, 10:32
Модел на автомобила: Мондео 2.0i Ghia 16V/1997г + ГИ Stargaz.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Ремонт на електромагнитния клапан на ГНП Лукас на Мондео 1.8

Мнение от kt315 » 29 юни 2018, 20:55

Да повдигна малко темата за прословутия авансатор.
Колата е ескорт 97 1.8 ТД 90 коня.
От доста време има теч от кабела на авансатора. И понеже започна да прави локвички под колата като спра на място, реших, че е крайно време да го разглобя. 3 часа молби и закани и го отворих.
Има един о-пръстен 15мм между металния корпус и пластмасата на соленоида. Доста сплескан и твърд.
Получава се, че теча е между корпуса и соленоида и избива около кабелите, защото само там металния кожух не е затворен. Но теча е около кабела, а не през него.
Друг о-пръстен 10мм има във вътрешния отвор на соленоида и уплътнява към задната метална тапа.
На движещото се бутало не намерих о-пръстени.
Въпроса ми е , само тези 2 пръстена ли са вътре?
Отвън има още 2 о-пръстена.
Сплескания ще го сменя, другите има ли смисъл?
Има ли значение какви ще са пръстените, или каквото намеря да пасва по размер?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта