работи на три цилиндъра
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
работи на три цилиндъра
За много години на всички!Имам фокус 2001 ,1.6 зетек.Тази сутрин паля и отивам до един магазин ,но усещам че колата леко тресе и мощността и я няма.Вадих лулите на свещите една по една,и установих,че на 2 ри цилиндър нама промяна,демек не работи.Размених свещите с една от работещ цилиндър но се оказа че не е от свеща.Като вадя кабела откъм делкото нямам искра на въпросния цилиндър,което според мен не и от кабела.Питам бобина или компютъра са ми гръмнали и по - важно ,колко струва едно такова ремонтче,че си еб.................та? благодаря.
Проверих и кабела ,не е от него.Ще я карам на елкон това е ясно,но требе спешно да карам довечера детето на доктор,та питам опасно ли е,да я карам така на 3 цилиндъра?
Проверих и кабела ,не е от него.Ще я карам на елкон това е ясно,но требе спешно да карам довечера детето на доктор,та питам опасно ли е,да я карам така на 3 цилиндъра?
Последна промяна от kolevv на 03 яну 2010, 11:56, променено общо 1 път.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: работи на три цилиндъра
Колега,това не е едновремешна жигула да и извадиш кабела от делкото.
Фокуса при това няма делко.
При оставяне на бобината без товар,т.е махане на кабела има голяма опасност тя да изгори.
Провери първо със смяна на кабел,той върви заедно с лулата.
Бобината е една за 4-те цилиндъра,ако не работи тя няма да запали колата,щом работи търси причина в командването на искрата-тоест в компютъра съвместно с датчика за положението на коляновия вал или в кабела.
Но ако питаш мен най добре си я закарай в сервиз с елкон за да не направиш по големи поражения.Бобина и ECU се намират втора употреба за 50-100 лв.
Фокуса при това няма делко.
При оставяне на бобината без товар,т.е махане на кабела има голяма опасност тя да изгори.
Провери първо със смяна на кабел,той върви заедно с лулата.
Бобината е една за 4-те цилиндъра,ако не работи тя няма да запали колата,щом работи търси причина в командването на искрата-тоест в компютъра съвместно с датчика за положението на коляновия вал или в кабела.
Но ако питаш мен най добре си я закарай в сервиз с елкон за да не направиш по големи поражения.Бобина и ECU се намират втора употреба за 50-100 лв.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: работи на три цилиндъра
никога повече неправи така ,аз сменях ламбда сонда заради това. Причините за преждевременна повреда на датчика за кислорода са:
Използване на оловен бензин или неподходящо гориво.
Прегряване на датчика.
Многократни и неуспешни опити за палене на двигателя през къси интервали, което води до натрупване на неизгоряло гориво в изпускателния колектор, което може да се възпламени детонационно
Проверка работата на цилиндрите на двигателя чрез махане на запалителните кабели от някоя от свещите;
Нехерметичност в изпускателната система.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Използване на оловен бензин или неподходящо гориво.
Прегряване на датчика.
Многократни и неуспешни опити за палене на двигателя през къси интервали, което води до натрупване на неизгоряло гориво в изпускателния колектор, което може да се възпламени детонационно
Проверка работата на цилиндрите на двигателя чрез махане на запалителните кабели от някоя от свещите;
Нехерметичност в изпускателната система.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: работи на три цилиндъра
аз направо откачих акумулатора за 10 мин,но ще пробвам утре и това с бобината,мерси
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: работи на три цилиндъра
Ако имаш някакви познания по електротехника вземи един мултимер и измери съпротивлението на двете вторични бобини (м/у 1и4 и 2и3). Трябва да е приблизително едно и също и около 9900 ома , като стойноста зависи и от температурата при която се мери. Провери и за отечки към маса(99% съм сигурен че има). Ако се окажа прав ще ти трябва нова бобина като тези от 50-60 лв парчето не карат много. Дано да съм полезен.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: работи на три цилиндъра
Днес я опавих колата.Оказа се все пак бобина.Единия канал на намотката за 2 и 3 цилиндър изгърмял.Целия масраф с диагностиката-125 лева.Това беше,благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта