Страница 1 от 1
работи на три цилиндъра
Публикувано: 02 яну 2010, 17:52
от kolevv
За много години на всички!Имам фокус 2001 ,1.6 зетек.Тази сутрин паля и отивам до един магазин ,но усещам че колата леко тресе и мощността и я няма.Вадих лулите на свещите една по една,и установих,че на 2 ри цилиндър нама промяна,демек не работи.Размених свещите с една от работещ цилиндър но се оказа че не е от свеща.Като вадя кабела откъм делкото нямам искра на въпросния цилиндър,което според мен не и от кабела.Питам бобина или компютъра са ми гръмнали и по - важно ,колко струва едно такова ремонтче,че си еб.................та? благодаря.
Проверих и кабела ,не е от него.Ще я карам на елкон това е ясно,но требе спешно да карам довечера детето на доктор,та питам опасно ли е,да я карам така на 3 цилиндъра?
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 02 яну 2010, 18:00
от mrdds
Колега,това не е едновремешна жигула да и извадиш кабела от делкото.
Фокуса при това няма делко.
При оставяне на бобината без товар,т.е махане на кабела има голяма опасност тя да изгори.
Провери първо със смяна на кабел,той върви заедно с лулата.
Бобината е една за 4-те цилиндъра,ако не работи тя няма да запали колата,щом работи търси причина в командването на искрата-тоест в компютъра съвместно с датчика за положението на коляновия вал или в кабела.
Но ако питаш мен най добре си я закарай в сервиз с елкон за да не направиш по големи поражения.Бобина и ECU се намират втора употреба за 50-100 лв.
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 02 яну 2010, 18:57
от vargala81
никога повече неправи така ,аз сменях ламбда сонда заради това. Причините за преждевременна повреда на датчика за кислорода са:
Използване на оловен бензин или неподходящо гориво.
Прегряване на датчика.
Многократни и неуспешни опити за палене на двигателя през къси интервали, което води до натрупване на неизгоряло гориво в изпускателния колектор, което може да се възпламени детонационно
Проверка работата на цилиндрите на двигателя чрез махане на запалителните кабели от някоя от свещите;
Нехерметичност в изпускателната система.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 03 яну 2010, 17:27
от methodboy
Извади и постави отново куплунга за управление на бобината.
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 03 яну 2010, 19:56
от kolevv
аз направо откачих акумулатора за 10 мин,но ще пробвам утре и това с бобината,мерси
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 04 яну 2010, 10:44
от by_cec
Ако имаш някакви познания по електротехника вземи един мултимер и измери съпротивлението на двете вторични бобини (м/у 1и4 и 2и3). Трябва да е приблизително едно и също и около 9900 ома , като стойноста зависи и от температурата при която се мери. Провери и за отечки към маса(99% съм сигурен че има). Ако се окажа прав ще ти трябва нова бобина като тези от 50-60 лв парчето не карат много. Дано да съм полезен.
Re: работи на три цилиндъра
Публикувано: 05 яну 2010, 10:37
от kolevv
Днес я опавих колата.Оказа се все пак бобина.Единия канал на намотката за 2 и 3 цилиндър изгърмял.Целия масраф с диагностиката-125 лева.Това беше,благодаря!