Дайте съвет за Фокус при подаване на газ падат оборотите
Публикувано: 17 яну 2010, 16:43
Здравейте колеги, днес обикалях автокъщите и се загледах в един Фокус 2,0 16V. Реших да го запаля. Запали и изгасна, после си запали нормално. Проблемът, който забелязах е, че при подаване на газ колата се опитва да изгасне и като върна газта оборотите се нормализират. Колкото и нежно да подавам газ оборотите се ``забиват`` и ако задържа, предполагам ще изгасне (но това не го пробвах). Поработи още малко и продавача реши да я поразкараме. Предполагам, че от това че колата поработи на место това с оборотите се изчисти. При карането (не беше много 200-300 метра) установих, че от първа на втора при подаването на газ пак заби ``муцуната`` и се набра доста доволно. Стрелката на температурата не помръдна изобщо. Скоростомера отчиташе за малкото разстояние, което имах възможност да , пробвам.Климатика тръгна (не вярвях, че в студа ще се усети, но разлика си имаше с външния въздух) топлото му не беше много силно, но за 4-5 мин нямам идея Форда колко трябва да загрее, но пък да не помръдне стрелката май не е нормално. Изчетох доста неща, може и да съм пропуснал теми (със сигурност), но вече погледа ми се размаза от четене и реших да се обърна към Вас.
1. В какво може да се корени проблемът с опитите за гаснене при подаване на газ (поне докато беше студена го показа това)?
2. Липсата на отчитане на стрелката на температурата има ли връзка с останалите датчици, за които чета тук.
3. Моторът с верига ли е, защото се чуваше присвирване откъм пистовия ремък, но не присвирване като на ``мокър`` ремък, а като от ролка.
4. Този мотор подлежи ли на газифициране (пак много неща изчетох и съм пълен блокаж да или не на газта при Фокуса)
Имам ВИН-а на колата `99 год и е регистрирана в Испания, така твърди и продавача, че е оттам (ама дали) иначе , проверих тук и наистина първата регистрация и в Испания.
Благодаря Ви предварително и се надявам да ми помогнете за да реша какво да правя (все пак кола не се купува всеки ден), а и е с по-голям мотор, които по-рядко се срещат, защото масовото 1,6 все ми се струва, че ще ми е слабичко (нека колеги, които имат 1,6 да ме опровергаят, ще се радвам да не съм прав, че 1,6 е слабичко)
1. В какво може да се корени проблемът с опитите за гаснене при подаване на газ (поне докато беше студена го показа това)?
2. Липсата на отчитане на стрелката на температурата има ли връзка с останалите датчици, за които чета тук.
3. Моторът с верига ли е, защото се чуваше присвирване откъм пистовия ремък, но не присвирване като на ``мокър`` ремък, а като от ролка.
4. Този мотор подлежи ли на газифициране (пак много неща изчетох и съм пълен блокаж да или не на газта при Фокуса)
Имам ВИН-а на колата `99 год и е регистрирана в Испания, така твърди и продавача, че е оттам (ама дали) иначе , проверих тук и наистина първата регистрация и в Испания.
Благодаря Ви предварително и се надявам да ми помогнете за да реша какво да правя (все пак кола не се купува всеки ден), а и е с по-голям мотор, които по-рядко се срещат, защото масовото 1,6 все ми се струва, че ще ми е слабичко (нека колеги, които имат 1,6 да ме опровергаят, ще се радвам да не съм прав, че 1,6 е слабичко)