Компресия на Ескорт-а.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Компресия на Ескорт-а.

Мнение от apock » 22 мар 2006, 14:54

Нямам по ръка нищо в което мога да проверя колко трябва да е компресията (налягането) на Ескорт-а.
Някой може ли да помогне, че инфо-то ми трябва до час.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 мар 2006, 15:11

12-14 атмосфери на цилиндър
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 22 мар 2006, 15:15

Това е за бензинови двигатели.
Като я купувах проверих и след това даже си записах, но нищо не е в мен, а числото беше по-голямо. Сега не съм сигурен дали няма да изтърся някоя простотия, но ми се върти стойност 27 в главата.

edit: Оправих се, да видим сега колко ще покаже.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 мар 2006, 15:29

Колега "apock" не изтърсваш простотия :lol:
Доколкото знам добрата компресия на дизела е между 28 и 31!
Вече за 26 - 27 ми се струва че вече е зле работата...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 мар 2006, 15:33

Аз утре ще замервам, на 1.6 16 клапана колко трябва да е :oops: около 16?

п.п. Нещо само 16ки са ми в главата и колата, да зема и едни джанти 16ки :D
Последна промяна от cossy на 22 мар 2006, 15:35, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 22 мар 2006, 15:34

Благодаря за отговора dgg_g. И аз попаднах на информация по въпроса в която се твърди същото, така, че се ориентирах малко.
Питах, защото ще си оставям колата в "бокса" за смяна на (боли ме главата) преден семеринг на коляновия вал, тампон на двигателя и т.н. и ми се щеше да ми замерят компресията преди всичко за да сравня със стойността (само да намеря къде съм я записал) при купуването.
Сега не мога да си спомня когато я купувах дали ми казаха 27-30 или, че трябва да е над 27...не знам но това число съм го запомнил от тогава.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 мар 2006, 15:37

Тук май е мястото да попитам и аз.
Случайно, точно днес си мерих компресията и числата бяха: 28;30;29;30 по реда на цилиндрите от 1-до 4.
Според мен компресията ми бива, не е толкова зле ама и ако някой изкаже мнение колко трябва да е по-принцип ще бъде добре 8)
Знам че като падне на 27-28 вече е зле...

P.S. Мерих я на напълно студен ДВГ сутринта както и трябва да се мери!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 мар 2006, 15:43

Ма как я мери ти тази компресия? :shock: Аз ще ходя до Мото-Пфое за диагностика и мисля да ги изнудя да ми я премерят... ма първо трябва да я закарам до там :?
Изображение

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 22 мар 2006, 15:53

Оставяш колата и на сутринта ти я мерят :lol:

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 мар 2006, 15:54

Колега "cossy" първо за твоята компресия.
Доколкото имам спомен от моята бензинка преди тая, добрата компресия на бензинов мотор е около 13,(абе около 12-14 :) )
и когато падне под 10(ако не се лъжа) вече е зле.
Така че това 16 ми се струва на повече от нова :D
Моята компресия я мерих в един сервиз където се занимават повече с дизелови двигатели. Там ми направиха и диагностика и на дюзите - закачиха ги на един стенд и една по една ги провериха как впръскват под налягане. За всичко това ми взеха 25лв.
А да изнудиш Мото пфое да ти измерят компресията без пари според мен е невъзможно! :D :wink:

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 мар 2006, 15:56

Оставяш колата и на сутринта ти я мерят
Аз точно това направих :)
снощи я оставих към 11 ч. и се прибрах с такси и сутринта отидох сутринта 9ч. и ми я премериха 8)

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 мар 2006, 18:39

Интересно, къде я правят тази диагностика? :?
Изображение

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 мар 2006, 19:31

Интересно, къде я правят тази диагностика?
Ако въпросът беше към мен, тази диагностика ми я правиха на Околовръстното, близо до една стара бензиностанция "Роза". Намира се в една сграда с големи халета на която пише "Айсберг". Сервиза се казва "Тони-кар", а точният му адрес е бул Христо Смирненски 147.
Обаче незнам дали правят диагностика на бензинови мотори въпреки , че на визитната картичка пише "компютърна диагностика DIESEL, BENZIN".
Сервиза го открих съвсем случайно и съм доволен от монтьорите там!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 мар 2006, 19:38

Ще видим утре тия от МП какво ще направят, че вече се олях с тия диагностики :cry: Мерси за информацията, винаги е хубаво да знаеш къде има добри майстори ;)
Изображение

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 24 мар 2006, 19:30

Ще бъда много благодарен ако получа мнение по следната ситуация - напоследък забелязвам че като запаля и колата тръгва леко напред (на свободна), освен това и предавките започнаха "да влизат" малко по-трудно като загрее. Това съединител ли е , масло или нещо друго. Интересна ми е тази теория, че масло на скоростна кутия не се сменяло (затова и аз не съм го сменял , а съм на 180 000 км), нали и то е масло като всички масла и си има определен пробег след което си губи мазителните качества, та да не би именно заради него след като загрее да става някакво "увличане " от лошо мазане.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта