Грешка на Фокус 9359

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Грешка на Фокус 9359

Мнение от MapTo_D » 05 фев 2010, 20:06

Здравейте колеги. _friends_ От известно време имах мерак да си сменя горивния филтър на Фокуса и вчера най-накрая го направих, но при поставянето явно не сме го напълнили добре, колата запали за 2 секунди и изгасна. След това я мъчих да я паля около 2 мин с малко прекъсване с надеждата да подкачи нафта но уви нищо не стана...освен че по време на въртенето около 15-тата секунда почна да мига лампата на подгрева. И така ходих с бутилка минерална вода да напълня 1 литър нафта като някой измекяр, напълних филтъра докато преля и си запали колата, но ми качи накяква грешка с номер 9359 , днес откачих акумулатора но грешката си остана иначе колата за момента въври нормално, някаква едея какво значи 9359 ? Благодаря!! _friends_

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от debug » 05 фев 2010, 22:12

9359 B1359 Ignition Run / ACC circuit failure
DTC 9359 means no communication with the instrument cluser

1. No power in run or accessory to instrument cluser
2. dead cluser
3. dead GEM (module)
4. blown fueses or damage circuit
Тези две намерих в интернет, харесай си едно от обясненията 8)
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от MapTo_D » 05 фев 2010, 22:16

debug написа:
9359 B1359 Ignition Run / ACC circuit failure
DTC 9359 means no communication with the instrument cluser

1. No power in run or accessory to instrument cluser
2. dead cluser
3. dead GEM (module)
4. blown fueses or damage circuit
Тези две намерих в интернет, харесай си едно от обясненията 8)
Да и аз се порових и намерих същите неща почти, общо взето значи Несполучливо запалване, предполагам се е набила грешката след двете минути въртене напразно докато се наканя да отида да взема 1 литър нафта да напълня филтъра... Благодаря все пак колега _friends_

lerokal
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от lerokal » 23 апр 2012, 08:35

И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем? :)

lerokal
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от lerokal » 25 апр 2012, 07:41

Проблема, беше в това, че когато волтажа падне под 10 волта, на компютъра му става нещо, набива грешката и не дава да запали! По-добре пълнете филтрите предварително, за да не въртите на стартер! Дано да съм помогнал на някой... :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10847
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от ЯЛТА » 25 апр 2012, 19:18

lerokal написа:И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем? :)
Пробвай да отхлабиш тръбичките за високо налягане от дюзите,- и въртиш на стартер докато протече нафта, след което затягаш тръбичките и палиш. Трябва да запали,- изгонила е въздуха.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

lerokal
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Грешка на Фокус 9359

Мнение от lerokal » 26 апр 2012, 09:37

ЯЛТА написа:
lerokal написа:И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем? :)
Пробвай да отхлабиш тръбичките за високо налягане от дюзите,- и въртиш на стартер докато протече нафта, след което затягаш тръбичките и палиш. Трябва да запали,- изгонила е въздуха.
Аз го оправих колега, по-горе написах какъв е проблема, когато падне волтажа от много въртене, компа се бъгва и набива грешка, че не може да запали. :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта