Страница 1 от 1
От къде се сменя маслото на скоростната кутия на Ескорт 1,4
Публикувано: 28 мар 2006, 13:59
от NikiNew
От къде се сменя маслото на скоростната кутия на Ескорт 1,4 Mi ???
Публикувано: 28 мар 2006, 16:11
от shark
Ами от проблата, от която се налива. Само, че траябва да отидеш в сервиз където да ти изпомпят старото масло.
Публикувано: 28 мар 2006, 16:30
от NikiNew
Аха, явно сам няма да мога да се справя. Препоръчаха ми на Gear Oil SAE 75W-90 от 16,50 лв. литъра - някакво по евтино няма ли да свърши работа ?
Публикувано: 28 мар 2006, 16:54
от apock
До колкото знам, това е едно от нещата с които не трябва да се правят компромиси. Не излагай на риск скоростната кутия с евтино масло, защото качеството надали ще е добро.
Публикувано: 28 мар 2006, 18:06
от Паци
Защо искаш да сменяваш маслото в скоростната кутия?
По-принцип не се сменява.
Публикувано: 28 мар 2006, 18:51
от kontrol
по принцип и аз съм чувал това че не се сменява маслото. да не е станал някакъв сакатлък?:-?:
Паци що си старшина бе?

Публикувано: 28 мар 2006, 19:11
от NikiNew
По време на големите студове -20 градуса, едвам превключвах скоростите

Публикувано: 28 мар 2006, 19:17
от Паци
NikiNew написа:По време на големите студове -20 градуса, едвам превключвах скоростите

Постоянно?
Когато е "замръзнало" маслото в скоростната кутия е възможно и да се опита да тръгне с натиснат съединител когато завъртиш стартера да палиш. Вярвам, че като повърви и разбие маслото си се превключват лесно.
Може и да е сменявано преди тебе и да ее бухана присадка но само заради това не я пипай щом няма друг проблем.
Публикувано: 28 мар 2006, 20:07
от shark
Колкото до маслото аз съм с Shell 7-8 лв. му е литъра. А това за големите студове е нормално. Тогава маслото става гъсто, освен това и лостовата система се свива. Абе вие в часовете по физика да не сте спали не сте ли чували, че в при топло телата се разширяват, а на студено се свиват! В много случаи зимата когато колата не е на скорост и се запали при пускане на съединителя е възможно да се придвижи с няколко сантиметра напред.
Ако това е причината да сменяш маслото не го прави, може само да си провериш нивото и да си долееш. И споко могат да се смесват различните типове масла за скоростни кутии.
Дано сте ме разбрали!

Публикувано: 29 мар 2006, 13:01
от qwert
Може ли аз да де намеся с един въпрос,
какво преставлява пробката за доливане, по точно къде да я търся /освен това, че е на скоросната кутия/.
Публикувано: 29 мар 2006, 18:13
от NikiNew
Днес в сервиз ми я показаха пробката. Намира се отпред на кутията, визуално след последната цифра от номера на колата.
Публикувано: 29 мар 2006, 21:33
от qwert
мерси за инфото
а с какъв ключ се отвива за да добия някаква представа /шестограм или обикновен/, опитвам се да се орентирам.
Публикувано: 29 мар 2006, 22:10
от NikiNew
Явно няма как да стане да се развива с "обикновен ключ", измислили са го швабите

Публикувано: 29 мар 2006, 22:18
от _SLiThER_
Развива се тя аз съм я развивал

С обикновен ключ се развиваше до колкото си спомням

ще погледна утре и ще напиша
Публикувано: 29 мар 2006, 22:21
от Паци
_SLiThER_ написа:Развива се тя аз съм я развивал

С обикновен ключ се развиваше до колкото си спомням
13
Публикувано: 29 мар 2006, 23:57
от disc
Не е с обикновен - трябва ти шестостен!
Публикувано: 30 мар 2006, 10:42
от NikiNew
и при мен е със шестограм, ама се отказах да го сменям това масло