Какво освен силикон?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Какво освен силикон?

Мнение от bilder » 09 фев 2005, 04:00

Малко обяснение-онзи ден при големия студ ма замръзнал "АНТИФРИЗА" при което аз не се усещам и подкарвам колата понеже бързам за работа и т.н.Тя почва да загрява повече от нормалното и да изхварля течност от разширителния съд,след няколко почивки за охлаждане термостата се размразил и нещата се пооправиха,но днес преглеждам за незнам кой път и установявам,че доста от водните съединения са прокапали ,което предполагам се дължи на налягането което се е създала при ПРЕгряването онази сутрин.Всички до едно ги избърсах и претегнах докато не спре да капе.
Но остана едно място с проблем-пробката на радиатора.Навивах,развивах и все таи по малко.Мазах със силикон и пак не ще,мисля че и нова пробка да взема няма да се оправят нещата.
И сега ми се наляга да доливам по 150-200 мл до МАХ всяка сутрин.
Какво мога да сложа или намажа тази пробка да спре теча?

Абе аз уж на малко,а цяла приказка си написах :roll:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

За леки течове...

Мнение от kEFi » 09 фев 2005, 09:27

...по бензиностанциите продават присадки. Би трябвало да имат етикети с предназначението им - най-малкото персонала би трябвало да е запознат. Друг вариант (от едно време :wink: ) е червен пипер. Но това помага само при сълзене. За пробката....незнам, но май ще е добре първо да отделиш време за пълно размразяване (да не би да е останала някоя ледена тапа), източване на течността, подмяна на скобите (евентуално някое маркуче), да използваш калчища или силикон за пробката и да напълниш отново системата, но с концентрат. Ако е останало някое слабо местенце - ще си покаже и уви-повторение на процедурата (зависи от мястото де). За съжаление, карането с разреден антифриз на тези температури създава доста главоболия. Понеже и аз патих подобна история, но много отдавна, си карам само с концентрат. Успех и дано да нямаш усложнения!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За леки течове...

Мнение от bilder » 09 фев 2005, 11:59

Усложнения няма а концентрата го налях още вчера след като я размразих напълно сега си е наред и парно има само че взе да не пали и сутрин вадя ЛАСОТО и се закачам за някой.
А това с пипера ми мина през ума,но не ми се нрави-то просто леко таи ,а искам като хората да го направя,а не да оправя това и да запуша нещо друго.С калчища мисля да опитам да видя дали ще стане.
Благодаря за съвета!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

извинявай,

Мнение от kEFi » 09 фев 2005, 12:54

имах предвид силиконова лента (за уплътнение на водопроводни свръзки).
За паленето - не го знаех. Защо? Акумилатора ли падна или нещо се е прее...о?

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Re: извинявай,

Мнение от bilder » 09 фев 2005, 17:26

[Акумулатора не издържа!А е само на 3 месеца :cry:
Я дай малко повече информация за тази силиконова лента и откъде мога да си я купя.Аз пробвах с обикновен силикон(червен) за ДВГ.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ами...

Мнение от kEFi » 10 фев 2005, 10:20

продава се в железариите. Само казваш силиконова лента и продавачите ще те насочат. Като тиксо е, но в пластмасова опаковка. Има с различни ширини и струва около левче. По принцип е предназначена за уплътнение на водопроводни връзки, но мисля, че ще ти помогне да спреш теча на пробката.
За акумулатора - кофти! Предполагам, че ще се занимаваш с него в събота или неделя...
Успех!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 10 фев 2005, 10:26

да не е едно бяло такова :D дето се завива на резби

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: извинявай,

Мнение от dpower » 10 фев 2005, 10:48

bilder написа:Акумулатора не издържа!А е само на 3 месеца :cry:
Абе ти нали преди си игра нещо с алтернатора, да не би да не зарежда? :? :?

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

заглавие ;)

Мнение от la4o » 10 фев 2005, 11:08

_SLiThER_ написа:да не е едно бяло такова :D дето се завива на резби
мдам... вероятно за това говори... но, като се замисля, тази лента е за уплътнение... съмнявам се да издържи на налягане... но за левче... не пречи да пробваш...

Аз вчера питах приятел за твоя проблем и той каза, че само със силикон не би трябвало да има проблем...

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Re: извинявай,

Мнение от bilder » 10 фев 2005, 11:38

Абе той добре си зарежда само че при -19С не върти толкова бързо че да запали веднага ТРАКТОРА,а се налага окло минута да го товаря и той се сърди и спира да върти точно преди да запаля.Добре че си имам ЛАСО :lol:

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 10 фев 2005, 12:36

Дааа, онзи ден взех нов акумулатор по разбираеми причини. Вчера сутринта си завъртя, но все пак се усети че е -18 градуса навън. А и човека който ми преглежда акумулаторите си каза че в тези температури и новите могат да видят зор.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 фев 2005, 13:19

Точно за нея става въпрос. Изолирал съм си всички връзки по тръбите - от щранга до бойлера преди 2 год. Също има налягане, има и високи темнп.
И едно питане:
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат? :wink:

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 10 фев 2005, 15:34

И едно питане:
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат? :wink:[/quote]

Маслото ми е Мобил,а акумолатора Искра(нов),но ДВГ е на ХХХ км. и до момента не му е правен основен ремонт-този ми е втория (късах му ремъка преди време).Така,че при тези темперарури ми се струва невероятно да пали :roll:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

:)

Мнение от kEFi » 10 фев 2005, 16:17

Марката почти няма значение...(аз също съм с Мобил)
интересува ме спецификацията - 5, 10,15 или 20W30, 40 или 50?
Ако сте с 15 или 20W хх наистина ще видите зор при палене, ако е 10 и по-малко е ОК. Не че това е проблема, но може и да има значение...

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 10 фев 2005, 16:39

Маслото ми е 15W40, а акумулатора си беше тръгнал още в края на есента.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 фев 2005, 16:50

т.е. твоето масло е масло до максимум -20градуса...
Сам си прави изводите!
Всеки акумулатор би се затруднил да върти супер сгъстено масло и на сухо!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Re: :)

Мнение от bilder » 10 фев 2005, 18:38

И моето е 15/40 ,но не е от него проблема,а от голямото износване на ДВГ.Иначе го усещам как няколко пъти завърта по-бавно докато го разбие,но след това си върти добре стига да не е много под -10С.[/quote]

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 10 фев 2005, 20:35

15W40 не е ли до -15 :oops:

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 11 фев 2005, 02:13

_SLiThER_ написа:15W40 не е ли до -15 :oops:
Казва ли ти някой,пък и смееш ли да питаш :wink:
Изхвърлил съм тубичката да проверя на нея дали пише нещо по въпроса?

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 11 фев 2005, 12:05

:lol: Така, да кажа какво знам по отношение на маркировката на маслата.
15W40 е означение по SAE, което ще рече че маслото запазва качествата си в интервала -20 градуса до +40 градуса. За да се разбере долната граница от числото 35 /не знам защо от него/ се вади първата цифра от обозначението на маслото. В случая 35-15=20.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 9 госта