Страница 1 от 1
					
				Mondeo 1.8TDI
				Публикувано: 11 апр 2006, 10:12
				от Димитар
				Понякога при 1500-2000 об/мин. се появява висок шум {подобен на чукане на аванс на руски автомобил}.МОЛЯ ПОМАГИТЕ
			 
			
					
				
				Публикувано: 11 апр 2006, 21:37
				от Mondeo18TDI96
				Напиши нещо повече:
- на място като форсираш появява ли се
- кога се появява, колко често ...
- топла/студена
- има ли някакви други "странни" признаци: пушеци/масло/...
- шумове ..
- турбото наред ли е
- ремъци сменял ли си скоро ?
- губи ли мощност по време на чукането ...
Аз лично не съм наясно - какво е "чукане на аванс" (предварително подаване на искрата - преди буталото да е в ГМТ !?  ...) и как звучи  
 
 
Преди два дни и моята издаваше слаби "странни" звуци - от лагерите на генератора  (който предния ден Здаде багажа) ...
 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 09:32
				от Димитар
				Появява се почти при всякакви условия,наи-често при температура 40-60,при загрял двигател почти не се появява.Леко протушва,масло не гори,други шумове няма.Турбото е на 6 месеца<чисто ново>,ремъците на 3000км.Мошноста почти не се променя.
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 09:35
				от apock
				Да не е вибрация от изпуснал тампон (на двигателя) или предадена към купето поради друга причина.
Аз също имам шум и вибрация в купето (понякога), но трябва да се разглоби, за да се види кое е за притягане 

 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 10:03
				от kurshuma
				Аз пък си мисля за прецакани разпръсквачи 
 
 
Може леко да са позапушени с добавка пробваи лик и моли от всеки лук оил ти препоръчвам 

 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 11:53
				от T punchev
				може и горижна помпа да е!
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 19:17
				от Димитар
				Тампоните са наре.от 2 год.ползвам добавка на кастрол.
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 апр 2006, 19:21
				от Димитар
				От МП казаха ,че е от клапана на ГНП,проверих го-задрав,проверих и ел. веригата за слаби връзки и прекъсвне-наред.
			 
			
					
				
				Публикувано: 13 апр 2006, 19:23
				от zayo bayo
				Димитар написа:
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
Абе може да чука и то хубаво си чука аванса на нашите двигатели защото мисля че с ескорта имат еднакви двигатели.поне системата за обратно засмукване на изгорели газове.Чел съм че по този начин падала температурата на горене и не се отделяли вредни емисии/особенно вредни/.
Та ако има проблем в тази система засмуква с въздуха повечко аспусни газове от там по малко кислород респективно богата смес и ето ти чукане на аванс че и мощноста пада.
Та имай го и този вариянт като причина за проблема.
 
			
					
				
				Публикувано: 14 апр 2006, 15:11
				от iavor84
				сподед мен може да е и от центровката в зацепването на ремъците.аз имах същия проблем когато сменях ремъци.Майстора пробва да ми "направи" центровката уж по-добре да работи, като врътна колелото на вала малко и се получи един такъв мн дразнещ шум на клапаните при студен двигател,както ти казваш като при руските коли. Върнах го на старото положение и си е наред сега. Имай и това в предвид!Можи и да греша-толкова разбирам-лично мнение. 
