Страница 1 от 1

масло на 1.8D

Публикувано: 17 апр 2006, 16:58
от dgg_g
Здравейте,
имам едно питане :?:
1.8D с какви повдигачи на клапаните е :?: (цилиндрични или хидравлични)
В тази връзка си мисля с какво масло трябва да карам с 10W40 или 15W40?
Досега съм сипвал само 15W40 щото вдигателя не е кой знае колко нов :wink: , а пък и предполагам че е на 380х.км., но се чудя дали мога да му сложа тоз път 10W40? Ако не се лъжа в сервизната книжка пише че трябва да е 10W40 ама като се има предвид километрите...
А ако му сложа 10W40 дали няма да работи по-добре и по-тихо :roll:
Та ако някой би могъл да ме посъветва с какво е по-добре да карам ще съм благодарен :lol: *00134*

Публикувано: 17 апр 2006, 17:10
от Dundee
Ей тва извади Аутодатата за ескорт 1,8 дизел, 93 година :arrow: снимката
Ама ще е хубаво да се изкаже и някой с практически опит :)

Публикувано: 17 апр 2006, 17:29
от dgg_g
То и моя спомен е че в книжката пише 10W40, ама наистина е хубаво някой с практически опит да каже...
То ако повдигачите ми са хидравлични ще е по-хубаво сигурно да сложа 10W40, но пък като се има в предвид километрите... :roll:
Все пак ако някой с такъв двигател да сподели с какво кара...

Публикувано: 17 апр 2006, 18:53
от teoto
Аз съм с Castrol GTX 3 Protection+ SAE 15W-40. От както я имам съм с него. Проблем не съм имал, но немога да ти кажа как е сравнено с другите

Публикувано: 17 апр 2006, 21:59
от ivo9180
До колкото знам на 1.8Д клапаните се регулират с различни по дебелина пулове За маслото-просто сравни двата вида по цените им Преди карах с 15-40, сега съм с 5-40 Едното 6 лв,другото 17лв Разликата между двете особено при студен старт е очевидна От гарнитурата на клапаните ми сълзи по малко масло,еднакво и с единя и с другия вид масло Аз бих пробвал с 10-40

Публикувано: 21 апр 2006, 11:46
от divinity
dgg_g написа:То и моя спомен е че в книжката пише 10W40, ама наистина е хубаво някой с практически опит да каже...
То ако повдигачите ми са хидравлични ще е по-хубаво сигурно да сложа 10W40, но пък като се има в предвид километрите... :roll:
Все пак ако някой с такъв двигател да сподели с какво кара...
Карам с 10W40, доволен съм, преди карах с 15W40 и има разлика! На значително по-малко км ми е колата. Така че го имай в предвид. Разликата в цената е поносима, спокойно можеш да пробваш!

Публикувано: 21 апр 2006, 17:05
от dgg_g
Благодаря за мнението!
Като мина от 15W40 => 10W40 стана ли по тиха колата?
Аз се притеснявам от още едно нещо. Сега никъде не ми тече масло, а ако сложа 10W40 може да се поразтече от тук от там...
Колега "divinity" знаеш ли какви ти са твоите повдигачи на клапаните - хидравлични или цилиндрични(с парички) :?:

Публикувано: 22 апр 2006, 00:12
от divinity
При мен не се появи теч! Не забелязах колата да стане по-тиха, но пак казвам, че двигателят ми е на малко км. Не знам какви са повдигачите! Но може да се провери лесно по каталозите.
Поздрави

Публикувано: 23 апр 2006, 00:32
от Georgiev
Аз на моята го смених в Мото Пфое 10W40. С 10W40 двигателя ще ти работи по леко особенно когато е студен.И сутрешното стартиране ще е по леко. Ако нямаш течове и не ти гори масло слагай, не се притеснявай. Между 10W40 и 15W40 Разликата е в това че едното е полусинтетика а другото на минерална основа. Полусинтетиката е по устойчива на температурните колебания от минералното.

Публикувано: 30 май 2006, 19:29
от chains
Пробвай с тотал 10W40 7000 за турбо дизели - много е добро и би трябвало да ти работи добре колата - Пробвах го, а се га съм с мобил 10W40 за турбодизели и като чели /субективно/ тотала е по-добър.