Скъсан ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 09 юни 2010, 17:33

Колеги някой знаели дали 1.8 тд 1995 година има защита ? Скъса ми се ремъка и сега се чудя дали всичко се е смляло вътре, клапани и т.н ?
:(: :(: :(

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от urgan » 09 юни 2010, 19:09

На дизела забрави защити и прочие.
Изображение

zaioristu
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 13 мар 2009, 14:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo комби 97г 2.0litre 130ps
Местоположение: София,Слатина
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от zaioristu » 09 юни 2010, 21:24

По добре намери направо нов двигател от някоя морга.

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от vanko » 09 юни 2010, 21:37

Да не те отчаивам ,ама няма защита и много работи се сменят че да заработи пак както трябва-Успех все пак
Изображение

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 09 юни 2010, 23:40

ужас, какво трябва да се смени освен клапани и повдигачи...какво друго може да се е поломило :cry:
и откъде си пазарувате този виж части?

да ви кажа какво стана..
Значи излезе шайбата на водната помпа от самата ос на помпата!!:((((( Много тъпо е направена тая помпа, значи шайбата се държи само на един конус за оста :? ...и в последствие пада ангренажния ремък....

обмисляме сваляне на главата и отремонтирване и! Ако някои знае читав майстор на глави и напасване на клапани да драска!
благодаря на колегите които се включват в темата!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от venom4o » 10 юни 2010, 08:26

Ако си от София има една шлайф база във Обеля.Аз там си карам главите за ремонт и съм много доволен.
Като тръгнеш от бул. Сливница към Обеля по новия булевард,подминаваш Хит Практикер.Караш надолу има един тунел който минава влаковата линия.Преди него завиваш наляво и следваш пътя след около 1 км отдясно има прелез..пресичаш го..След 50 метра завиваш в дясно по една улица която заобикаля къщите и след това първата пряка в ляво..20-30 метра навътре в дясно има зелена ограда със един много стар камион ФОРД Ретро.Звъниш на звънеца...ЩЕ излезне жена.Тя е шеф на фрезистите ,но е много добра и много разбира.

Потребителски аватар
peterpetroff
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от peterpetroff » 10 юни 2010, 09:29

И на мене ми се случи същата беля като при тебе (скъсан ангренажен ремък) преди няколко седмици, но пораженията при мен бяха само 4 клапана и нищо друго. Така, че отваряай главата смело и гледай кво е станало вътре- може да имаш късмет и да се разминеш с малко. Това, че си дизел мисля, че е доста утежняващо обстоятелство в този случай със скъсване на ремъка, но нека спецовете да кажат. Съветвам те да използваш случая, че ти е разглобена главата на двигателя за да погледнеш какво е за смяна по него: аз така използвах случая да си сменя и гумичките на всички клапани, защото оригиналните бяха леко попрегорели. Изобщо- замисли се дали не ти е за смяна гарнитурата на главата и други такива дребни неща, които да се направят. Така да се каже: Извлечи колкото позитиви можеш от една очевидно негативна случка с двигателя ти. Успех! :D

Потребителски аватар
Ceko
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 20 окт 2006, 09:45
Модел на автомобила: fiesta 96'-techno 1.25i 16v;75hp;Mondeo Mk2, 1,8TD GHIA
Местоположение: Козлодуй
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от Ceko » 10 юни 2010, 12:33

Според мен е по- добре да си купиш втора употреба глава и една нова гарнитура и си готов.
"и форд е кола , но за мен е нещо повече''

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от HACKO » 10 юни 2010, 13:23

zaioristu написа:По добре намери направо нов двигател от някоя морга.
Ceko написа:Според мен е по- добре да си купиш втора употреба глава и една нова гарнитура и си готов.
Първо се гледа какви са пораженията (разглобява се) и тогава се купува. Стига глупости, откъде знаете, това старото в какво състояние е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 10 юни 2010, 16:08

така е първо ще видя какви са пораженията!
искам да си поправя моята глава че поне ще знам какво има в нея отколкото някоя стара.
вече проверих предварително цените на клапани, повдигачи, гарнитура...помпа - водна...

а защот трябва да се носи на шлаиф, неразбирам?

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от ^^devil_boy^^ » 10 юни 2010, 18:02

аз като правих ремонт пак поради късане на ремък, главата не съм я носил на шлаиф, аз знам че глава се носи на шлаиф ако си прегрявал двигателя защото тогава алуминя се деформитра и трябва да се изравни преди да се зглоби защото ако е крива ще избие гарнитурата.При мен с мн ситна шкурка изчистих до лъсване на алуминия главата и блока и така.Разглоби си двигателя, клапани със сигурност ще смениш-10лв парчето има вероятност и някой водач на клапаните-аз лично се разминах със това.При мен като скъса ремъка за 400лв смених:2 клапана, гумички, ролките, ремъците,филтрите, маслото ,подгревните свещи, семеринг на разпределителния вал и гарнитура на главата.Това е без ремонта само часите със отстъпката. Такаче отвори и си направи двигателчето и да знаеш че няма да имаш ядове повече.Шлаифането е около 30-40-50 зависи от населеното място и от самочуствието на майстора. :)
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от Иван Вълков » 10 юни 2010, 18:15

Аз пък мисля че на този двигател главата е от чугун и не се шлайфа (поне така ми каза един майстор). А по темата аз бих си отворил мотора и да се видят пораженията. Веднъж на един колега Ескорт 1.8 чист дизел му се откачи/скъса ангренажа и за учудване нямаше никакви поражения така че всичко е до късмет :?

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 10 юни 2010, 18:48

така е! Каквото и да си говорим преди да съм го отворил неможе да се каже какво и колко...
Само ще видя кога ще е това, че колата остана в софия- там аварира.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от S_C » 10 юни 2010, 22:03

Разглоби го,но имай нагласата за нов двигател.Пораженията варират от 3-4 криви клапана до дупка в буталото.При дизела защита няма и няма как да има заради голямото сгъстяване.
Отидеш ли на над 400-500 лева ремонт...няма особен смисъл.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 10 юни 2010, 22:20

на тая клола определено не и върви :( може да погледнете и другите мой теми със форума!

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от vanko » 10 юни 2010, 23:52

При дизела главата ,нама много -много възможност за шлаифане ,но както каза колегата Наско първо трябва да се разглоби за да се види колко са пораженията

Успех колега
Изображение

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 11 юни 2010, 08:53

Както споменах колата се намира в момента в София.
Имали колеги от форума, които работят в сервиз (народен) или имат такъв? Трябва да я закарм някъде в софия да я работят иначе трябва да я тегля чак до тук а няма смисъл от това.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от venom4o » 12 юни 2010, 08:39

Задължително се шлайфа главата колеги.Не че няма да стане без шлайф ,но при всяко натягане на главата алуминиева или чугунена няма значение тя се деформира!Аз съм сигурен ,че дори и блока да са закара на фреза ще има отклонение.
шлаифането е 20-30 лева и по добре да ги дадеш ,че утре като започне да прегрява защото гарнитурата не ляга добре ще дадеш повече за гарнитура и шлайф.
Сервизи много но едно сваляне на глава под 150 лева е съмнявам някой да ти вземе..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от HACKO » 12 юни 2010, 13:12

Шлайфа се само при нужда. Още повече че е почти невъзможно да намериш ремонтна гарнитура съответстваща на отнетото при шлайфането.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Mr.StealboY
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
Модел на автомобила: RS1600
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от Mr.StealboY » 12 юни 2010, 13:29

Ха,да попитам аз на дизеловия двигател от кои компоненти се сформира горивната камера?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта