Страница 1 от 5
Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 09 юни 2010, 17:33
от gosho_ford
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 09 юни 2010, 19:09
от urgan
На дизела забрави защити и прочие.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 09 юни 2010, 21:24
от zaioristu
По добре намери направо нов двигател от някоя морга.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 09 юни 2010, 21:37
от vanko
Да не те отчаивам ,ама няма защита и много работи се сменят че да заработи пак както трябва-Успех все пак
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 09 юни 2010, 23:40
от gosho_ford
ужас, какво трябва да се смени освен клапани и повдигачи...какво друго може да се е поломило
и откъде си пазарувате този виж части?
да ви кажа какво стана..
Значи излезе шайбата на водната помпа от самата ос на помпата!!:((((( Много тъпо е направена тая помпа, значи шайбата се държи само на един конус за оста

...и в последствие пада ангренажния ремък....
обмисляме сваляне на главата и отремонтирване и! Ако някои знае читав майстор на глави и напасване на клапани да драска!
благодаря на колегите които се включват в темата!
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 08:26
от venom4o
Ако си от София има една шлайф база във Обеля.Аз там си карам главите за ремонт и съм много доволен.
Като тръгнеш от бул. Сливница към Обеля по новия булевард,подминаваш Хит Практикер.Караш надолу има един тунел който минава влаковата линия.Преди него завиваш наляво и следваш пътя след около 1 км отдясно има прелез..пресичаш го..След 50 метра завиваш в дясно по една улица която заобикаля къщите и след това първата пряка в ляво..20-30 метра навътре в дясно има зелена ограда със един много стар камион ФОРД Ретро.Звъниш на звънеца...ЩЕ излезне жена.Тя е шеф на фрезистите ,но е много добра и много разбира.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 09:29
от peterpetroff
И на мене ми се случи същата беля като при тебе (скъсан ангренажен ремък) преди няколко седмици, но пораженията при мен бяха само 4 клапана и нищо друго. Така, че отваряай главата смело и гледай кво е станало вътре- може да имаш късмет и да се разминеш с малко. Това, че си дизел мисля, че е доста утежняващо обстоятелство в този случай със скъсване на ремъка, но нека спецовете да кажат. Съветвам те да използваш случая, че ти е разглобена главата на двигателя за да погледнеш какво е за смяна по него: аз така използвах случая да си сменя и гумичките на всички клапани, защото оригиналните бяха леко попрегорели. Изобщо- замисли се дали не ти е за смяна гарнитурата на главата и други такива дребни неща, които да се направят. Така да се каже: Извлечи колкото позитиви можеш от една очевидно негативна случка с двигателя ти. Успех!

Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 12:33
от Ceko
Според мен е по- добре да си купиш втора употреба глава и една нова гарнитура и си готов.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 13:23
от HACKO
zaioristu написа:По добре намери направо нов двигател от някоя морга.
Ceko написа:Според мен е по- добре да си купиш втора употреба глава и една нова гарнитура и си готов.
Първо се гледа какви са пораженията (разглобява се) и тогава се купува. Стига глупости, откъде знаете, това старото в какво състояние е.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 16:08
от gosho_ford
така е първо ще видя какви са пораженията!
искам да си поправя моята глава че поне ще знам какво има в нея отколкото някоя стара.
вече проверих предварително цените на клапани, повдигачи, гарнитура...помпа - водна...
а защот трябва да се носи на шлаиф, неразбирам?
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 18:02
от ^^devil_boy^^
аз като правих ремонт пак поради късане на ремък, главата не съм я носил на шлаиф, аз знам че глава се носи на шлаиф ако си прегрявал двигателя защото тогава алуминя се деформитра и трябва да се изравни преди да се зглоби защото ако е крива ще избие гарнитурата.При мен с мн ситна шкурка изчистих до лъсване на алуминия главата и блока и така.Разглоби си двигателя, клапани със сигурност ще смениш-10лв парчето има вероятност и някой водач на клапаните-аз лично се разминах със това.При мен като скъса ремъка за 400лв смених:2 клапана, гумички, ролките, ремъците,филтрите, маслото ,подгревните свещи, семеринг на разпределителния вал и гарнитура на главата.Това е без ремонта само часите със отстъпката. Такаче отвори и си направи двигателчето и да знаеш че няма да имаш ядове повече.Шлаифането е около 30-40-50 зависи от населеното място и от самочуствието на майстора.

Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 18:15
от Иван Вълков
Аз пък мисля че на този двигател главата е от чугун и не се шлайфа (поне така ми каза един майстор). А по темата аз бих си отворил мотора и да се видят пораженията. Веднъж на един колега Ескорт 1.8 чист дизел му се откачи/скъса ангренажа и за учудване нямаше никакви поражения така че всичко е до късмет

Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 18:48
от gosho_ford
така е! Каквото и да си говорим преди да съм го отворил неможе да се каже какво и колко...
Само ще видя кога ще е това, че колата остана в софия- там аварира.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 22:03
от S_C
Разглоби го,но имай нагласата за нов двигател.Пораженията варират от 3-4 криви клапана до дупка в буталото.При дизела защита няма и няма как да има заради голямото сгъстяване.
Отидеш ли на над 400-500 лева ремонт...няма особен смисъл.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 22:20
от gosho_ford
на тая клола определено не и върви

може да погледнете и другите мой теми със форума!
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 10 юни 2010, 23:52
от vanko
При дизела главата ,нама много -много възможност за шлаифане ,но както каза колегата Наско първо трябва да се разглоби за да се види колко са пораженията
Успех колега
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 11 юни 2010, 08:53
от gosho_ford
Както споменах колата се намира в момента в София.
Имали колеги от форума, които работят в сервиз (народен) или имат такъв? Трябва да я закарм някъде в софия да я работят иначе трябва да я тегля чак до тук а няма смисъл от това.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 12 юни 2010, 08:39
от venom4o
Задължително се шлайфа главата колеги.Не че няма да стане без шлайф ,но при всяко натягане на главата алуминиева или чугунена няма значение тя се деформира!Аз съм сигурен ,че дори и блока да са закара на фреза ще има отклонение.
шлаифането е 20-30 лева и по добре да ги дадеш ,че утре като започне да прегрява защото гарнитурата не ляга добре ще дадеш повече за гарнитура и шлайф.
Сервизи много но едно сваляне на глава под 150 лева е съмнявам някой да ти вземе..
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 12 юни 2010, 13:12
от HACKO
Шлайфа се само при нужда. Още повече че е почти невъзможно да намериш ремонтна гарнитура съответстваща на отнетото при шлайфането.
Re: Скъсан ангренажен ремък
Публикувано: 12 юни 2010, 13:29
от Mr.StealboY
Ха,да попитам аз на дизеловия двигател от кои компоненти се сформира горивната камера?