Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 30 юни 2010, 10:41

Здравейте колеги. Видях че има доста такива теми относно непаленето на тези дизелови автомобили. Голяма част от тях ги изчетох. Та конкретно по въпроса:
Форда много труднно пали сутрин и дори след като е загрял (след доста продължително въртене). Акумулатора е нов, подгревните свещи са нови. От това което прочетох във форума разбрах, че една от основните причини е въздух в горивната система. Понеже форда не е мой предложих на човека да сменим всички маркучи на горивната система с прозрачни, за да видим дали влиза въздух. Обаче той не иска да го пипаме защото няма да можем после да го обезвъздушим. Въпроса ми е как точно се обезвъздушава горивната система...има ли някакви тънкости? Благодаря ви предварително!

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ^^devil_boy^^ » 30 юни 2010, 22:00

По принцип сама се обезвъздушава, отначало ще прекъсва малко и после ще си влезе в нормален режим на работа след като излезе въздуха.
ima samo dva vida koli Ford i drygi

ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 01 юли 2010, 13:20

Значи ще мога и сам да ги сменя маркучите.

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от aniaeg » 01 юли 2010, 21:48

без проблем можеш сам да си ги смениш.иначе мотора как работи след като загрее :?:
Бъди себе си,има достатъчно други

ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 02 юли 2010, 15:17

Ами след като запали работи добре. Още нищо не сме му правили, ама един майстор казл, че сигурно помпата е проблема или двигателя...ама нещо ме съмнява. Как може да се разбере дали ГНП работи нормално без да сме сменили още маркучетата. Благодаря за отговорите иначе!

ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 05 юли 2010, 15:51

Здравейте отново. Оказа се, че има спукан маркуч на горивната система(този след филтъра към помпата) и сега след смяната паленето се подобри значително. Обаче забелязах, че едно жило е откачено от ГНП и не знам за какво служи. Имало е пластмасово краче или нещо такова, което се е счупило. Ето и снимка:
http://travoltino.snimka.bg/hobby/fdsfd ... 4.19504388" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от nikolovvd » 05 юли 2010, 15:56

Иска парола! >:D<:

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от aniaeg » 05 юли 2010, 16:18

nikolovvd написа:Иска парола! >:D<:
Абсолютно вярно :mrgreen:
Бъди себе си,има достатъчно други

ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 05 юли 2010, 18:51

Съжалявам. Вижте сега:
http://travoltino.snimka.bg/automobiles/ford.515446" onclick="window.open(this.href);return false;

ddurabbura
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 02 апр 2008, 11:40
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ddurabbura » 06 юли 2010, 14:31

Още един последен въпрос. Значи от горивния филтър към помпата маркучето минава през едно нещо дето ми прилича на някакво клапанче. Понеже след смяната на маркуча не съм го сложил отново и се чудя дали си може и без него и за какво служи?

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от aniaeg » 06 юли 2010, 17:03

сложи си го,може би става въпрос за някакво възвратно клапанче
Бъди себе си,има достатъчно други

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали

Мнение от ^^devil_boy^^ » 09 юли 2010, 17:19

Аз карам и без него и нямам проблеми. Относно снимката аз съм със същия двигател но моята помпа е по различна, но предполагам тва трябва да е смукач защото на моята помпа има нещо подобно само че е електрическо като запаля колата, опъва жилото и колата държи малко по високи обороти които се успокояват след 10-15 секунди работа, нещо като при бензиновите инжекциони.

Помпата се разваля трудно поне при мен стана 2-2.5 години ми капи помпата и колата си пали зимата и си върви що-годе добре, но сега преди зимата съм се наканил да си я оправя/някаквии гумени уплътнения трябвало да се сменят/
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта