Биелен лагер ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
stokata89
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 окт 2008, 12:02
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Биелен лагер ?

Мнение от stokata89 » 07 юли 2010, 00:30

Здравейте, колеги!
Карам една фиестичка 97 година 1.25 16v. Имам няколко въпроса, които не съм 100% сигурен, че са свързани точно с биелен лагер или с нещо друго.
Та, забелязах, че когато карам колата над 2500 уборота особено на по малка скорост като задържа газта и ми трака двигателя.
От един познат монтьор ми я видя, чу я и ми каза, че е биелен лагер, но тъи като много много му нямам вяра та реших да питам от какво друго може да е?
Колата също и ми губи масло мисля, че го изгаря, защото двигателя от долу не е умаслен много много.
Другия ми въпрос е ако е биелен лагер грубо колко пари би ми излезнал ремонта и ако е нещо друго също колко би излезнал.
И всъщност има ли смисъл да я оправям?
Мерси, предварително!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Биелен лагер ?

Мнение от venom4o » 07 юли 2010, 08:35

Не я карай тази кола! Докато не се установи повредата защото ако е биелен лагер ще прецакаш биелата и коляновия вал и тогава ще си търсиш друг мотор!Иначе се разбира като се вадят 1 по 1 кабелите на свещите ама ти си с Бубини и не е препоръчително да го правиш!

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Биелен лагер ?

Мнение от Nikola Iordanov » 08 юли 2010, 08:52

Не мисля че е биелен лагер ,по скоро има вероятност да е бутален болт ,да е рабила втулката във ухото на биелата или болта да е разбил във буталото .Ако беше биелен лагер той истрака и блокира или започне постоянно да да тропа и то сериозно .Но при всички случаи ще трябва да се разглабя двигател .А отвориш ли го по добре си направи основен ремонт от колкото да сменяш на парче сега едно ще оправиш после друго ще се обади .Но предценката е твоя .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта