MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Привет колеги.Имам следният проблем с едно MONDEO 2003г TDCI DURATORQ 2.0 , 130-PS: Като тръгне на 1или 2 може да го вкараш до 5000-обор.,няма проблеми.Ако превклиючиш на 3-та и ако подаваш плавно газ няма проблем,но ако натиснеш газта рязко светва жълтата контролна лампа и колата забива .Имам чувството че колата върви с 50% от мощността си.Като че ли има един праг на ускорение и ако го премине после няма проблем.Подменени са: 1-Регулатора за налягане в помпата 2-дебитомера и 3-MAP-а на интеркулера,проблема си остава същият.Моля за помощ
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
в момента се боря с подобен проблем, само че колата ми гасне.... почва да мига лампата за подгряване.
всичко по нея е мерено, но не се отказвам... като има резултат ще пиша или ти пиши ако знаеш нещо ново
... ако не съм я забил челно в някое дърво вече да сни тествам осемте възглавници.....
всичко по нея е мерено, но не се отказвам... като има резултат ще пиша или ти пиши ако знаеш нещо ново
... ако не съм я забил челно в някое дърво вече да сни тествам осемте възглавници.....
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
А педала на газта проверихте ли?
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
май и мене на там ме насочват.... само да запали и я карам в сервиз (рофл)
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Не че съм компетентен по дизелите, но от каквото съм чел тук във форума за комън-рейл дизелите обикновено при тези симптоми за смяна са 4 дюзи ~ 2000лв. Дано при вас да е нещо друго и по ефтино.
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
гледаха ми дюзите с диагностика вчера. няма отклонения при нито една, в рамките на нормалното е. това, което забелязахме е, че турбото стигаше до 2.5бара точно преди да угасне колата. изключихме турбото (с вакума, то пак сио работи на 20%) и колата мааалко по-трудно гаснеше. ама си гасне за вчера вечерта и врътнах 600 и кусур км. за няколко часа и мога д акажа, че без турбо и на 4-та (кутията ми е със 6 скоростти) с около 120-140 км/ч (знам, че съм убиец... не е такава темата) колата си вървече прекрасно добре! намалявам някъде я по завой, я застигна някой и падне под 3000об. и дам гас и гасне.
утре продължават диагностиките с КТС и ще пиша ако има нещо. и аз клпня към газтта....
утре продължават диагностиките с КТС и ще пиша ако има нещо. и аз клпня към газтта....
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Колеги, аз го имам почти същия проблем, минава в авариен режим след 3000 об/мин. на 5-та при яко натискане на газта. Ако преминеш прага от 3000-3500 об/мин на 5-та с средно подаване на газ, няма проблем отива до 4500об.
Ходих на диагностика, закачиха и я карахме да видим какво се случва в движение и какви грешки набива след като мине в авариен режим.
След разходка близо 60-км, се оказа че налягането в рейката рязко пада от 1600-1700атм. при тея обороти и предавка до 900атм. и минава в авариен режим. Проблема е обичайния за Delphi CR системите, които са вграждани тея години в Мондео, Фокус и други автомобили. Просто в един момент излишната нафта която минава през определен инжектор или няколко такива става повече от основната доза нафта, пада рязко налягането в рейката, помпата се опитва да го компенсира и като не успее се получава ето това. Проблема е в някакви клапани в самите инжектори.
В сервиза си имат стенд за тестване на инжектори, свалят, тестват и се подменят клапанчета и още нещо имаше.
Не се подменят целите инжектори, ремонтират се вече и цената е около 200-250лв за брой. Във Варна сервиза е Мотор Консулт.
Само, където не ми остава време да я закарам и оставя поне за един ден, за да могат да уточнят кой или колко инжектора има проблемни.
Ходих на диагностика, закачиха и я карахме да видим какво се случва в движение и какви грешки набива след като мине в авариен режим.
След разходка близо 60-км, се оказа че налягането в рейката рязко пада от 1600-1700атм. при тея обороти и предавка до 900атм. и минава в авариен режим. Проблема е обичайния за Delphi CR системите, които са вграждани тея години в Мондео, Фокус и други автомобили. Просто в един момент излишната нафта която минава през определен инжектор или няколко такива става повече от основната доза нафта, пада рязко налягането в рейката, помпата се опитва да го компенсира и като не успее се получава ето това. Проблема е в някакви клапани в самите инжектори.
В сервиза си имат стенд за тестване на инжектори, свалят, тестват и се подменят клапанчета и още нещо имаше.
Не се подменят целите инжектори, ремонтират се вече и цената е около 200-250лв за брой. Във Варна сервиза е Мотор Консулт.
Само, където не ми остава време да я закарам и оставя поне за един ден, за да могат да уточнят кой или колко инжектора има проблемни.
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Не ти остава време, да разбирам, че така караш? Като влезне в този защитен режим забива муцина или гасне? Моята гасне. И като цяло си седи в двора сега и не иска да запали
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
При мен не е от ПЕДАЛА ,защото на 1 и 2-скорост и на място не прави забиването в колкото и обороти да я вкараш(до 5500обр.) и колкото и рязко да натискаш газта.Превключиш ли обаче трета (с около 80km/h)и рязко натиснеш газта забива.Ако го натискаш плавно преминава този праг и после до 190км/h няма проблеми.много е гадно и рисковано за изпреварване.И още нещо: При мен само светва лампата на свещите и забива, Не гасне . Педал имам(нали разглабям една същата на части) и не е проблем да го сменя.Изключвам варианта с инжекторите и помпата,защото на 1 и 2-скорост не го прави,но......в голямо невидение съм
Последна промяна от perfekt на 25 юли 2010, 17:29, променено общо 1 път.
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
а, здрасти, ти си с видинското мондео десняк значи
пазиш ми мигача, нали?
еми познаваш Гената, при него бях и той е в невидение защо аджеба го прави тоя проблем.... при развитие ще пиша!
пазиш ми мигача, нали?
еми познаваш Гената, при него бях и той е в невидение защо аджеба го прави тоя проблем.... при развитие ще пиша!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Не моята не гасне, като изключим това, че два три пъти е угасвала, но не като мине в авариен режим. Случвало се е като давам назад и в момента в които колата тръгва и угасва при това е автоматик .
Да карам я колата, аз просто я знам кога ще го направи това. Гледам тогава да не я натискам много и като подмине тея обороти нататък лети .
Да карам я колата, аз просто я знам кога ще го направи това. Гледам тогава да не я натискам много и като подмине тея обороти нататък лети .
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
да поразсъждавам малко по проблемите ви ... колата не пали - тук трябва да се погледне на първо място датчика на разпр. вал ( проблемен на първите тдци ,после е сменен с по надежден) ,датчика на кол. вал също ... най добре е да се наложат други за проба .. ако не помогне трябва да се качи на стенд и да се види налягането на помпата - на стартер трябва да е 230-260 бара ,ако е по ниско няма да запали .. добре е да се провери дали инжекторите са правилно кодирани към ЕКУ-то ..
...мигането на лампата за подгрева и влизане в авариен режим - тук задължително се записва грешка ,тя каква е ? щом налягането дропи на 900 бара значи или инжекторите пикаят твърде много обратна нафта( това се вижда не на стенд а със закачане на колби на маркучите на обратната нафта) и дебита на помпата не стига да държи налягане във високите - стандартно ,или самата помпа не държи налягане по някаква друга причина ,да речем е износена ( това се проверява като се демонтира и се огледа нафтата която изтича от нея дали няма лъскави метални частици- виждат се само с силна лупа или микроскоп - ако има значи е тръгнала) ,а може и някой от клапаните да е дефектирал - помпата има 2 клапана ,единия е електронен командван от ЕКУ-то и държи налягане в рейла в нормите ,а другия е механичен байпасен той е по труден за демонтиране в долния край е ,но трябва клапаните да се огледат и евентуално да се наложат други за проба .Добре е проблема да се бори като се почва от по простите неща - смяна на горивен филтър ,друга нафта ,някоя присадка и постепенно да се преминава към другите по трудоемки и скъпи неща . Без правилна диагностика и части за налагане не става. Тия мотори не са много сложни но като се заинатят е кофти .. 90% от случаите са от тръгнали инжектори в една или друга степен ,слабо място са им .
Айде ако има още нещо пишете да помагам .
...мигането на лампата за подгрева и влизане в авариен режим - тук задължително се записва грешка ,тя каква е ? щом налягането дропи на 900 бара значи или инжекторите пикаят твърде много обратна нафта( това се вижда не на стенд а със закачане на колби на маркучите на обратната нафта) и дебита на помпата не стига да държи налягане във високите - стандартно ,или самата помпа не държи налягане по някаква друга причина ,да речем е износена ( това се проверява като се демонтира и се огледа нафтата която изтича от нея дали няма лъскави метални частици- виждат се само с силна лупа или микроскоп - ако има значи е тръгнала) ,а може и някой от клапаните да е дефектирал - помпата има 2 клапана ,единия е електронен командван от ЕКУ-то и държи налягане в рейла в нормите ,а другия е механичен байпасен той е по труден за демонтиране в долния край е ,но трябва клапаните да се огледат и евентуално да се наложат други за проба .Добре е проблема да се бори като се почва от по простите неща - смяна на горивен филтър ,друга нафта ,някоя присадка и постепенно да се преминава към другите по трудоемки и скъпи неща . Без правилна диагностика и части за налагане не става. Тия мотори не са много сложни но като се заинатят е кофти .. 90% от случаите са от тръгнали инжектори в една или друга степен ,слабо място са им .
Айде ако има още нещо пишете да помагам .
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Думата ми никога не е ставала на две,мигача е твой ако ще някой да дава 100лв за него. Отдели си някоя събота и неделя и ела във Видин и да започваме да сменяме,явно с диагностиката(при мен показваще че е регулатора за налягане в помпата,подменихме и него и дебитомера и МАП-а и проблема си остана същият) няма да стане.sanndo написа:а, здрасти, ти си с видинското мондео десняк значи
пазиш ми мигача, нали?
еми познаваш Гената, при него бях и той е в невидение защо аджеба го прави тоя проблем.... при развитие ще пиша!
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
ще свалям дюзи тези дни и ще ги пращам в Пловдив на стенд....
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Адаш,къде ти проверяваха дюзите/по-нагоре в темата си писал,че си ги проверявал/ и нямат отклонения???когато мига лампата за подгряване на свещите ,това 100% показва ,че има проблем със системата за впръскване и най-вероятно са дюзи!!! и при мен беше така.В МП ми смениха и четирите в комплект с тръбите за високо налягане ,семеринги на дюзите и тн.Цялото удоволствие за два часа и цена колкото за запазена 10 год кола
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
на диагностиката гледахме, че няма отклонене и си държат налягане. но е възможно при натоварване да има спукана част от дюза, която да се предава и като угасне няма как да се види отклонението. затова стенд...
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Стенда е хубаво нещо но преди да се стигне до него е хубаво да се види обратната нафта. Тя е много показателна за състоянието на дюзите. Аз имах такъв проблем.Провериха ми обратната нафта и се оказа че 2 от дюзите са зле. И това за 5 мин. работа.Не се дават 60 лв. на МП да се правят на интересни. Елементарен но много показателен тест. Съветвам всички с подобни проблеми да започнат от там. В 90 % от случаите за тези двигатели се оказват дюзите. Снасят се 1000 лв и колата лети.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Колеги , без да претендирам да съм специалист , ще разкажа : двигателите ви са комън рейл , когато една , или повече дюзи , се повреди / пуска по голямо количество гориво / , рейла се изпразва от към налягане на горивото , то не стига , и колата забива ! Това се случва поради некачественна нафта ,- повишено количество сяра , лоша нафта ! От това страдат всички комън рейли , зареждащи на ведомствени бензиностанции , а също използуващите некачествена такава . решението е - само качествени бензиностанции , и ДОБАВКИ КЪМ ГОРИВОТО ! ПАРАЛЕЛА правя със служебното возило , на което съм сменил 50 - дюзи , за последните 3 год. - 200 000 км. , и нито една от тези дюзи , не е нова , или настроена във фирмения сервиз в гр. КАРЛОВО - НА В М С - автовуси и камиони ! Настройването на дюзите е сложно , само на фабричен стенд с фирмена програма - една хилядна от милиметъра ! Смяната на дюзите , с нови решава проблема , но е твърде скъпо удоволствие , за нашите стандарти . И всичко това идва от лошо гориво !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта