Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от terminatoro » 27 юли 2010, 11:37

Здравейте колеги,

имам проблеми с фордчето като работи на бензин, карах я на диагностика и ми казаха запушени ижектори, но ми обясниха, че по-добре да си взема втора ръка здрави от колкото да чистя моите, щото нямало да има особено голям ефект.
Колата е ескорт комби края на 1996 1.6 16v бензин- двигателя с пластмасовите колектори.
Моля за мняния кое е по-добро, няма да се разсърдя и ако някой ми предложи инжектори на сносна цена!

Поздрави!
ZETEC POWER!!!!!

riskue
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от riskue » 27 юли 2010, 14:28

Здравейте!
Аз съм имал подобен проблем с опела, смъквал съм цялата рампа и съм виждал дюзата как "пикае", а другите разпръскват мъгла. Доволен съм от ултразвука, дори и моргаджйски да купиш не се знае къде и колко са стояли и задължително пак се чистят с ултразвук. Тея нещо искат да те хвърлят на черешата. Според мен трябва да се види наистина ли дюзите не работят както трябва и тогава да се прави каквото и да е. Отделно колите на газ правят едни нагари на главите на дюзите и им нарушават работоспособността, пак минават през ваната.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от terminatoro » 27 юли 2010, 15:54

riskue написа:Здравейте!
Аз съм имал подобен проблем с опела, смъквал съм цялата рампа и съм виждал дюзата как "пикае", а другите разпръскват мъгла. Доволен съм от ултразвука, дори и моргаджйски да купиш не се знае къде и колко са стояли и задължително пак се чистят с ултразвук. Тея нещо искат да те хвърлят на черешата. Според мен трябва да се види наистина ли дюзите не работят както трябва и тогава да се прави каквото и да е. Отделно колите на газ правят едни нагари на главите на дюзите и им нарушават работоспособността, пак минават през ваната.
И аз съм на същото мнение като теб колега, просто тия смотаняци ми вкараха некви мухи в главата и искам да видя и други мнения. Иначе съм сигурен че са дюзите щото е правена няколко пъти диагностика и все така излиза, пък и ми се иска да я оправя преди зимата, че тогава вече ептен не ще да работи.
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от urgan » 27 юли 2010, 17:13

Ти втора ръка си имаш, за какво са ти още едни.
Изображение

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от terminatoro » 28 юли 2010, 08:53

Еми май май ще ги карам на ултразвук :)
Я са кажете колеги къде да ги занеса в района на дужбите или младостите в София и ако знаете какви пари взимат!!!

Поздрави!
ZETEC POWER!!!!!

riskue
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от riskue » 06 авг 2010, 09:32

Ей пич, нищо не казваш какво става с инжекторите и работата на двигателя, като цяло?

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от Revell » 06 авг 2010, 11:20

Ами само споменаваш проблем при работа на бензин. Опиши какво прави, как се държи студена, загряла. Има ли промяна в работата на мотора зимата и презлятото? Питам, тъй като и мен 3-ма независими майстора с "диагностика" ми казваха за тези дюзи, а накрая всичко излезе от датяици и кабели. Добре че не им се вързах...щях да дам 400лв. и пак да имам проблем :roll:

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от terminatoro » 07 авг 2010, 07:08

Revell написа:Ами само споменаваш проблем при работа на бензин. Опиши какво прави, как се държи студена, загряла. Има ли промяна в работата на мотора зимата и презлятото? Питам, тъй като и мен 3-ма независими майстора с "диагностика" ми казваха за тези дюзи, а накрая всичко излезе от датяици и кабели. Добре че не им се вързах...щях да дам 400лв. и пак да имам проблем :roll:
еми колега какво прави : като е студена,прекъсва,падат и оборотите и гасне,като и дам газ се дави и почва да гърми и връща през входящите колектори.
Когато е топла се усеща,че работи неравномерно и няма мощност- на газ върви повече :(
Та общо взето е това-демек доста зле,,,,, зимата става още по зле. Иначе кабели и свещи-всичко е ново:кабели тесла, свещи denso irium.
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от DigiPro » 07 авг 2010, 16:48

terminatoro написа:Иначе кабели и свещи-всичко е ново:кабели тесла, свещи denso irium.
Често споменавано твърдение във форума е, че Фордовете са капризни към кабели и свещи и вървят най-добре с Motorcraft (напоследък ги кръщават FoMoCo).

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от Edinuser » 07 авг 2010, 22:19

Свали свещите и ги огледай - по тях се вижда дали работят нормално.
Ако свещите са ти с разтояние 1.3 намали го на 1-1.1 ( заради газ-та е по-добре). Ако са с по малко не ги бутай.
Огледай свещите от вън ако има някаква черна пътечка значи имаш пробив по повърхността на самата свещ - изтриваш я хубаво и измиваш със спирт (и лулата също) и като изсъхнат - ги слагаш.
Другата вероятност е да ти смуче въздух от някъда - огледай колектора от всякъде, вкл. вакуумните маркучета и предпазните клапани (сигурно имаш щом си с пластмасов колектор) клапаните трябва да прилепват плътно.

Щом ти гърми на газ може да и имаш проблем с тока - бобина, свещи, кабели.
Тесла кабелите до колкото съм чувал (и виждал на служебните ни коли, но те не са форд ), работят добре ... но около година, след това изглеждат добре, но колата гърми и не върви.
И на истина най добре е да са Моторкрафт и свещите и кабелите.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Инжектори 2ра ръка или ултрзвук

Мнение от Revell » 09 авг 2010, 09:38

ОК щом на газ нямаш проблеми, това значи че се случва нещо със смесообразуването на бензин. При бензина роля за това играят следните датчици: Дебитомер на входящ въздух, Температурен на входящ въздух, Температурен на двигателя (сигнал към компютъра), Датчик за позицията на дроселовата клапа, Лабда сонда. Отделно голямо влияние оказват и вакумите, някои от които не работят постоянно, а само при определени условия и се включват от компютъра посредством клапани. Всички тези неща не се вземат под внимание при работа на газ. Моят съвет е да започнеш с проверка на всички изброени датчици и вакумните магистрали и след това да сваляш инжектори за почистване. Обикновенно най - много дефектира МАФ-а, но не може да се тества (поне по нашите сервизи). Аз открих повредата в моя като отидох до морга и там ми изкарах 1 кофа с такива(естествено изпоцатани) и почнах да сменям. Получава се разлика в работата на ДВГ. Не се оправи, тъй като този уред е много точен и не трябав да е замърсен по какъвто и да е начин. Мисля ч еима пуснати теми как се проверяват останалите датчици.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 41 госта