Страница 1 от 1
Ескорта ми гори доста масло
Публикувано: 28 апр 2006, 16:03
от BukTop
За нещастие ескортът ми (1994 1.3 карбуратор, на 234 хил. км) започна да си гори масло доста стабилно. Проверих да няма някой теч отнякъде - няма. Колицата има вече един основен ремонт (сменени сегменти, лагери на коляновия вал и т.н.) Бепе ми чудно дали някой може да ме посъветва нещо, напр. защо го харчи това масло и как може да се оправи.

Публикувано: 28 апр 2006, 21:45
от ivo9180
Дали ремонта е качестен? Главата на двигателя пипана ли е? Т.е. паснати ли са леглата и клапаните Сменени ли са водачи и най-вече гумичките
Публикувано: 28 апр 2006, 22:27
от BukTop
Доста хора ми казаха за гумичките, а те незнам дали са пипани + ремонта беше преди около 60 х км
Публикувано: 28 апр 2006, 23:02
от Georgiev
Форда 1.6 бензин карбуратор 1992 ми гореше доста масло. Мислех че е издухан. Но реших първо да сменя гумичките и тогава да видя. Струваха ми 12 -тина лева комплекта смених си ги сам. Не е сложно използвах скоба от жигули за да натискам пружините на клапаните. Не пасва точно но с малко фантазия ще намериш как да я закрепиш.От както съм ги сменил 40 000км не и доливаме въобще. Дано проблемът ти да е в гумичките.
ПП. Ако го правиш сам внимавай да не изпуснеш някое конусче в дупките за отичане на маслото в картера. Вземи мерки. Аз ги запушвах с по-големки парцалчета.
Публикувано: 29 апр 2006, 17:01
от BukTop
Благодаря много за информацията. Бих се пробвал и сам ама имам един познат монтьор, на когото ще се доверя.

Публикувано: 05 май 2006, 00:20
от zzari
Напиши когато ги смениш!И аз имам същия проблем и бях решил да сменям сигменти!
Публикувано: 05 май 2006, 11:19
от kEFi
Първо замери компесията. Резултата ще си покаже какво трябва по-нататък...
Публикувано: 05 май 2006, 14:21
от jasonsmith
къде може да се измери компесията за Сф, на най евтина цена, може ли някой да даде идея