Страница 1 от 1

промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 04 авг 2010, 13:39
от danielkar
променят се сутрин кат запаля ту ниски ,ту високи,абе отива да гасне на ниските.Преди па беше го правила,смениха и девяторния регулатор се оправи,после като е топъл двигатела не се менят от кво може да е?Смених въздушния филтър щото може от него да е или от бензина незнам :(

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 04 авг 2010, 14:48
от paci

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 05 авг 2010, 09:56
от danielkar
колега поЧистих моторЧето за празен ход,имам Чувството, Че се оправи......вътре като го отворих имаше Черен нагар,от кво се полуЧило незнам нали въздух минава само,но както и да е........днес запалих сутринта щогоде беше добре,ако има нещо друго за поЧистване ми кажете да не пропусна

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 09:53
от danielkar
обаЧе забелязах,днес като е палех, Че па си ги мени оборотите,ама сега имам Чувството, Че от бензина........промениги тоЧно за 5 секунди и се оправи, и таз ланд сонда къде се намира некой ,ако знае да ми каже на Ескорта, Че немоа е намеря :(

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 11:33
от Revell
ЛамБдА сондата се намира след изходящите колектори, по принцип в края на двуцевката, където се събира в една тръба. Тъгваш да проследяваш от колектора към гърнетата и не може да не забележиш метален израстък, излизащ от тръбите с кабели към него.

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 12:34
от danielkar
мойли се чисти таз сонда,ако е извадя

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 16:22
от DigiPro
danielkar написа:мойли се чисти таз сонда,ако е извадя
Пише се: "Може ли да се чисти тази сонда, ако я извадя ?"
Надали ще има ефект от някакво чистене. Може да и е изгорял подгрева щом на студен двигател ти прави проблемите. Намираш 100-на лева и сменяш с нова. Разхода ти ще падне поне с 1 литър надолу и бързо ще и избиеш парите.

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 17:52
от danielkar
знам как се пише,като бързам немам време да гледам как се пише,нее нужно да ми казваш........и за сондата къв подгрев бе аз съм бензин ,не4етеш ли ,не дизел.Доколкото знам сондата ,ако и има нещо няма да има изобщо обороти колата и тогава се сменя,а в слу4ая моите се менят и затова въпроса ми беше ,ако може да е по4истя не да е сменям,защото тя работи

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 18:34
от paci
Знаеш ли как не си уцелил на кого ще се караш?

Я прочети малко преди да държиш такъв тон!


http://www.clubford.org/portal/content/view/33/95/

Датчиците без нагревател могат да имат 1 или 2 проводника, а пък датчиците с нагревател могат да имат 3 или 4 проводници.

Възможни признаци за неизправност на датчика за кислорода:

1. Неустойчива работа на двигателя при ниски обороти /празен ход/


Цифрите не са букви!
Научи се да пишеш или поне не бързай.

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 18:47
от danielkar
добреде къв ти е проблема,като си модератор кво.........изгони ме ,блокирай ме като тва ти е проблема,на курс по български ли съм или на какво,аз съм дошъл да искам помощ за колата той седнал да ми казва как да пиша.Ако ше ми отговаряш конкретно на въпроса ми за помощ съм съгласен,а не да ми казваш как да пиша,ако това ми бил проблема немаше съм тука ,а щех да ида в сайт за правопис...блокирай ме какво толкова баси

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 19:01
от paci
Дал съм ти линк към пост на човек който доста си игра с неговото 1,4 докъто го накара да работи.
Четеш темата, че е пипано доста по двигателя и то доста некадърно.
Боян стъпка по стъпка възстанови всичко и двигатял заработи доста добре с доста приличен разход и си е направил труда да опише грамотно всичко.

За ламбда сондата май не е споменато и затова DigiPro ти намекна и за нея да я проверите, защото има връзка с проблема ти.

Какво повече искаш?

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 19:13
от danielkar
сега по горе линка дето си го дал няма нищо общо с моята кола,на мен викаш да чета ,а ти не четеш в профила съм писал ЕСКОРТ 1.4 i.Ти ми даваш линк за Ескортове моноинжекции,които нямат нищо общо с моя ,моя е пълен инжекцион,ако ти говори това i нещо.Таа тема сигурно е про4етох 10 пъти която ми да даде на тоз потребител но няма нищо общо.Мотор4ето за празен ход ,както той го описва мой се намоиира на неговия двигател там,но при пълната инжекция е съвсем другаде,но все пак благодаря за линк макар 4е ни ми е от помощ.И междудругото про4етох вси4ки теми за ниските обороти и вси4ки са на Фиести ,а не на Ескорт пълна инжекция,затова пуснах таз дискусия с надеждата 4е некой ще ми помогне но уви.Благодаря все пак явно сам ще се оправям, ако искаш закл. темата,нема правя пове4е таз грешка да пиша тука,явно некой модератори са завършили Българска филология и се упражняват в сайт за коли....нищо лично

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 19:23
от evg2
danielkar написа:мойли се чисти таз сонда,ако е извадя
Може, ама като почистих една втора употреба я хвърлих щото стана негодна като моята,с нея боравиш нежно щото всичко вътре е амортизирано крехко и съмнително.
Ламбда сондата е [b]КОНСУМАТИВ[/b] който на над 150х.км е почти винаги пътник.
И не се пали излишно за провописа, щото дето и да пишеш в тоя твой пиперлив стил ще имаш 10 поста за стила ти и 1-2 за проблема ти с колата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; Продължаваш да четеш тука от там дето почва обяснението за пълна инжекция мериш с мултицета оправяш си изолациите на кабелите дето сигорно са по-изгорели от топлината и ако си средно технически грамотен ще се справиш, аз поне успях :D:

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 20:54
от DigiPro
danielkar написа:........и за сондата къв подгрев бе аз съм бензин ,не4етеш ли ,не дизел.Доколкото знам сондата ,ако и има нещо няма да има изобщо обороти колата и тогава се сменя,а в слу4ая моите се менят и затова въпроса ми беше ,ако може да е по4истя не да е сменям,защото тя работи
Сондите с 4 кабела (каквато вероятно е и твоята) имат нагревател с цел да загрее веднага (а не да се чака загряване от изходящите газове). По този начин сондата веднага започва да дава реални данни на компютъра. Сменял съм ламбда сонда на старата ми Фиеста 1,6 16V. Старата я гледахме на стенд (компютър) и по диаграмата се виждаше че реагира бавно на промените. Когато я смених работата на двигателя се подобри и разхода падна с един литър. Оправи се и придърпването като подадеш рязко газ когато колата беше студена.
Освен това не разбрах чистил ли си MAF сензора? Ако не си го чистил, то задължително го почисти. Има тема за него във форума. Огледай (ослушай се) за някой пробито вакуумно маркуче. Ако смуче отнякъде въздух след MAF-a също ще имаш проблем с оборотите на празен ход.
Хайде успех с отстраняването на проблема и "бързай бавно". Във форумите хората съдят за човека по правописа.

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 06 авг 2010, 23:03
от danielkar
Благодаря,ще прегледам MAF сензора :D

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 07 авг 2010, 19:06
от daniel escort
Здравей колега аз имам същият проблем с моята кола......преди около месец ходих на диагностика (аз лично съм нарекъл този проблем срив на обороти,но моята го прави и когато е загряла което е по лошо) закачиха колата след което се оказа че няма грешки в компютъра (моторната електроника) този от диагностиката остана доста изумен след което сложи стъпково моторче оборотно да пробваме дали има подобрения нямаше,последва смяна на тпс и пак нямаше промяна смени ми и ламбда сондата отново нямаше подобрения сложи и техен маф отново нямаше разлика и като за капак на всичко остана да пробва само ecu-то започна да търси имаше за 1.3,1.4ми,1.6,и 1.8 но за 1.4и нямаше стоях на този сервиз 2 часа и половина неоткриха каде е проблема и не ми взеха пари..........и чесно да ти кажа аз съм се примирил с проблема неконфортно е,но за момента не намирам решение на проблема до колкото до кабелите и свещите ми са нови........продължавам да си търся ecu но преди да го купя искам да пробвам дали ще има някаква промяна просто за да нямам 1 резервен :) поздрави :)

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 08 авг 2010, 09:49
от danielkar
днес почистих MAF сензора с WD40 и се оправи засега де,макар че каТО гледах не беше много зацапан,знам ли .Па може и от самосебе си да се оправила......ще карам то ще се чуе по нататък :D

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 08 авг 2010, 11:42
от paci
WDто е смазка и оставя мазен филм, а MAFа трябва да е чист и сух.
Трябвало е да го обезмаслиш след това с нещо като КОРЕСИЛИН примерно.
Не бараш жичите с нищо!
Просто пръскаш с WDто да падне нагар ако има и после топиш в КОРЕСИЛИН.
Не е това начина за чистене на MAF, но аз така чистих моя и нямаше проблем.
Има цяла тема за чистенето на този MAF.

Re: промяна на оборотите при студен двигател

Публикувано: 09 авг 2010, 09:53
от danielkar
обаче си останах с убеждението че целата работа е от бензина,не беше нито от датчиците ,ама карай аз ги почистих,като изгорих стария бензин дето бех го сложил от една измислена бензиностанция и после сложих от ЕКО колата си се оправи.Попринцип винаги слагам от Екото там е най добър бензина,а междудругото ОМВ съшо са мошеници с мръсен бензин един път бех си изпатил жестоко с 15 литра бензин идеше ми да се върна и да им запаля бензиностанцията до основи да изгори