фиеста XR2i

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nikiseriogev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 юни 2010, 15:03
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1ic моно
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

фиеста XR2i

Мнение от nikiseriogev » 15 авг 2010, 18:31

някой може ли да ми каже как да си направя фиестичката от 1.1mi на xr2i колко ще ми струва
какви части трябва да си купя и прочие

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от eskort » 28 ное 2010, 22:52

Като за начало се опитаи да си я направиш като реплика,външен вид ( брони предна задна,отличителни белези са 4те правоъгални халогена,също и арките на калниците и праговете които са разглобяеми) Всяка фиеста от 89та до 95 та може да прилича на XR2i.Намери такава на части,оглеждаи се броните да са в добро састояние или поне всичко да е поправимо ( задължително халогените да са здрави ,трудно се намират ) Огледалата ми се струват големички затова ти препоръчвам тези от междинката (Фиеста 3.5 или Si ).Аз сложих такива и чистачка от МК4 ка. Интериора също е много различен от другите модификации.

http://www.fiestaguides.co.uk/content/x ... 3door.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от Sasho85 » 29 ное 2010, 02:05

Първо трябва да решиш колко пари си готов да инвестираш, за да мога да ти кажа какво да правиш
Трябва да си купиш двигател около 300лв.
Скоростната кутия е около 150лв. ако твоята е петстепенна не е задължително да се сменя.
Инжекционната с-ма е около 80лв, като препоръчвам да ползваш електронна пред K или КЕ Jetronic.
Горивна помпа 100-тина лева
Спирачните апарати са 40лв и още толкова за някакви дискове.
Амортисьори и пружини
За труда, колкото се договориш. Аз мога да направя оферта 280лв за всичко.

Минимума прави около 700лв, като колата ще ускорява доволно, но няма да спира и да завива както трябва.
Горна граница на сумата няма.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от fordmaniac » 29 ное 2010, 08:56

Другия вариант: правиш и външен вид на XR2i и слагаш 1.6 CVH карбуратор 90 кс. на твоята кутия. Преработките като инцекцион са никакви, а като вървене с твоята кутия ще ти хареса. Пробвано!!!
Задължително спирачки, и смяна на аспуси, че твоите ще го удушат 1.6 мотора.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от Danchev » 30 ное 2010, 16:37

Без да те ядосвам гледам, че току що колегата pe4e продаде неговата XR-ка за няма и 1000 лева с музика и джанти от Пума. Гледай обявите пак ще се появи някоя, за съжаление XR-а няма цена в България и обикновенно се пада до подобни суми.
Sasho85 написа:като колата ще ускорява доволно, но няма да спира и да завива както трябва
Я да те питам, аз спирането съм го измислил, ама какво можем да направим по завиването, понякога си е голяма борба с волана ....
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от Sasho85 » 30 ное 2010, 21:47

Имах предвид поведението на колата в завой, което не зависи от волана, а от окачването.

Oтносно волана, съм мислел някакси да му променя предавателното число, но понеже нямам серво и ще стане много "тежък"
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от Danchev » 30 ное 2010, 22:13

Аз също съм със суха рейка и не бих я сменил с хифравлика за нищо на света.
Винаги съм искал нещо подобно, но така и не мога да намеря някакви ориентировъчни размери да ми огънат тръбите
Изображение
Последна промяна от Danchev на 30 ное 2010, 22:44, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: фиеста XR2i

Мнение от eskort » 30 ное 2010, 22:24

Има и ударени XR ки които стават за донор.Но както казаха не се ценят и затова излиза по ефтино да се намери такава.Поне знаеш че караш истинско XR2i .
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта