форд транзит 2.5 дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
krasikrisi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: фотд галакси 2.3 99г.
Местоположение: гр. Провадия обл.варна
Status: Извън линия

форд транзит 2.5 дизел

Мнение от krasikrisi » 04 сеп 2010, 20:11

здравеите имам форд 2.5 дизел на ниски обороти двигателя много тресе какви са възможните причини? другото е че много пуши става димна завеса черен пушек МОЛЯ ПОМАГАИТЕ

niki89
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от niki89 » 04 сеп 2010, 22:15

[quote="krasikrisi"]здравеите имам форд 2.5 дизел на ниски обороти двигателя много тресе какви са възможните причини? другото е че много пуши става димна завеса черен пушек МОЛЯ ПОМАГАИТЕ[/quot
според мен са заминали тампоните на двигател щом тресе а тва че пуши може да от запушени гюзи или гори масло смяна на гумички наи вероятно или сегменти на място ли като си пуши или като караш

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от specialista » 05 сеп 2010, 09:35

Информацията ти е оскъдна.(година;модел ГНП) и др. имат значение.За да тресе значи има неравномерна работа на празен ход(по-ниски обороти от предписаните) или нещо друго довело до неравномерноста(дюза;проблем в ГНП,а пък ако е ЕПИК на Лукас тогава става хубаво)
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

krasikrisi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: фотд галакси 2.3 99г.
Местоположение: гр. Провадия обл.варна
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от krasikrisi » 05 сеп 2010, 14:15

specialista написа:Информацията ти е оскъдна.(година;модел ГНП) и др. имат значение.За да тресе значи има неравномерна работа на празен ход(по-ниски обороти от предписаните) или нещо друго довело до неравномерноста(дюза;проблем в ГНП,а пък ако е ЕПИК на Лукас тогава става хубаво)
Успех!!!
модела е 1991 г . гнп бош, сегменти,лагери и гумички са нови масло не гори но пуши постояно дюэите са проверени на 240 отварят
Последна промяна от krasikrisi на 05 сеп 2010, 14:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от specialista » 05 сеп 2010, 20:33

Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

krasikrisi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: фотд галакси 2.3 99г.
Местоположение: гр. Провадия обл.варна
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от krasikrisi » 05 сеп 2010, 23:16

specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .
благодаря!!!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от specialista » 06 сеп 2010, 17:21

krasikrisi написа:
specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .
благодаря!!!

Сивия пушек(светлия) е сиптом на две неща!Първо разход на масло или неправилна доза гориво(голяма която не може да изгори или късно подадена-пак не може да изгори)И в двата случая не само цвета а и миризмата на пушека издават неговата причина.Миризмата на неизгоряла нафта или на масло мисля че ще я различиш.Казваш че дюзите са проверени и отварят на 240 бара.Това не точното им налягане,според ауто дата трябва да отварят на 280бара.Това първо и второ
не се гледа само на колко отварят а и качеството на разпрашаемост-да не пикаят.Ако пикаят ще пуши! Какво правят в такива моменти много от потърпевшите или майсторите им- дават предвърение и си мислят че проблема е решен.Да ама не почва черния пушек после.На твоя модел би трябвало да има и ЕГР система.Тя в какво състояние е?Най вероятно няма да можеш да ми отговориш,но и тя е възможна причина за част от пушаците.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

krasikrisi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: фотд галакси 2.3 99г.
Местоположение: гр. Провадия обл.варна
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от krasikrisi » 06 сеп 2010, 22:23

specialista написа:
krasikrisi написа:
specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .
благодаря!!!

Сивия пушек(светлия) е сиптом на две неща!Първо разход на масло или неправилна доза гориво(голяма която не може да изгори или късно подадена-пак не може да изгори)И в двата случая не само цвета а и миризмата на пушека издават неговата причина.Миризмата на неизгоряла нафта или на масло мисля че ще я различиш.Казваш че дюзите са проверени и отварят на 240 бара.Това не точното им налягане,според ауто дата трябва да отварят на 280бара.Това първо и второ
не се гледа само на колко отварят а и качеството на разпрашаемост-да не пикаят.Ако пикаят ще пуши! Какво правят в такива моменти много от потърпевшите или майсторите им- дават предвърение и си мислят че проблема е решен.Да ама не почва черния пушек после.На твоя модел би трябвало да има и ЕГР система.Тя в какво състояние е?Най вероятно няма да можеш да ми отговориш,но и тя е възможна причина за част от пушаците.
Успех!!!
Пушека мирише на нафта , дюзите правят мъгла. Какво е това ЕГР система и как мога да разбера състоянието и?
Мога да опитам да дам един зъб предварение и да видя какво ще стане. Как се реголира дозата гориво знам каде е болчето но незнам какво става като го завивам или развивам.В лявата страна на ГНП има някаква бобинка закачена с лосчета към помпата трябвало е да има закачено кабелче но го няма - за каво служи това?
БЛАГОДАРЯ!!!
Последна промяна от krasikrisi на 07 сеп 2010, 20:00, променено общо 1 път.

Sleepwalker
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 21 юли 2008, 21:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1800 115 к.с
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от Sleepwalker » 07 сеп 2010, 19:55

Този проблем се получава ако от някъде дърпа въздух или както е според мен в твоя случай не са регулирани дюзите или помпата.Регулирането става най-добре на стенд специално за тази цел и машината става много добре ако се направи грамотно.Успех.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от specialista » 07 сеп 2010, 20:45

Хора четете внимателно какво пиша! Пушека е бял и мирише на нафта-нали? Какво следва от това?Написал съм го преди два поста.Или ти пикаят дюзите(извинявай но на твоята проверка не вярвам) или е неправилен момента на впръскване(закъснение).Не пипай болчетата по помпата щото после някой колега ще се чуди къде и колко е пипано.
Поздрави!!!

п.с.Центовката на ангренажа се прави с помоща на специални приспособления а на самото ГНП с часовников индикатор!!!
Всичко останало е просто накакъв компромис.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

krasikrisi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: фотд галакси 2.3 99г.
Местоположение: гр. Провадия обл.варна
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от krasikrisi » 07 сеп 2010, 21:43

specialista написа:Хора четете внимателно какво пиша! Пушека е бял и мирише на нафта-нали? Какво следва от това?Написал съм го преди два поста.Или ти пикаят дюзите(извинявай но на твоята проверка не вярвам) или е неправилен момента на впръскване(закъснение).Не пипай болчетата по помпата щото после някой колега ще се чуди къде и колко е пипано.
Поздрави!!!

п.с.Центовката на ангренажа се прави с помоща на специални приспособления а на самото ГНП с часовников индикатор!!!
Всичко останало е просто накакъв компромис.
Благодаря ти за информацията разбирам те защото си маистор и можеби с това си вадиш хляба но по принцип никога не сам се плашил от двигател който няма електроника за жалост не стм се допирал до дизел но ще опитам да се справя немисля да давам 500 лв. за помпа която е работила 20 год.мисля сега да реголирам дюзите както си написал а и проверих в тех. литература и след това да рециклирам помпата която имам и накрая да потърся маистор със стенд за реголиране на помпата във Варненсака област ако имаш някои колега който си върши съвестно работата може да ми го препоръчаш щото ми е омразнало от маистори в гаражи дето като си ремонтират ладата и си мислят че могат да правят всичко или ласкави сервизи с момчета дето незнаят защо са там. Несъм изкал да те обидя благодарен сам ти за информацията и ако мислиш че можеш да ми помогнеш с нещо пиши немога да прнебрегна професионалния ти опит.Би ли написал точно модела на гнп което би трябвало да имам и дали се продава ремонтен комплект за модела? И пак благодаря за информацията!!!!Приятна и доходна работа ти желая!!!!!!!!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд транзит 2.5 дизел

Мнение от specialista » 08 сеп 2010, 22:11

Ремонтни комплекти за ГНП се продават.Не знам обаче защо ти е.Защо си решил че трябва да се прави нещо по помпата за мен е загадка за сега.Не знам със какво бих бил полезен ,немога да заключа какво е на буса само догатки без преки наблюдения е доста трудно.Виж какво почни от някъде,прегледай как е зацепен ремъка(всичко да е точно)прегледай дюзите,има ли ЕГР затапи го и после пак ще говорим.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта