"Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от cvetan.cenkov » 26 окт 2010, 18:06

колега модератор моля за помощ Как да ви пратя сервизния бюлетин защото е 7 пъти по голяма от обема информация която мога да кача тук Скомпютара съм на вие

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от Nebhotep » 27 окт 2010, 09:25

Колега аз съм го публикувал вече, няма нужда да се занимаваш допълнително. Поздрави!

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от cvetan.cenkov » 27 окт 2010, 15:13

колега качи и снимките ако ги имаш за да могат да се ориентирт коде да направят връзката на двата маркуча

Потребителски аватар
Majestic
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 24 сеп 2010, 14:22
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.6 Zetec, 2000, 3 doors.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от Majestic » 28 окт 2010, 01:58

Колеги, в крайна сметка смених термостата, но проблема не се отстрани. Кои са въпросните маркучи между, които трябва да се направи връзка? Мерси!

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от Nebhotep » 28 окт 2010, 09:28

http://www.4shared.com/document/hLPmHAyI/Doc1.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Оттука дръпнете уърдовския файл, че е голяма мъка от TIS-а да свалиш картинките и съм го направил с PrintScreen. Текста към картинките го има целия, по- горе в темата, където съм публикувал бюлетина. Успех!

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от cvetan.cenkov » 28 окт 2010, 10:15

колега така трудно ще разбереш как да направиш връзката между двата маркуча Ако изкаш може да се видим и аз съм в София и нагледно да видиш за какво става въпрос жевея в надежда

arkon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2012, 13:16
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec - странен проблем.

Мнение от arkon » 14 мар 2012, 16:43

Колеги,

След като изчетох сервизния бюлетин и след като колегата Ценков ми помогна, за което му благодаря :drink: , намерих единия трипътник (малкия), но другия (по-големия) не мога да го намеря за момента. Обиколих няколко морги, но до момента без резултат. Някой има ли идея къде може да го има? Ще ви бъда много благодарен! :)

arkon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2012, 13:16
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от arkon » 15 мар 2012, 13:53

Колеги,

Може ли някой да ми каже кои са оригиналните артикулни номера на двата тройника? В МП не искат да ги кажат. Имам възможност да ги намеря на друго място, но ми трябват тези артикулни номера.

Благодаря! :)

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от Nebhotep » 15 мар 2012, 16:04

Написани са в сервизния бюлетин, който съм публикувал:
Parts Required

Description Finis Code

Expantion tank cap 7 370 374
Expantion tank 1 091 364
740 Thermostat 1 138 077
Coolant hose kit 1 139 359
Hose Clamp 25x 40 (two off) 1 032 773
Hose Clamp 25x 32 (two off) 1 032 772
Цената на маркуча с FINIS: 1139359 в МП е 191,09 лева;
В магазинита на моторкрафт около 150 лева;

arkon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2012, 13:16
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от arkon » 15 мар 2012, 22:50

Мерси! :)

Днес направихме байпаса и положението си е същото. :(

Имам съмнение, че термостата, който преди това ми сложиха в друг сервиз не е точно такъв ( да отваря на 74 градуса ). Как мога да го проверя това? Единственото, което видях в тестовия режим е, че температурата е 94-96 градуса при запален двигател и без да се движи колата.

И още нещо - възможно ли е да се е образувала въздушна възглавница и това да е причината да загрява отново?

Мерси! :cry: :cry: :cry: :cry:

arkon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2012, 13:16
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от arkon » 17 мар 2012, 19:16

Здравейте,

Оправихме проблема. Бяхме направили байпаса на погрешен маркуч... :-/: , но благодарение на колегата Ценков разбрах къде е грешката. Днес го направихме както трябва и вече карам без проблеми. :lol:

TOFINI
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 окт 2010, 19:14
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от TOFINI » 21 мар 2012, 11:13

Колеги,много ви благодаря!Ще предам информацията в сервиза и дано проблемът най-после се реши,че вече почва да ми писва...Последно ми казаха,че трябва да се сменя компютъра на колата...През зимата не ми е правил проблеми.Да видим сега,като се затопли времето как ще бъде...
Още веднъж БЛАГОДАРЯ! _friends_ !!!

TOFINI
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 окт 2010, 19:14
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от TOFINI » 21 мар 2012, 11:16

Колега Ценков,бихте ли ми пратили телефонен номер,евентуално за връзка с Вас?Все пак Вие сте единствения човек,който е решил този проблем!!! _friends_ !!!

arkon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2012, 13:16
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от arkon » 21 мар 2012, 15:19

Искаш да кажеш, че от 2010г. си караш така и проблема не е решен?

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от cvetan.cenkov » 21 мар 2012, 18:07

телефона ми е 0899865142 които иска да звъни да решаваме проблема и да си карате колите че времето се стопля

TOFINI
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 окт 2010, 19:14
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от TOFINI » 23 мар 2012, 12:10

Аз си знам как съм карал през летните месеци...То май повече време колата беше по сервизи... :cry: Поболях се...
Благодаря за отзивчивостта!!! >:D<: !!! _friends_ !!!

Geue
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 18 окт 2009, 00:15
Модел на автомобила: Фокус 1,6 16 99г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от Geue » 08 апр 2012, 16:38

Здравейте колеги, може ли някой, който е направил този байпас да направи няколко снимки на колата си и да ги публикува.
Бих искал и някой с фокус след 2000 година да направи няколко снимки за да видим каква е разликата и как форд са се справили с проблема.
Благодаря предварително.

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от xtremeracer » 19 апр 2012, 00:31

Geue написа:Здравейте колеги, може ли някой, който е направил този байпас да направи няколко снимки на колата си и да ги публикува.
Бих искал и някой с фокус след 2000 година да направи няколко снимки за да видим каква е разликата и как форд са се справили с проблема.
Благодаря предварително.
Aко искаш ще се разберем и ще видиш за какво иде реч ;): .Имах тоя проблем,но го оправих с байпас и термостат на 74 градуса.Тройници ползвах медни от тези за парно и стана като истинско!
Пиши на ЛС ако си заинтересуван >:D<:
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от peigera » 19 апр 2012, 07:35

Добре де а някой проверявал ли е датчика за стрелката на таблото. Аз лично съм имал няколко такива случая в които датчика работи до определена температура и след нея направо скъсява и таблото отчита прегряване?

cigane
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 28 авг 2008, 23:01
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!

Мнение от cigane » 20 апр 2012, 14:29

Здравейте, имах същия проблем и в крайна сметка се оказа термостат. След всяка смяна на термостат проблема си оставаше, докато на края не уцелих читав термостат и от тогава на сам карам с него вече 4та година. Първия беша спекъл на затворено положение, смених го с нов, който започна да прави номера само на градско - оказа се фабричен дефект на термостата, при отваряне запъваше наполовина и до там ..така се стигна до третия, пак нов, който се прояви след една седмица каране - пак фабричен дефект - оста му се разхлопала, пружината се изметнала и т.н. Та като взех четвъртия термостат за две седмици - първо една тенджера с вода на котлона и много проби докато се уверя че работи както трябва. Това беше преди години, и от тогава нямам проблем с прегряване.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] и 95 госта