Страница 1 от 1
					
				Aнгренажен ремък - особеност
				Публикувано: 10 май 2006, 15:37
				от MegatroniC
				вижте тази тема 
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... ght=fiesta 
май ще се сменя тоя ремък само в мото пфое, немога да повярвам че форд могат да направят такова калпаво изпълнение  

 
			
					
				
				Публикувано: 10 май 2006, 16:03
				от disc
				Двигателя е 1.25 сс, Yamaha, произведен по поръчка и в сътрудничество със Форд. Това което е написал колегата във упоменатият форум е точно така, само дето не ми е ясно какъв е този "майстор" дето развърта на поразия разни болтове и гайки! Това да не ти е Лада с верига? За този двигател има специални блокиращи коляновият вал дорници, който се поставят преди да се свали коляновият вал. А че няма да се развърти болта при незнам колко си км./ч е ясно... И пак "майстора" е оправил очевидният пропуск на контрукторите - сложил "Locktide"! 

 
			
					
				
				Публикувано: 16 май 2006, 12:00
				от fiestaracing
				 Най ме кефят такива смехории!Имам един клиент-МАЙСТОР-който като си купи ангренажен ремък и ролки,пита:"Абе батка къде са му белезите на т'ва нещо?Дай ми схема или нещо подобно,Я виш там....., в компютъра не го ли дават?"
 Най ме кефят такива смехории!Имам един клиент-МАЙСТОР-който като си купи ангренажен ремък и ролки,пита:"Абе батка къде са му белезите на т'ва нещо?Дай ми схема или нещо подобно,Я виш там....., в компютъра не го ли дават?"  Е, правя к'вот мога ,но нали се сещате ремонта/услугата с какво качество е?
 Е, правя к'вот мога ,но нали се сещате ремонта/услугата с какво качество е?