Страница 1 от 1
След смяна на радиатора???
Публикувано: 17 окт 2010, 14:18
от petermr
Здравейте,наскоро се наложи смяна на радиатора ,след смяната се появи следния проблем-датчика за температурата(който е на таблото)постоянно показва доста висока температура(някъде окол A и L) преди едвам стигаше началото на скалата.Сега ,когато карам в града показва около средата,но ако покарам на 5та с около 120-веднага отива към края.Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик".-Преди смяната на радиатора когато я позасилех-и равномерно каране-не е мърдал датчика,даже падаше температурата.Сега ,както вече писах се покачва-та питанката ми е- Нормално ли е това и ако не ,къде да търся проблема.––––1,6 зетек-97г.
След смяна на радиатора???
Публикувано: 18 окт 2010, 22:35
от essex
май се е образувал нещо като въздушен балон в системата, наливаи антифриз и карай и пак наливаи и пак карай докато не се махне

Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 18 окт 2010, 23:40
от madboy
За толкова каране, трябва да се е обезвъздушила системата.
Нов радиатор ли сложи? Да не сте преправяли нещо?
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 26 окт 2010, 01:02
от boobo_1978
Колега, аз карам Мондео 1,8 ТД и има абсолютно същия проблем като твоя. Във форума колегите мислят,че е изгоряла гарнитура на главата, но аз още не съм я правил
Между другото и при мен се появи след смяна на радиатор, купих го навремето от Ауто плюс на Козлодуй за оргиналдъ
мод: използвай бутона "промени"
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 27 окт 2010, 20:19
от kEFi
petermr написа:...Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик"...
Което значи - пробвай със смяна на температурния датчик
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 27 окт 2010, 20:27
от urgan
За кой температурен датчик си говорите. Температурния датчик който включва вентилатора и е за екуто е един, а този за показанията на таблото е друг.
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 27 окт 2010, 21:01
от fordmaniac
Имал съм подобен случай и се оказа, че радиатора е малко по-тънък от оригиналния. На диагностиката не излиза показания на датчика на инжекциона? Това е задължителна проверка, защото е почти изключено двата да се скапят едновременно. За това с кодочетеца винаги ги проверявам. При проблем с датчика на инжекциона често влиза в авариен режим и влючва перката.
Не е изключено да има проблем със самообезвъздушаването. Или за късмет точно тогава да се е гътнал термостата! Нагледал съм се на случайности!
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 31 окт 2010, 11:14
от noface
Пускай парното когато започне да прегрява и не спирай-ако парното ти започне да духа студено е ясно че си за друг термостат.А това че е по- тънък радиатора от
оригиналния точно сега при тия температури изобщо няма да е проблем.При движение на равно с висока скорост имаш най-добро охлаждане тогава перка за охлаждане
на радиатора не ти трябва.Може да пробваш и друго-като ти загрее много пипни радиатора,би трябвало ако е отворен термостата да не може да се пипа.
Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 15 ное 2010, 21:28
от boobo_1978
Колега, реши ли вече проблема или времето застудя и си караш така

Re: След смяна на радиатора???
Публикувано: 17 ное 2010, 15:56
от bXtreme8833
Здравей колега!
Мисля, че имаме общ проблем с теб, само че аз съм с фиеста 1.4 Зетек. Ето viewtopic.php?f=9&t=42671 Все още не знам какъв е проблема. Сега ще правя анализ на антифриза, за да видя дали не е глава или гарнитура. Силно се надявам да е запушен радиатор или парен балон, както колегите по-горе казват. Доста неща направих и проблема си остава.
