ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 26 окт 2010, 19:18

МОНДЕО МК2 1.8TDI 1998г. въпроса е следния защо при ускоряване като стигне близо 4000 оборота може би около 3800 ми забива все едно изключва мотора а в youtube гледах на клипове не се вижда да изключват.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1377
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от specialista » 26 окт 2010, 21:46

Регулатора е настроен на по-високи обороти да изключва горивото.Или има недостиг на гориво
или има намеса непрофесионална.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10022
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от ЯЛТА » 26 окт 2010, 23:32

Защита на двигателя ?! Критична точка .Моето изключва на 4000 об. мин. , но само на първа скорост май ,на 5-та съм вдигал до 4500 оборота .
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1377
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от specialista » 26 окт 2010, 23:50

Колата ти не знае на коя предавка си включил!Регулатора е центробежен!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10022
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от ЯЛТА » 27 окт 2010, 08:52

Така е , никога не зобя колата до краен предел , но на първа предавка, по обясними причини / бавен старт / , се получава , и го усещам осезаемо , защото мотора се развърта за кратко време , докато при другите предавки , задкормилното устройство се е поуспокоило / еуфорията го е напуснала / ! *00143*
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 27 окт 2010, 18:46

на 5 с 3700оборота върви с 180км.повече не съм пробвал с 4500 не знам сигурно има някой датчик да изключва предпазва мотора интересно е дали и другите са така или си въобразявам.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от HACKO » 27 окт 2010, 19:39

Не е датчик, каза ти се че е механично устройство във помпата, може да се промени, но не е желателно. Всички Дизели а и много Бензинови го имат.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 27 окт 2010, 20:09

Значи казано така червения сектор започва от 4500 някъде там а на мен ми изключва доста по рано та въпроса е дали е нормално,колата в България не е бутана в чужбина не знам но тук единствено масло е сменяно и нищо друго върви си що годе прилично и разхода е нормален карам я вече 20 000км. без проблеми засега просто някои дребни въпросчета.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от HACKO » 27 окт 2010, 20:55

И на моя червения сектор е след 7000 ама максималните обороти на двигателя ми са 6300.
Щом си върви нормално, не го пипай, това не е бегачка.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от gazetto » 28 окт 2010, 16:55

Моята влиза в червеното.Изключва някъде към 5-5 и нещо.На 5-та немога да я вкарам в критични.Мотора няма толкоз сила.
http://vbox7.com/play:087470f6" onclick="window.open(this.href);return false; гледай тук.Брат ми кара,но това е предела.180км при около 4400-4500оборота.
Твоята казваш с тия километри си на 3700оборота.Незнам дали е възможно,но да е сменяна скоростната кутия.Дали е възможно?Ако моята е като твоята въобще няма да ми пука.Даже по-добре.Хем върви на макс,хем харчи по-малко :P :D:
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10022
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от ЯЛТА » 28 окт 2010, 21:57

И моето МОНДЕО е същото но 2000 год. при 180 км. - 4250 оборота ! Това е !От къде тези разлики ?! *00143*
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 29 окт 2010, 18:23

От къде са тези разлики не знам при мен със 120км е около 2800оборота карам го редовно с тази скорост така че оборотите са толкова 180км. съм вдигал само един път и по спомен бяха около 3700 това са близо 1000 оборота разлика за 60км.което според мен е съвсем нормално за да се получава при вас тази по голяма разлика в оборотите може да се дължи на съединителя при по голяма скорост да боксува(приплъзва)малко и от там двигателя качва обороти а скороста е малко по ниска.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от HACKO » 29 окт 2010, 18:57

Разлика в предавателното отношение на диференциала, или което е по-вероятно грешно показание на оборотомера.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 29 окт 2010, 19:05

Възможно е но при едни и същи автомобили разликата е голяма.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10022
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от ЯЛТА » 29 окт 2010, 19:11

Ми то като гледам, моето си покрива данните на завода производител, и съм склонен да мисля че е добре , а другото ? Ако на 180 е 3 700 оборота , на 4 500 , ще вдигне 220 км. , което е почти невероятно, дори да е тунинговано . *00143*
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от HACKO » 29 окт 2010, 19:16

Оборотомера е електронен, един изсъхнал кондензатор е достатъчен.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 29 окт 2010, 21:21

Защо мислиш така при 180км. имах доста мегдан да ускорява и си мисля че поне 200км щеше да стигне но въпрос на безопасност,всичко е до центровка на мотора помпата и т.н.,моето тук в България никой не го е пипал и след 100км.ч. е доста пъргаво.магистрала Хемус посока София между 3 и 4 тунел на излизане от3 съм с 80км и ускорява до 150км без проблеми до 4 тунел може и да може и още но пътя не позволява.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от viksata » 29 окт 2010, 23:17

Разлика в цолажа на гумите е също фактор за разлики
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от kazama1 » 30 окт 2010, 19:34

http://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI" onclick="window.open(this.href);return false;
ето линк за сравнение.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Мнение от Mondeo18TDI96 » 30 окт 2010, 19:44

kazama1 написа:От къде са тези разлики не знам при мен със 120км е около 2800оборота карам го редовно с тази скорост така че оборотите са толкова 180км. съм вдигал само един път и по спомен бяха около 3700 това са близо 1000 оборота разлика за 60км.което според мен е съвсем нормално за да се получава при вас тази по голяма разлика в оборотите може да се дължи на съединителя при по голяма скорост да боксува(приплъзва)малко и от там двигателя качва обороти а скороста е малко по ниска.
научи се поне да смяташ (щом не помниш :)) :
180*2800/120 = 4200

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта