Страница 1 от 2

ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 26 окт 2010, 19:18
от kazama1
МОНДЕО МК2 1.8TDI 1998г. въпроса е следния защо при ускоряване като стигне близо 4000 оборота може би около 3800 ми забива все едно изключва мотора а в youtube гледах на клипове не се вижда да изключват.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 26 окт 2010, 21:46
от specialista
Регулатора е настроен на по-високи обороти да изключва горивото.Или има недостиг на гориво
или има намеса непрофесионална.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 26 окт 2010, 23:32
от ЯЛТА
Защита на двигателя ?! Критична точка .Моето изключва на 4000 об. мин. , но само на първа скорост май ,на 5-та съм вдигал до 4500 оборота .

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 26 окт 2010, 23:50
от specialista
Колата ти не знае на коя предавка си включил!Регулатора е центробежен!

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 27 окт 2010, 08:52
от ЯЛТА
Така е , никога не зобя колата до краен предел , но на първа предавка, по обясними причини / бавен старт / , се получава , и го усещам осезаемо , защото мотора се развърта за кратко време , докато при другите предавки , задкормилното устройство се е поуспокоило / еуфорията го е напуснала / ! *00143*

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 27 окт 2010, 18:46
от kazama1
на 5 с 3700оборота върви с 180км.повече не съм пробвал с 4500 не знам сигурно има някой датчик да изключва предпазва мотора интересно е дали и другите са така или си въобразявам.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 27 окт 2010, 19:39
от HACKO
Не е датчик, каза ти се че е механично устройство във помпата, може да се промени, но не е желателно. Всички Дизели а и много Бензинови го имат.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 27 окт 2010, 20:09
от kazama1
Значи казано така червения сектор започва от 4500 някъде там а на мен ми изключва доста по рано та въпроса е дали е нормално,колата в България не е бутана в чужбина не знам но тук единствено масло е сменяно и нищо друго върви си що годе прилично и разхода е нормален карам я вече 20 000км. без проблеми засега просто някои дребни въпросчета.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 27 окт 2010, 20:55
от HACKO
И на моя червения сектор е след 7000 ама максималните обороти на двигателя ми са 6300.
Щом си върви нормално, не го пипай, това не е бегачка.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 28 окт 2010, 16:55
от gazetto
Моята влиза в червеното.Изключва някъде към 5-5 и нещо.На 5-та немога да я вкарам в критични.Мотора няма толкоз сила.
http://vbox7.com/play:087470f6" onclick="window.open(this.href);return false; гледай тук.Брат ми кара,но това е предела.180км при около 4400-4500оборота.
Твоята казваш с тия километри си на 3700оборота.Незнам дали е възможно,но да е сменяна скоростната кутия.Дали е възможно?Ако моята е като твоята въобще няма да ми пука.Даже по-добре.Хем върви на макс,хем харчи по-малко :P :D:

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 28 окт 2010, 21:57
от ЯЛТА
И моето МОНДЕО е същото но 2000 год. при 180 км. - 4250 оборота ! Това е !От къде тези разлики ?! *00143*

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 18:23
от kazama1
От къде са тези разлики не знам при мен със 120км е около 2800оборота карам го редовно с тази скорост така че оборотите са толкова 180км. съм вдигал само един път и по спомен бяха около 3700 това са близо 1000 оборота разлика за 60км.което според мен е съвсем нормално за да се получава при вас тази по голяма разлика в оборотите може да се дължи на съединителя при по голяма скорост да боксува(приплъзва)малко и от там двигателя качва обороти а скороста е малко по ниска.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 18:57
от HACKO
Разлика в предавателното отношение на диференциала, или което е по-вероятно грешно показание на оборотомера.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 19:05
от kazama1
Възможно е но при едни и същи автомобили разликата е голяма.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 19:11
от ЯЛТА
Ми то като гледам, моето си покрива данните на завода производител, и съм склонен да мисля че е добре , а другото ? Ако на 180 е 3 700 оборота , на 4 500 , ще вдигне 220 км. , което е почти невероятно, дори да е тунинговано . *00143*

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 19:16
от HACKO
Оборотомера е електронен, един изсъхнал кондензатор е достатъчен.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 21:21
от kazama1
Защо мислиш така при 180км. имах доста мегдан да ускорява и си мисля че поне 200км щеше да стигне но въпрос на безопасност,всичко е до центровка на мотора помпата и т.н.,моето тук в България никой не го е пипал и след 100км.ч. е доста пъргаво.магистрала Хемус посока София между 3 и 4 тунел на излизане от3 съм с 80км и ускорява до 150км без проблеми до 4 тунел може и да може и още но пътя не позволява.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 29 окт 2010, 23:17
от viksata
Разлика в цолажа на гумите е също фактор за разлики

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 30 окт 2010, 19:34
от kazama1
http://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI" onclick="window.open(this.href);return false;
ето линк за сравнение.

Re: ЗАЩО ИЗКЛЮЧВА МОТОРА

Публикувано: 30 окт 2010, 19:44
от Mondeo18TDI96
kazama1 написа:От къде са тези разлики не знам при мен със 120км е около 2800оборота карам го редовно с тази скорост така че оборотите са толкова 180км. съм вдигал само един път и по спомен бяха около 3700 това са близо 1000 оборота разлика за 60км.което според мен е съвсем нормално за да се получава при вас тази по голяма разлика в оборотите може да се дължи на съединителя при по голяма скорост да боксува(приплъзва)малко и от там двигателя качва обороти а скороста е малко по ниска.
научи се поне да смяташ (щом не помниш :)) :
180*2800/120 = 4200