Страница 1 от 1
Прегряване?
Публикувано: 12 май 2006, 18:28
от kostastam
Публикувано: 12 май 2006, 18:36
от bilder
Пиши на кирилица и проблема ще се оправи
ПП
Колега я дай малко подробности кога стрелката заминава вчервеното.
Веднага щом дадеш на контакт или след като минеш 2 км например.Огледай кабелите при датчика да не са оголени някъде и да опира на "маса" някъде.
Публикувано: 12 май 2006, 18:41
от kostastam
съжалявам бях забравил за кирилицата!!!
ако някой разбира и е срещал подобен проблем моля да сподели мнение!
надявам се че ще разберете какво съм написал на латинеца!
Публикувано: 12 май 2006, 20:48
от valboy
Да си сменял скоро датчика за стрелката за температурата??
Публикувано: 12 май 2006, 21:26
от kEFi
Маслото ти мирише ли гадно, има ли едни бели пенливи образувания по капачката?
Антифриза мирише ли на бензи или масло, с какъф цвят е и налага ли се доливане?
А като стрелката е в червена зона тръбите в коша как са?
Публикувано: 22 май 2006, 20:51
от chains
Значи:
1. Ако двигателя е студен /пипа се леко с опаковата част на ръката/ - не е сериозно нов датчик и ОК.
2. Ако двигателя е топъл /от прегрял двигател струи яко топлина - случвало ми се е/, а водата в казанчето и самия радиатор студени - то най-вероятно е заминал термосата - решение изчакваш да по изтине и започваш процедури по премахването му /за което свалям шапка на инжинерите от Волво - при тях той се намира в маркуча към радиатора и се отстранява/слага много лесно/ и след това нов /и дано да не е менте/.
3. Ако двг е топъл и маркча от него към радиатора също е топъл, а самия радиатор студиен - та най-вероятно радиатора е запушен /това може да се получи ако преди това е слагана добавка за спиране на течове и/или е карано често с вода и радиатора се е напълнил с ръжда и вс. други мизерии/.
4. Всичко вряло - е просто си прегрява.
Но колега ти си Форд, а до сега не съм чул такъв автомобил да прегрява - просто инжинерите им си знаят работата и са добри изчислени. Дори и от моя опит /с моя, на баща ми и няколко приятели/, те дори много трудно стигат до средата на скалата.