Страница 1 от 2
дизел и загряване
Публикувано: 14 май 2006, 16:10
от achkob
прави ми впечатление че доста бавно загрява...знам,че е нормално за дизелите...за около 15-20 мин каране загрява напълно,т.е. до средата...нека някои с дизел сподели при него как е ...
Публикувано: 14 май 2006, 18:11
от teoto
При мен са нужни 5-6 км. за да загрее. Разбира се равен участък.
Публикувано: 15 май 2006, 10:24
от apock
5 до 10 мин. работа на празен ход или 2-3 км. шофиране.
Всичко зависи от времето, разбира се, от липсващи кори и т.н. От както я няма кората под халогена и тази в средата м/у двата халогена загрява малко по-бавно например.
А до средата моя ескорт много рядко загрява. Обикновено на "O" се задържа.
Публикувано: 15 май 2006, 11:15
от форд мк2
с моя старец 7-9мин. лятото и 12 -15 мин зимата
а ако е на място 5-6 горе-долу.
тези цифри са при условие че работи на място 2 мин. и тръгва бавно спокойно с лека газ до към 40 км/ч на 3 предавка и докато изляза от квартала вече е загрял и се почва рейсинга по цариградско

Публикувано: 15 май 2006, 18:53
от aaleks
Бавно загряват заради по-високото КПД и по-голямата маса.
Публикувано: 07 яну 2008, 14:49
от Sim3
Аз също съм забелязъл на Фокуса, че при работа на място колата загрява много по - бавно от колкото като е в движение. Въпреки това ми трябва да измина около 6 - 8 км за да загрее дастатъчно при минус 8 градуса външна температура.
Публикувано: 07 яну 2008, 15:11
от DTM
Абсолютно бавно загряване, Фокус 1.8 TDdi луда работа.
Оная вечер на 04.01.2008 във Варна беше -14 градуса, прибирахме се от един юбилей и за 5-6 км успя само да отлепи стрелката за температурата от дъното

.
Усети се хладък полъх от парното

, обаче аз му хванах цаката, загрява бавно понеже се кара на ниски обороти до около 2000об./мин. То в тея ледове е трудно по друг начин, мноо пили иначе.
Хватката е след като е поработила 3-4 мин. да се съферяса ко стаа, караме по възможност с обороти над 2К, на 2-ра припомпване на няколко пъти до 4К , ако няма никой и е баир нагоре може и на 3-та.
Минута, максимум две и стрелката за температурата излиза от бялото.
Почти всички дизели страдат от недозагряване, особено при къси преходи до 5-6км и на ниски обороти

.
Публикувано: 07 яну 2008, 15:14
от Dundee
Това му е цаката. По-високи обороти или изкачване на някакъв баир и топлото идва бързо.
Публикувано: 07 яну 2008, 18:45
от paci
DTM написа: ...
Я както си я позасилил на средата на пътя някъде спри да си купиш цигари.
Или симулирай, че си спрял за минутка и си отскочил за цигари. Но не се бави де

Ескорта ми заради газовата нали го палех на газ при минусови температури и не съм убеден но случайно така го засякох със спирката за цигари, че така дига по-бързо температура.
Колко му е готино в този момент на двигателя незнам.
Публикувано: 07 яну 2008, 19:53
от DTM
paci написа:DTM написа: ...
Я както си я позасилил на средата на пътя някъде спри да си купиш цигари.
Или симулирай, че си спрял за минутка и си отскочил за цигари. Но не се бави де 
Това не го разбрах

, имаш впредвид, че загрява и като е на място ли?
Загрява да, на пропан бутан даже по-бързо от на бензин. На бензин също загрява добре при работа на място, вземи покарай за известно време печка да видиш на място как лопа и няма загряване

.
Публикувано: 07 яну 2008, 20:00
от paci
Спираш и гасиш!
Бе деа знам
пропан кой е

Пробвай к'во те бърка

Публикувано: 07 яну 2008, 20:24
от msotiroff
Тук пусках подобна тема... Някои колеги са стигнали до изключително рационално решение за сезона......... При мен Мондеото ми загрява бавно, но карам служебен Ескорт 1,8 чист дизел, който в тия студове изправя стрелката на темперетурата след няма и 2 км. каране......., ако запали разбира се...

Публикувано: 08 яну 2008, 00:26
от venom4o
Колеги и аз имам наблюдения за загряването ,че на газ е по-бързо от на бензин. Мойта за 4 километра и загряла ,но аз неразчитам на уреда защото си показва каквото си иска. А иначе не съм съгласен за дизела винаги е загрявал много по-бързо от бензина..На чичо ми стария колт 92-ра дизел като го запали и мине 300 метра и вече духаше топло от парното
Публикувано: 08 яну 2008, 00:35
от paci
Щот си бил малък и са ти разправяли "за птичките и пчеличките"

На дизела тва му е готЯното, че КПД е мноо високо. Всичко ко гръмне у цилиндъра отива да върши раота.
Грей малко според митове и легенди ...
Аз не съм карал такова чудо и квот съм чел тва пиша

Публикувано: 08 яну 2008, 14:55
от pasajero
А фокуса има ли някакви нагреватели по малкия кръг на охлаждането?
Понеже прочетох в посочения линк на колегите с фиат, някой спомена ще имало нещо като подгревни свещи но на охлаждането, и се чудя на фокуса, точно където влиза в радиатора маркуча преминава в метална тръба на която има две много приличащи на свещи неща и излиза по един кабел от тях, данеби да е някакъв подгрев?
За дачици малко дебел ми се вижда кабела, някой знае ли нещо по въпроса?
Публикувано: 08 яну 2008, 15:22
от debug
В сервизната книга дават че може да има. Провери го твоя в Микрокат-а - трябва някъде в подробното описание на екстрите да има "axillary heater" ако е с доп. подгряване. Или виж в този файл дали не е това?
Публикувано: 08 яну 2008, 15:52
от pasajero
Да точно това е, сега трябва да проверя и дали работи, както пише взема информация от компа на колата и от дачика на главата, съобразява се и с акумулатора.
Умно
Публикувано: 08 яну 2008, 17:00
от DTM
Къде го видяхте това нещо, колко пъти съм го гледал там няма нищо на моя

.
Това е на маркуча, които отива към радиатора или които се връща?
Публикувано: 08 яну 2008, 17:15
от pasajero
DTM написа:Къде го видяхте това нещо, колко пъти съм го гледал там няма нищо на моя

.
Това е на маркуча, които отива към радиатора или които се връща?
Това е маркуча който влиза точно е дадено на ПДФ файла който колегата беше пуснал.
Re: дизел и загряване
Публикувано: 28 дек 2008, 17:24
от batniky
Аз да ви питам .Карам TDCi 115 коня фокус 2002 сега като стано студено гледам доста бавно загрява днес 13-14 км извънградско при температура на околния въздух -1 до -2 градуса със скорост 100км стрелгата на температурата отиде до средата.В града след 5км едва се отлепя.Въобразявам ли си или не заграва .Човека дето я взех от него каза че е сменял термостата и бил сложил "по-хубав" стария бил пластмасов а той сложил метален ама незнам кой е бил производителя на "по-хубавия" термостат
