1.8 тди 97г. ниски обороти
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
1.8 тди 97г. ниски обороти
Здравеите колеги. Нуждая се от помощ.Купих Ескорт 1.8 тди, колата държи ниски обороти окло 550, после като позагрее ги вдига към 800. Във форума чета, че когато включа климатика или на задна оборотите трябвало да се покчват, при мен не е така.Къде може да е проблема?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.8 тди 97г. ниски обороти
В управлението на празния ход.Ка е при теб? Като на Мондео с стъпков мотор или с клапа?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: 1.8 тди 97г. ниски обороти
Стъпков мотор зад левия фар, от него излиза жило и право в помпата.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.8 тди 97г. ниски обороти
Значи си намерил и виновника! При контакт трябва да си направи тестово изтегляне и връщане и след това на студено да изтегля ,на климатик също.
Поздрави!!!
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: 1.8 тди 97г. ниски обороти
Много ти благодаря.Утре ше го проверя и ще ти дам обратна връзка.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: 1.8 тди 97г. ниски обороти
Колега имах същият проблем, оправи се като натегнах малко жилото на конпенсатора. Точно посредата на пътя от помпата до моторчето под акомулатора има един пластмасов шестостен - това е обтегача. Корпуса от към помпата дръпни назад към акумулатора и ще се открие обтегач. Натягаш колкото е дастатъчно и връщаш корпуса който играе роля и на спирачка за да не се навие бронята на жилото. Надявам се че си ме разбрал. Поздрави 
Ето подобна тема и е бяснено със снимки : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 10&t=38864" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Това ще ти свърши работа ако чуваш моторчето след подаване на контакт т.е. си прави самодиагностика. Успех

Ето подобна тема и е бяснено със снимки : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 10&t=38864" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Това ще ти свърши работа ако чуваш моторчето след подаване на контакт т.е. си прави самодиагностика. Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта