Страница 1 от 1

ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 05 яну 2011, 17:51
от sia80
Здравейте колеги, проблема с колата ми е много странен,колата е 2.0 97г.Проблема е само когато е студена.Двигателя пали перфектно на студено след което работи трийсетина секунди и угасва.Пак го паля и ако не задържа педала на гаста пак угасва,ако го даржа между 1000 и 1500 оборота работи но усещам как прекъсва (тресесе(.След като загрее още малко пускам педала на газта и задържа оборотите но пак се тресе,стига до 40 градуса и превключва на газ(ГИ(тресенето продължава и постепенно отшумява при увеличаване на темпегатурата.На буквата N всичко вече е нормално .Много странна работа какво ли не проверих,какво ли не прочетох.Много се надявам на няко е смеслено мнение по тази тема,дано никой няма такъв проблем.

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 05 яну 2011, 18:02
от Alexi
абе и аз като пия ракия менте после ме боли глава ...странна работа !

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 05 яну 2011, 18:55
от evg2
Когато и на бензин и на газ прави така, един стаааар майсор ми го обясни така.
"В тортата под предния ти капак има боцнати 4-ри свЕщички с 4-ри фитилчета, ако едно от тия неща ти е дало фира ще те тресе докато я дакараш при МЕНЕ!!"
Че що не и да е това проблема :twisted:

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 06 яну 2011, 10:08
от Любо
Проблема ти е в температурния датчик (ECT)
+ евентуално мръсен байпасен клапан на дроселовата клапа.

Датчика оригиналене е около 50 лв (не оригинален е около 35 - така че по-добре оригинален)
байпакния клапан може да се изчисти - разрови се из форума - има обяснено в много теми и много снимки как става тая работа.

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 06 яну 2011, 17:39
от sia80
Всеки си има проблеми някои с ракията менте други с фитилчета амакакво да се прави проблеми.Аз май ще си остана с моя. Всеки датчик е замерен ,изчистен дебитомер ,клапаите за рециркулация,дроселова клапа също ,проверка за пропуски в смукателната система,свещите са чисти без нагар,като нови моторкрафт платинени,и какво ли още не. даже и гърнетата съм проверил.Помагайте с идеи.

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 07 яну 2011, 15:33
от TIN
Диагностика направете и ще си каже!
Моето мнение е датчик на разпределителния вал - монтира не на главата под маркуча, който излиза от главата и влиза в кутията на въздушния филтър, служи да каже на комп. къде се намира първи цилиндър като по този начин се управлява впръскването на инжекторите.

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 07 яну 2011, 16:54
от urgan
TIN написа:Диагностика направете и ще си каже!
Моето мнение е датчик на разпределителния вал - монтира не на главата под маркуча, който излиза от главата и влиза в кутията на въздушния филтър, служи да каже на комп. къде се намира първи цилиндър като по този начин се управлява впръскването на инжекторите.
Какво е отношението на CPS към температурата на двг? Автора пише че като загрее се оправя.

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 08 яну 2011, 17:41
от TIN
urgan написа:
TIN написа:Диагностика направете и ще си каже!
Моето мнение е датчик на разпределителния вал - монтира не на главата под маркуча, който излиза от главата и влиза в кутията на въздушния филтър, служи да каже на комп. къде се намира първи цилиндър като по този начин се управлява впръскването на инжекторите.
Какво е отношението на CPS към температурата на двг? Автора пише че като загрее се оправя.

Обърни внимание моля, че съм написал "моето мнение е...."
какво е отношението пише в книгите ;)

Re: ДОСАДЕН ПРОБЛЕМ С МОНДЕО 2.0

Публикувано: 08 яну 2011, 19:20
от evg2
sia80 написа:Всеки си има проблеми някои
А за диагностика нищо не казваш, МАФ и ламбда сонда също не споменаваш а последното е "консуматив" дето се сменя на 80-100х.км.тоя модел има сериозен проблем с изолацията на проводниците в моторния отсек, как да отгатнем? Направи и диагностика поне ще елеменира част от възможните причини.