Страница 1 от 4

Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г

Публикувано: 26 май 2006, 23:50
от Georgiev
Прави ми впечатление, че колата ми когато е студена пали с повече въртене на стартера, около 6-7 секунди. Даже и вчера когато беше 35 градуса пак така .Проблем ли е това, и възможно ли да е от въздушния филтър, че не съм го сменял.Този с който е е от Италианския и собственик преди мен.Или е от друго?Някой има ли го този проблем .Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени.
Мерси.

Публикувано: 27 май 2006, 00:23
от nikolovvd
Опитай с двойно подгряване. Вместо да палиш след подгряването върни ключа и подгрей пак. Провери си и компресията.

Публикувано: 27 май 2006, 00:29
от Georgiev
Опитвал съм, но на второто подгряване лампата гасне веднага.Четох по стари теми че трябва да чакам да чуя пукване от релето.Утре ще го изчакам.
Имам и още един въпрос. Когато гася двигателя веднага с изключването от контакт ,по време на утихването на оборотите се чува едно прещракване от към бушонното табло.Трябва ли да се чува такова "цъкане" от там и нормално ли е това?

Публикувано: 27 май 2006, 00:39
от nikolovvd
Незнам. Преди да си взема кола много разпитвах и четох за двата типа двигатели и определено дизела не ми допадна, а като видях че специалист на нафтови помпи кара бензинова кола направо се отказах. Но мисля, че може да се чува затварянето на клапана за горивото. При дизела - както знаеш сместта се възпламенява от високото налягане, а не както при бензина от искра. С други думи запалиш ли го веднъж спиране няма. За да го угасиш трябва да спреш горивото. Мерил ли си компресията в цилиндрите.

Публикувано: 27 май 2006, 01:04
от Georgiev
Не съм. Но предполагам ,че е добре. Нищо не разбирам от дизелови двигатели.Досега съм карал само Бензинки и то им слагах Газова че е по изгодно.Но се побърквах от настройки , мембрани,свеши кабели и др. глупости.Доста ремонти си правех сам.Абе на сервиз не съм ходил.
Исках дизел и зтова си купих дизел ама дизеловия двигател го гледам като полезно изкопаемо.Някои елементи ги знам кои са , но имам много да се уча.Благодарение на форума научавам доста неща.

Публикувано: 27 май 2006, 01:14
от snaiperisto
".Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени. "

Аре бе , тоя дето ти го е казал е бил "нашмъркан" , моя пали от един оборот на стартера...и е така от как съм го купил...а тогава беше студено.

Публикувано: 27 май 2006, 01:18
от Georgiev
Абе май ще трябва да ида някъде на диагностика, да проверя тази работа.Ще видя как ще е като сменя въздушния филтър, ама няма да има разлика предполагам

Публикувано: 27 май 2006, 01:28
от nikolovvd
Щом не си проверявал компресията още днес иди в някой сервиз и го направи. Това е най-важното и го направи на всичките 4 цилиндъра. Запиши си ги на лист и ги дай във форума. Няма по-лесно от това да бръкнеш и да хвърлиш пари за каквото и да е. Винаги можеш да го направиш.

Публикувано: 27 май 2006, 01:35
от Georgiev
*00134* Само да не е от компресията.

Публикувано: 27 май 2006, 01:39
от snaiperisto
Georgiev написа:*00134* Само да не е от компресията.
Един майстор (Арабията) ми каза че тия Фордове имали мноо здрави компресионни сегменти...за разлика от маслените...така че едва ли нямаш компресия...

Публикувано: 27 май 2006, 01:44
от Georgiev
За сега не е пипал маслото , но аз съм го карал само 1500-1600 км от както съм го купил и сменил маслото.

Публикувано: 27 май 2006, 01:45
от nikolovvd
Дано, но ако е от това поне ще видиш състоянието на цилиндрите и ако е добро може да се разминеш само със сигменти. Но ако го направиш както трябва купето ще изгние преди да се скапе двигателя. Хайде да не дърпаме дявола за опашката.

Публикувано: 27 май 2006, 01:48
от nikolovvd
Снайпер, възможно ли е да са прецакали човека с тези добавки за оплътняване на цилиндрите и да са се отървали, а той сега да пати.

Публикувано: 27 май 2006, 01:52
от snaiperisto
nikolovvd написа:Снайпер, възможно ли е да са прецакали човека с тези добавки за оплътняване на цилиндрите и да са се отървали, а той сега да пати.
Не ми се вярва , добавки слагат за спиране на харчене на масло и пушене...а тука говорите за компресия. Абе нещо дребно по центровката му има...

Публикувано: 27 май 2006, 01:56
от Georgiev
То само паленето буди някакво съмнение, че може би нещо не е в ред.Но какво ще излезе ще видим.За добавки не вярвам.Колата си е нов внос от Италия. Кой да и ги слага тези добавки, Аз не съм.Продавача ми е бил недобросъвестен, може.

Публикувано: 27 май 2006, 01:58
от nikolovvd
А бе Georgiev ти откъде зареждаш?

Публикувано: 27 май 2006, 02:01
от snaiperisto
Georgiev написа:То само паленето буди някакво съмнение, че може би нещо не е в ред.Но какво ще излезе ще видим.За добавки не вярвам.Колата си е нов внос от Италия. Кой да и ги слага тези добавки, Аз не съм.Продавача ми е бил недобросъвестен, може.

Абе ква Италия...и там Балкански мангасари продават колите...аз ходих до Германия за да си купя Пасат от Дюселдорф от сърбин и Транзит от Мюнхен от Македонец...

Публикувано: 27 май 2006, 02:03
от Georgiev
ОМV или Shell, ама имам и една стара червена нафта че гледам да я изгоря и на 40 литра от бензиностанцията слагам 5-10 литра от червената. че имам от нея 60 -70 литра. Тя седи от две години. Бях пускал тема във форума за нея да питам какво да я правя.Че това я правя де.

Публикувано: 27 май 2006, 02:31
от nikolovvd
Да не е някакво леко корабно гориво, че във Видин преди 2 години камара дизели сасипаха с дизел за 0.98 лв. за литър. Смесват като теб нормален дизел с леко корабно гориво 2:1 . Имай впредвид, че корабното гориво прави по-големи детонации.

Публикувано: 27 май 2006, 09:36
от Georgiev
Нафта трябва да е. Как да разбера дали не е корабно.Пък е купувано тук от Разград. Пък Най близкия кораб или лодка е на 72км.Пък и да е не съм слагал много и съм я месил с хубава нафта