Страница 1 от 1

Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 11 яну 2011, 20:40
от sheri9107
Здравейте колеги ,искам да попитам някой дали знае колко ролки има форд ескорт 1.8 16 v Zetec на ангренажният ремък ,аз ги знам 2 ролки ,една обтяжна ролка и една паразитна но не сам на пълно сигурен :).

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 13:18
от deathstorm
Изображение

Айде успех с броенето :D.

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 13:43
от baro
Ролките са ти 3 колега 2 паразитни и 1 обтяжна.

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 16:24
от Revell
3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 16:57
от sheri9107
deathstorm написа:Изображение

Айде успех с броенето :D.

Много благодаря за информацията колега :)

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 16:59
от sheri9107
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 17:08
от HACKO
sheri9107 написа:
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)
Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?

П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 17:15
от sheri9107
HACKO написа:
sheri9107 написа:
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)
Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?

П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.
колега много интересно чак сега като се загледах видях че наистина я няма водната помпа зацепена за ангренажа на схемата .

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 12 яну 2011, 21:48
от baro
За водната помпа че не е зацепена на ангренажа е вярно ,но повечето хора я имат за консуматив и си я сменят тъй като само смяната и излиза толкова колкото да се смени ремък в смисъл труд.

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 13 яну 2011, 09:20
от Revell
Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)

Баро е прав че помпата май излиза консуматив.

труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 14 яну 2011, 12:08
от sheri9107
Revell написа:Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)

Баро е прав че помпата май излиза консуматив.

труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.
Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 15 яну 2011, 12:50
от cockyhotty
При мен имаше леко виене от средната част на двигателя от към страната на агренажа. Смених ремъка с комплект ролки и за мой ужас свирукането продължава. Оказва се май, че е водната помпа. При смяната на агренажният ремък я огледах и въртене на ръка нямаше никакви видими признаци за износване или пък прекомерен луфт, но свири когато двигателят загрее сериозно. За това когато се решиш да сменяш агренаж при този тип двигател (Zetec) е необходима и смяната на водната помпа с цел застраховка и икономия от двукратно разглобяване на ГР механизъм. Глупово решение според мен е водната помпа да е завряна зад агренажа и на нея да са монтирани две паразитни ролки от общо трите на ГРМ-то. Глупаво, трудоемко и неремонтопригодно! Но това е живота, все си прецакан. :evil:

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Публикувано: 15 яну 2011, 17:28
от deathstorm
sheri9107 написа: Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?
За да се изясним водната помпа е зацепена за пистовия ремък. Отбелязана е като WP както се вижда на схемата. Едната схема е с климатик (AC). Останалите компоненти са: GEN-алтенатора, PAS- помпата на сервоуправлението, G-направляваща и T-oбтяжна ролки.
Изображение