Страница 1 от 1
Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 10 фев 2011, 18:42
от Dinobot
Модела на колата е Форд Ескорт 1996 ( или 1997 ) 1.8 16в комби и съединителя ми от доста време приплъзва и сега напълно отказа . доколкото разбрах частите които ми трябват са притискателен , феродо и аксялен лагер . В сайта на Евро 07 притискатела 95 , феродото 80 а лагера 18 лв . А комплект съединител пише 315 лв ? Кое от двете ми трябва ?
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 10 фев 2011, 21:49
от Sasho85
Ако правилно те разбирам се чудиш дали да вземеш комплект за 193лв или за 315лв.
Нито те знам колко караш на година, нито с какви финанси разполагаш. Ако караш доста е по-добре да си сложиш съединител от известна марка, а не някакви Мекарм и тем подобни неизвестни ментета.
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 10 фев 2011, 22:50
от Dinobot
Ами горе долу 7-8 хиляди километра на година , не е особено много мисля , финанси и аз не съм наясно засега . Какви други марки има , които препоръчваш ? От коя фирма ? Аз съм от Пловдив.
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 11 фев 2011, 00:01
от Sasho85
Като марки бих ти препоръчал LUK или в краен случай Sachs. От Евро07 избягвай да купуваш, освен ако не искаш да спонсорираш турската или китайската икономика
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 11 фев 2011, 15:40
от HACKO
Аз преди време сложих комплект Мекарм (90лв без лагера), педала беше долу, 1ва и задна хъркаха, реших че като се поизноси Феродото ще се нормализира. След 30 000км още не се беше нормализирал (ако не стане до 1000км никога няма да се оправи), тогава счупих ск.кутия и като я сменях сложих оргиналния притискател и сега нещата са точни. Не препоръчвам притискател МекАрм, феродовия диск върши работа.
Ако притискателя не е повреден (да има счупени пружини или контактната повърхност да е увредена), смени само феродовия диск. Лагер за 18лв. трябва да е механичен, мисля че твоята трябва да е със хидравличен. Ако пък си със механичен привод на съединителя(с жило), тогава оргиналния лагер на "Ина" издържа повече от 300 000км и не се налага да се сменя при всяка смяна на съединителя. При хидравличните проблема идва от това че цилиндъра протича и затова е желателно да се смени дори и да не тече в момента на смяната (по закона на Мърфи, ще текне след 1000км).
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 17 фев 2011, 13:38
от Dinobot
можеш ли да ми дадеш сайт в който да погледна такива 4асти LUK ?
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 17 фев 2011, 14:15
от baidido
Търсачки има за тази работа. На мен нещо като ми трябва, отварям си чичко гугъл и готово, надали има много други начини.
Другия ти вариант е, да се завъртиш през няколко магазина за авточасти, свери си цените навсякъде.
Re: Смяна на съединител форд Ескорт 1996
Публикувано: 17 фев 2011, 16:50
от HACKO
Dinobot написа:можеш ли да ми дадеш сайт в който да погледна такива 4асти LUK ?
Не ти трябва сайт а магазин, отиди в първия срещнат магазин и питай, после отиди там откъдето редовно си пазаруваш и си поръчай.