Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от bateto_toshko » 23 фев 2011, 11:30

Вчера смених стария съединител тъй като вече не се траеше това приплъзване и тъй като ми дадоха старите части днес на светло се загледах най -вече върху лагер помпата.Марката е LuK , a в долната и част в ляво има едно 05.Това значи ли , че е произведена 2005 г? Опитвам се да направя някакъв разчет , за това горе долу на колко време средно заминава помпата и за това питам ако някой е наясно с тези означения да каже.
Изображение
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от mitaka_s_fordaka » 23 фев 2011, 21:21

Ако може да кажеш колко пари ти излезе всичко. :D
ИзображениеИзображение

schwabengarage
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 06 яну 2011, 15:07
Модел на автомобила: ford focus st 2.5
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от schwabengarage » 23 фев 2011, 21:50

Точно така - 2005 е помпата,
но въпроса ти е грешен - не е важно далие е 2005г, а колко км. си минал от тогава. Защото има някои хора които карат по 50 000 км./година. _friends_

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от vvasilev » 24 фев 2011, 07:13

Колега, какви праи излезе и с какви части? Защо смени и лагер помпата?

julid
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от julid » 24 фев 2011, 08:06

Скоро сменях на Фиеста МК5. Същата помпа е около 168 лева. с пазарене за 140 се взема. Аз смених оригиналната защото се спука при обезвъздушаване. Не бих я сменил, ако беше здрава. Феродов диск Valeo -50 лева. Притескателен не смених. Труда от мен.
http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1298527528l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1298527555q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от Kostadin21 » 24 фев 2011, 15:23

Аз знам че помпата не може да се обезвъздуши от моя майстор и той това разправяше.Много леко със съединителчето,че е скъпо после *banned*
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от bateto_toshko » 24 фев 2011, 16:03

vvasilev написа:Колега, какви праи излезе и с какви части? Защо смени и лагер помпата?
Смених я най вече защото имах пари :) .вече нямам :oops: .Иначе сериозно , имаше лек луфт и самия лагер на помпата сякаш леко стърже при въртене на ръка.Помпата си беше работеща и не течеше , но според майстора нямаше да издържи до следващата смяна на феродовия диск и затова я сменихме за по сигурно.И двата комплекта и стария и новия бяха марка LuK .Комплекта излезе около 350 лв с помпата, а със труда отидохме на около 480 лв.Иначе само помпа отделно струваше доста към 160 лв, но с комплекта направиха отстъпка.Лошото е , че се разкачват доста части по окачването и сега лявата ми биалетка се разтропа след смяната :x .Сега още 60 лв за биалетки трябва да дам, ама за сега си карам със старите , че се занулих вече :(.Използвах момента да сменя и предните спирачни маркучи и спирачната течност , но това не е по темата.Иначе с новия съединител все едно карам друга кола.Педала е много лекичък , като този на газта.Отлепва почти долу до пода и не ми дава да го пусна , защото колата се изстрелва като ракета.Доста се качи мощността спрямо преди.Т.е стана си нормалната каквато аз никога не съм я познавал :)
schwabengarage написа:Точно така - 2005 е помпата,
но въпроса ти е грешен - не е важно далие е 2005г, а колко км. си минал от тогава. Защото има някои хора които карат по 50 000 км./година. _friends_
Ами колата я купихме края на 2007-ма и от тогава съм минал 30 хил.км предимно градско.Предния собственик италианец ако е сменял съединител 2005-та.Излиза , че тази марка Luk изкарва около 100 хил.км градско каране.Не е зле си мисля.... , а в помпата имаше още хляб...
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от vvasilev » 24 фев 2011, 20:48

130 лева за смяна на съединител??????????????????????????????????
Бахти изродите с извинение.

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от Kostadin21 » 24 фев 2011, 22:42

vvasilev написа:130 лева за смяна на съединител??????????????????????????????????
Бахти изродите с извинение.
На фиеста!Пълен лукс нали?
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от bateto_toshko » 25 фев 2011, 00:40

vvasilev написа:130 лева за смяна на съединител??????????????????????????????????
Бахти изродите с извинение.
По точно 150 лв е труда за:
-смяна на съединител
-смяна на маншон на външно каре
-смяна на тампони на стаб.щанга
-смяна на 2 предни спирачни маркуча
-смяна на спир.течност и обезвъздушаване.
Поне го познавах майстора как работи и реших да му се доверя , иначе на едно място ми предложиха 80 лв труд , но беше сам човек и без подемник , не знам как е смятал да го смени , все пак отговорна работа е сваля се половината предница и исках да минем без сериозни поражения по каквото и да е
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно лагер помпа(съединител) за Фиеста mk4

Мнение от vvasilev » 25 фев 2011, 07:10

Е, така вече е нормално. Ама само за съединител 80 лева са ОК.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта