Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Публикувано: 23 фев 2011, 12:46
Привет!
Прочетох темите свързани с проблемите ми и започнах от най-лесното - почистване на дроселовата клапа и клемите по датчиците, продухах и прочистих меките връзки за картерните газове/едната беше стабилно запушена от маслен конденз, а другата зимата по принцип Я удължавам и пускам свободно, че мята конденз и във въздушния филтър/. След като почистих и монтирах чарковете, закачих клемата на акумулатора и за да не мъча дъртия форд му излях 2 л топла водичка на изпарителя. Запалих, в първите секунди колата аха да загасне, помогнах и с малко газ и после сама си оправи оборотите и "зазвуча" доста бодро. Зарадвах Й се, понеже една седмица при всяко изключване от скорост колата си гаснеше/без пропуск - мъка си беше голяма по кръстовищата, че трябваше да избирам маршрути с най-малко такива, но за сметка на това по-дълги
/ Метнах се да Й обучим компютъра - е такава никога не съм Я карал - едно, че рипаше повече, друго че издевателствах върху нея ,а нито един път не загасна, след като спирах да подавам газ-не забиваше муцуна - неможах да повярвам, че се оправи. И така братлета, точно два дни. Вчера се наложи да запаля на бензин понеже беше студено, а нямах чайче за изпарителя и пак се почна, НО без гаснене при всяко изключване на скорост, а избирателно, и то още в първите км от пътя - 3-4. /На бензин пали винаги, но само за 2-3 сек и превключвам на газ, защото после се дави и гасне//на бензин не върви - трябва да си поиграя с дебитомера й/
Та като свалях дросела в алум.блок под него под цедката имаше някаква камерка /нещо от рода на 15х30мм/,която беше пълна до половината с бензин, който явно е останал от такива паления или някой път, като Я пробвам на 5-та да превключа от газ на бензин - уж да прочисти малко системата/.
И какъв е този датчик дето е завит в камерата на "инжектора"? Да не би като усети мирис на бензин и да гаси колата?
Ако на някой му хрумне нещо - да драска!
Живи и здрави!
Прочетох темите свързани с проблемите ми и започнах от най-лесното - почистване на дроселовата клапа и клемите по датчиците, продухах и прочистих меките връзки за картерните газове/едната беше стабилно запушена от маслен конденз, а другата зимата по принцип Я удължавам и пускам свободно, че мята конденз и във въздушния филтър/. След като почистих и монтирах чарковете, закачих клемата на акумулатора и за да не мъча дъртия форд му излях 2 л топла водичка на изпарителя. Запалих, в първите секунди колата аха да загасне, помогнах и с малко газ и после сама си оправи оборотите и "зазвуча" доста бодро. Зарадвах Й се, понеже една седмица при всяко изключване от скорост колата си гаснеше/без пропуск - мъка си беше голяма по кръстовищата, че трябваше да избирам маршрути с най-малко такива, но за сметка на това по-дълги

Та като свалях дросела в алум.блок под него под цедката имаше някаква камерка /нещо от рода на 15х30мм/,която беше пълна до половината с бензин, който явно е останал от такива паления или някой път, като Я пробвам на 5-та да превключа от газ на бензин - уж да прочисти малко системата/.
И какъв е този датчик дето е завит в камерата на "инжектора"? Да не би като усети мирис на бензин и да гаси колата?
Ако на някой му хрумне нещо - да драска!
Живи и здрави!