Страница 1 от 2
Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 09 мар 2011, 20:17
от plamen.a.penev
Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 20 мар 2011, 12:33
от taz07
колега продухаи си системата след това си смени термостата и обезвъздуши и трябва дасе оправи успех
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 20 мар 2011, 17:08
от chefo_ukr
При мен беше от водната помпа.Направо превърташе турбинката и от време на време захапваше.Успех
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 22 мар 2011, 19:09
от tushan
виж да не са ти сменили датчика за температурата.ако е друг може да ти прави проблеми.трябва да е определен цвят.
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 23 мар 2011, 15:02
от gazetto
Колега смени си водната помпа.Сам си го написал.Колата загрява а мъркучите студени,значи няма кой да върти водата.При мен беше същото преди време.Сигурно и парно няма

Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 23 мар 2011, 15:22
от Alexi
абе след като си прегрял колата ,издухал си гарнитура ,шлайфал си глава ,не се ли запита тая кола що прегрява .. нали се сещаш че датчика само регистрира температурата и не може той да е причината .. а тя е дефектирала водна помпа ( 90%) и/или термостат останал затворен/полузатворен
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 23 мар 2011, 16:36
от HACKO
plamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 25 мар 2011, 05:45
от plamen.a.penev
хммм парно има и водната помпа върти.....
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 25 мар 2011, 07:08
от bXtreme8833
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 25 мар 2011, 10:29
от chefo_ukr
plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....
А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 25 мар 2011, 23:07
от gazetto
chefo_ukr написа:plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....
А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.
И аз така......

Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 27 мар 2011, 22:51
от plamen.a.penev
Майстора ми каза че е проверил....
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 27 мар 2011, 23:00
от HACKO
plamen.a.penev написа:Майстора ми каза че е проверил....

Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 28 мар 2011, 07:38
от bXtreme8833
plamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Приятелю, след като са ти правили мотора, защо не ти смениха водната помпа?! За мен това задължително се прави при такъв ремонт! Ами ако точно качат мотора и всичко ОК и на другия ден протече помпата, кво правим? Според мен трябва да направиш анализ на антифриза за изгорели газове, за да се разбере, дали са я направили като хората. И ако всичко там е ОК - сменяш термостат и водна помпа. С това предполагам ще се оправи. Водната помпа на пръв поглед може да си изглежда, че върти, но като стигне едни по-високи обороти, например пистовия ремък върти шайбата с 3000/об. мин, а помпата се върти на 1500 и няма кой да праща врелата вода в радиатора. Ще си се върти охлаждащата перката постоянно... Ако и това не стане е възможно неправилно обезвъздушаване. Има и едно кранче на парното, което също може да не пропуска достатъчно вода и да пречи на циркулацията (като се изолира парното се разбира). Успех
НАСКО, какво се чешеш, приятелю?

Форд за мен си остава най-мистериозната кола (и в добрия и в лошия смисъл на думата) Винаги се появяват едни такива специфични проблемчета, в които не си вярвал, че може да ти се случат (никой не ангажирам с мнението си - то е от личен опит)

Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 28 мар 2011, 19:13
от HACKO
Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 29 мар 2011, 14:02
от bXtreme8833
HACKO написа:Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.
По принцип специфичният начин, по който я проверяват повечето "майстори" е "на ухо" - върти шайбата от външната страна с едната ръка и с другата проверява дали се върти турбинката

Така няма как да се разбере дали при по-високи обороти не се губи дебит

Само смяна му е майката според мен.
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 29 мар 2011, 19:00
от HACKO
bXtreme8833 написа:... Така няма как да се разбере дали при по-високи обороти не се губи дебит

Само смяна му е майката според мен.
Това че помпата работи при ниски обороти а на високи не, нали не го вярвате на сериозно? Няма как да стане, турбината е набита директно на вала, кака че ако превърти (както се оказа че се случва при Мондео), точно на ниски обороти изобщо няма да върти на високи обороти вследствие на триенето може да се завърти и да съсдаде някаква циркулация.
Като се свали помпата може спокойно да се провери за превъртане във вала, няма начин да се сбърка. Написаното ме наведе и на още един достатъчно точен вариант, да се откачи водното съединение и оттам да се вкара здрава отверка с която да се блокира турбината и да се опита да се превърти шайбата, ако превърта помпата е за смяна.
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 29 мар 2011, 20:33
от chefo_ukr
Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша.

Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 02 апр 2011, 22:27
от plamen.a.penev
Така ,казаха че е от арматурното табло-намерих сменихме и същото-на равно и на надолу никакви грижи но нагоре стрелката започва да играе и перката да се включва....
Re: Много много Голям проблем с температурата
Публикувано: 02 апр 2011, 23:16
от HACKO
chefo_ukr написа:Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша.

Защо, моята е на 250 000 а по-вероятно на 350 000 и няма никакви признаци да е за смяна?