проблем в двг

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

проблем в двг

Мнение от ПАЦО » 09 юни 2006, 12:50

Както работеше форда,изведнъж угасна.Последва едно чистене на филтри,обезвъздушаване,но уви.С леко побутване запали,но нямаше мощност,пуши яко и гасне.Казаха ми ,че са дюзи.Дайте съвет и някои добър майстор.
paci:
ПАЦО написа:колеги ,кажете ми къде се намира обогатителя на гнп,и как мога да проверя дали работи.Двигателя е 1.8д,помпата е бош. Отгоре имам някакво реленце на фесто,но е счупено.
Абе вие не знаете ли какъв му е форда на ПАЦО ?!? =)):
Всеки трябва да знае :D
Не случайно някой го беше написал:
Неще да пали, колата е червена какво да правя?

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 09 юни 2006, 13:04

За дизел ли става въпрос?
Изображение

ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

1.8 дизел

Мнение от ПАЦО » 09 юни 2006, 14:55

да

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 09 юни 2006, 21:57

Никак не разбирам от дизелови двигатели и помпи, но понеже имах вземане-даване с майстори-дизелджии по повод подобен проблем, ще разкажа каквото си спомням от разговорите с тях.
Има някакъв бушон, доколкото разбрах на самата помпа, на някакъв клапан, който задържа нафтата да не се връща обратно. Ако бушонът изгори или пък му се откачи кабелчето, колата не можела посмъртно да запали. Това е лек вариант за повреда. По-тежкият е: в самата помпа, в задната част се скапва нещо като сачма, може и да е същия тоя клапан, който задържа нафтата. Оправяло се като се свали помпата и се сменя цялата задна част. Чух различни варианти за цени - от 250 до 500.
Пожелавам ти проблемът да не е сериозен.
Изображение

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 10 юни 2006, 18:07

Аз знам, че първото нещо, което се прави при съмнения за запушвания в помпата или дюзите е ударна доза масло в нафтата. От колеги съм чувал че правело чудеса. Ако обаяе е механична повреда..... трябва да се намери и тогава да се мисли по проблема.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта