проблем в двг
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 май 2006, 16:20
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблем в двг
Както работеше форда,изведнъж угасна.Последва едно чистене на филтри,обезвъздушаване,но уви.С леко побутване запали,но нямаше мощност,пуши яко и гасне.Казаха ми ,че са дюзи.Дайте съвет и някои добър майстор.
paci:
Всеки трябва да знае
Не случайно някой го беше написал:
Неще да пали, колата е червена какво да правя?
paci:
Абе вие не знаете ли какъв му е форда на ПАЦО ?!?ПАЦО написа:колеги ,кажете ми къде се намира обогатителя на гнп,и как мога да проверя дали работи.Двигателя е 1.8д,помпата е бош. Отгоре имам някакво реленце на фесто,но е счупено.

Всеки трябва да знае

Не случайно някой го беше написал:
Неще да пали, колата е червена какво да правя?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Никак не разбирам от дизелови двигатели и помпи, но понеже имах вземане-даване с майстори-дизелджии по повод подобен проблем, ще разкажа каквото си спомням от разговорите с тях.
Има някакъв бушон, доколкото разбрах на самата помпа, на някакъв клапан, който задържа нафтата да не се връща обратно. Ако бушонът изгори или пък му се откачи кабелчето, колата не можела посмъртно да запали. Това е лек вариант за повреда. По-тежкият е: в самата помпа, в задната част се скапва нещо като сачма, може и да е същия тоя клапан, който задържа нафтата. Оправяло се като се свали помпата и се сменя цялата задна част. Чух различни варианти за цени - от 250 до 500.
Пожелавам ти проблемът да не е сериозен.
Има някакъв бушон, доколкото разбрах на самата помпа, на някакъв клапан, който задържа нафтата да не се връща обратно. Ако бушонът изгори или пък му се откачи кабелчето, колата не можела посмъртно да запали. Това е лек вариант за повреда. По-тежкият е: в самата помпа, в задната част се скапва нещо като сачма, може и да е същия тоя клапан, който задържа нафтата. Оправяло се като се свали помпата и се сменя цялата задна част. Чух различни варианти за цени - от 250 до 500.
Пожелавам ти проблемът да не е сериозен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта