хидравлика

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

хидравлика

Мнение от lorinzar » 05 апр 2011, 21:51

направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000 и от тогава започна да присфирва ремакът като навия повече от оботот напоследък волана стана по тежък на въртене . Та мисълта ми е дайте някакво масло което да е подходящо за хидравлика на мк1

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от cockyhotty » 05 апр 2011, 21:54

Сигурно не е от маслото, а от това, че не е обезвъздушена колата. Трябва да вдигнеш предницата във въздуха и да навиваш волана от крайно ляво в крайно дясно положение бавно няколко пъти, за да излезе въздуха.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 05 апр 2011, 21:57

ATF 3000 да не би да е синтетика, а рейката да не е със съответните устойчиви на синтетично масло гумички?
Ремъкът може да е остарял нещо, и като припълзва да го прави юнашки и помпата да спира - и това всъщност да е "повредата"

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 05 апр 2011, 22:19

забравих да кажа ремъка също е сменен първите няколко километра ми направи впечатление че се въртеше на перце после почна да прави теа мизерии

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от Sasho85 » 05 апр 2011, 23:47

Маслото е неподходящо. Трябва да е ESP-M2C 166H
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от cockyhotty » 05 апр 2011, 23:53

Хвърляте човека в тъча. Точно това си е маслото за хидравликата:

Power steering
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 month
Type: TITAN ATF 3000

Това е от официалния сайт на FUCHS за този модел Мондео. Проблема е по-скоро в хидравликата и обезвъздушаването.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 06 апр 2011, 09:58

cockyhotty написа:Сигурно не е от маслото, а от това, че не е обезвъздушена колата. Трябва да вдигнеш предницата във въздуха и да навиваш волана от крайно ляво в крайно дясно положение бавно няколко пъти, за да излезе въздуха.
колега дай малко разяснение да я вдигна на 2 крика при работещ двигател и отворена капачка на казанчето ли да стане това

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от cockyhotty » 06 апр 2011, 19:54

Да, вдигаш предницата на 2 крика или на подемник и въртиш от крайно ляво до крайно дясно положение равномерно и не много бързо без да задържаш в крайните положения повече от 1-2 сек. Повтаряш това 10тина пъти. Дано се оправи. Погледни дали при работещ двигател в казанчето бълбукат мехурчета. Можеш да провериш и обтягането на ремъка на хидравликата, дали обтегача е наред, защото каза, че преплъзва.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 06 апр 2011, 23:20

Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от pepy1 » 06 апр 2011, 23:23

аз съм с АТФ2 и нямам проблем
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 07 апр 2011, 10:04

diesel1.6 написа:Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.
ако 17,50 лв литър му викаш ефтино масло при все че имаше поне 5 вида и под 10 лв

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от Ianaki » 07 апр 2011, 12:22

Защо си мисля, че проблемът идва от ремъка?! :D

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 09 апр 2011, 16:36

направих обезвъздушаването както беше писал колегата по горе значи има някакво подобрение но не ме удоволетворява ремъкът според мен си е нормално опънат мисля да сменя маслото отново

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 09 апр 2011, 16:43

lorinzar написа:
diesel1.6 написа:Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.
ако 17,50 лв литър му викаш ефтино масло при все че имаше поне 5 вида и под 10 лв
Има го и по-евтино, без да има разлика. Не е нещо специално и не би могло да е причина за неизправности.
Проблемът в рейката е нещо друго.
Последна промяна от diesel1.6 на 09 апр 2011, 17:01, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 09 апр 2011, 17:01

бе то на капачката на казанчето си пишеше какво масло трябва ма беше 31 лв литър видя ми се много а сега ше ислезне още повече. целият проблем тръгна откакто смених маслото така че не вярвам да е нещо друго че имаше въздух имаше ма пак не е както трябва

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 09 апр 2011, 17:07

На моята капачка пише да се сложи хидравлично масло и нищо друго. Вътре е червено и е едно от маслата на форд 166, 195 или пък някакъв АТФ.

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от cockyhotty » 10 апр 2011, 01:36

Не си хаби парите за масло. Маслото трябва да е АТF D2. Подходящо си е маслото. И при мен частично го има този проблем. В Хайнес пише процедура за обезвъздушаване с вакумна помпа на мястото на капачката на казанчето при такива ситуации, ама ние от де да я намерим. Нqкъде остава въздух по системата и не може да излизе вероятно, другата възможност е повреда в помпа/рейка.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от ЯЛТА » 10 апр 2011, 08:13

Обезвъздушаваш, като навиеш волана до-край в едната посока,-задържиш 1 мин. с 1500 об.мин. , и после навиваш в другата посока и пак задържаш навит волана за 1 мин. пак с обороти. Въздухът трябва да е излязъл, ако продължава да свири то тогава вероятна причина е запушване-имаше някакви клапанчета по помпата. Повече не знам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 10 апр 2011, 11:35

diesel1.6 написа:На моята капачка пише да се сложи хидравлично масло и нищо друго. Вътре е червено и е едно от маслата на форд 166, 195 или пък някакъв АТФ.
пише power streering fluil и ми направи впечетление че в магазина дето купих маслото имаше само едно на което пишеше това 32и нещо беше литъра.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от dimkar » 10 апр 2011, 14:35

Какви са тези цени, какво е това чудо? :) Ако се съмняваш в маслото, което си сложил вече, най-добре си вземи Yacco ATF III на цена от 14.22лв за литър. По-добро от това не ти трябва.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 113 госта