Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕНО
Публикувано: 16 юни 2006, 18:29
от nino217041
Здравейте, отскоро съм собственик на escort 1.6 16клапана 98г. и имам проблем при палене на колата когато е студена,пали веднага но веднага й падат оборотите и гасне.След като запаля и й давам малко газ/форсирам я/ около 3-4 минути да загрее,вече всичко е нормално:обороти 850 на празен ход,не гасне,прави този проблем само когато е студена.А също така като загрее при вкл. на голям консуматор и падат оборотите около 500 и а да загасне.Каква може да е причината?Дали тази кола има автоматичен смукач и от него ли е този проблем?Мерси предварително за отговорите.
Публикувано: 16 юни 2006, 22:39
от ivo9180
Доста е писано по въпроса Пробвай така-остави колата да поработи на малки обороти преди да я угасиш вечерта около 5 мин Другото е смяна на филтри.масло и т.н В краен случай-диагностика
Публикувано: 16 юни 2006, 22:42
от nino217041
Сменил съм въздушния филтър,масления,горивния ,масло .мерси ще пробвам и с това 5 мин да поработи и тогава да я изгася.
Публикувано: 16 юни 2006, 22:48
от DigiPro
Според мен трябва да се почисти клапана за празния ход. Моя не успях обаче да го развия защото е на кофти място а и болтовете не помръдват.
Публикувано: 16 юни 2006, 23:09
от nino217041
а къде се намира клапана за празния ход?
Публикувано: 17 юни 2006, 11:46
от DigiPro
nino217041 написа:а къде се намира клапана за празния ход?
Като застанеш пред колата отляво на смукателните колектори. Едно малко цилиндрично с куплунг с 2 кабела май беше. Ако нямаш упътванията на Хайнес си ги изтегли от
тук Там търсиш Idle Speed Control Valve
Публикувано: 17 юни 2006, 17:19
от nino217041
къде се намира
Публикувано: 17 юни 2006, 23:33
от DigiPro
Ами моя двигател е малко по различен (поне смукателните колектори са ми други и затова ти писах да си изтеглиш упътванията и там да потърсиш. Иначе ето на моя къде се намира.
Публикувано: 26 юни 2006, 12:57
от chains
Колега, от горепосочения от теб проблем излиза май, че не ти работи както трябва електронния смукач, но аз бих те посъветвал да не правиш самоинициативи, а да отидеш на диагностика, че тези инжекциои са много прецизни апарати и е по-вероятно да си усложниш живота и оскъпиш ремонта /а най-вероятно се нуждаеш само от малко калибриране или замяна на някой датчик/!
Публикувано: 26 юни 2006, 13:55
от kEFi
Преди да почнеш да сменяш туй-онуй - прегледай тази тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
проведи едно обучение на компа и пиши дали проблемите продължават....
Успех!
Публикувано: 26 юни 2006, 22:40
от nino217041
в работата днес гледахме в аутодата ,за автомобили след 97г.не става reset на компютъра като се изключи акумулатора. благодаря за съветите .мисля в сряда да отида на диагностика да видиме какъв е проблема.ще пиша какъв е резултата.
Публикувано: 27 юни 2006, 10:21
от kEFi
Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.
Публикувано: 27 юни 2006, 10:41
от petkoff_pl
kEFi написа:Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.
KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ )

Публикувано: 27 юни 2006, 12:30
от kEFi
petkoff_pl написа:
KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ )

Незнам!
Предполагам, че е възможно, ако запалването ти се управлява от EDIS модул....
Публикувано: 13 юли 2006, 21:05
от nino217041
колеги ходих на диагностика маисторите казват работи идеално ,нали докато отида до тях колата загряла.850 оборота на празен ход но като вкл.консуматор падат на 500 ,оказа се регулатора на празен ход ,/или както му казваме автоматичния смукач/ смениха го ,и сега на празен ход оборотите са около 1000,като се вкл.консуматор се вдигат за момент и се стабилизират пак около1000.като е студена се вдигат оборотите и не гасне ,но като е на празен ход оборотите са около 1000 това нормално ли е?
Публикувано: 13 юли 2006, 21:12
от DigiPro
nino217041 написа:...оказа се регулатора на празен ход ,/или както му казваме автоматичния смукач/ смениха го...
Колко пари струва това чудо? колко ти взеха за смяната? Че май и аз трябва да го сменям.
Публикувано: 13 юли 2006, 21:33
от nino217041
виж сега сменя се лесно само два болта са, но при мен е на малко кофти место труден е достъпа.около100лв е регулатора и за диагностика 23лв. и тия некадърници "маисторите де" при закачането на двата кабела го обърнаха и цял следобед правиха дианостика защото пак беше същия проблем тия некадърници бяха разменили двата кабела които влизат в регулатора /тои е с универсален накрайник за различни букси/ та обърнаха буксата и всичко точно.абе некадърници завиване на винтче на кофти място.та успех в заменянето на регулатора.