Страница 1 от 2

Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 27 апр 2011, 09:38
от petarrs
Искам да питам нещо. Имам Форд Фокус 1.8 TDDI 90 конски сили. Вчера както си карах и огасна. Карах на 2 намалих за една дупка включих 1 и тя загасна и не пали. Не съм проверявал за сега нищо , защото се случи вечерта. Някаква идея какво да проверя. Какви варианти имам - филтър горивен, ремък на помпата, бушони и релета. Ако е изгорял компютъра на помпата как мога да разбера. Дали помпата е VP44 или някоя друга. Нещо друго което съм пропуснал споделете. Благодаря ти предварително.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 27 апр 2011, 09:48
от essex
хмм нали дизеларките имаха един клапан за горивото ... при повечето случаи които аз съм сидял/прочел във форума този клапан гуми функциите си и не се затваря и за това хора се чудят как не могат да си изгасят колите след като дори са извадили ключа, при теб може би се е затворил този клапан, просто и чисто гадая колега но и това е нещо :mrgreen:

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 27 апр 2011, 15:44
от Alexi
помпата е VP 44 ,а дали е тя дефектирала - диагностика ..

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 27 апр 2011, 21:12
от ЯЛТА
На първо четене провери дали са си на място ремъците.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 27 апр 2011, 23:32
от specialista
От коляновия вал до помпата е верига.Но от помпата до разпределителния вал е ремък.Моли се да не е скъсан.Помпата е VP30 според мен ,но това не значи че не може да се скапе управлението и.
Налага се да се ползва диагностика,освен ако не си останал без гориво.Това между другото е голямата болест на тази помпа-липсата на гориво създава проблем на електрониката.Огасването има нещо общо с попадането в дупката.Самота вибрация е възможно да е причина за разместване на нещо(реле,куплунг,предпазител).
Успех!

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 28 апр 2011, 09:02
от petarrs
Проверих ремъка - здрав е. Развих дюзите - пускат гориво. Проверих релета и бушони няма изгорели. Размествах релетата - нищо. Когато дам на контакт от помпата се чува едно жужене за около половин секунда - дали е нормално това? Дали някой знае , някой който има софтуер , кабел и лаптоп и може да ми направи диагностиката на място , защото се налага теглене до сервиз, а ми е малко сложно. И супер дизел и мото пфое са ми далече.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 28 апр 2011, 09:37
от essex
да не са заминали няколко свещи наведнъж ?

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 28 апр 2011, 09:40
от lerokal
essex написа:да не са заминали няколко свещи наведнъж ?
Не ми се вярва от това да е проблема, защото температурите не са толкова ниски, за да не може да запали ако са изгорели свещите, а и плюс това бях чел, че под +7 градуса започват да греят свещите на тези фокуси... :)

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 28 апр 2011, 11:21
от petarrs
Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 03 юни 2011, 08:51
от vector
petarrs написа:Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.
Колега, със същия проблем съм. Дай някакви координати на този майстор че не ми се сменя цяля помпа заради това управление

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 04 юни 2011, 08:53
от specialista
Че то кой говори за смяна на помпа!

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 04 юни 2011, 09:54
от ЯЛТА
Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 04 юни 2011, 16:34
от vector
ЯЛТА написа:Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.
Къде се намира този сервиз, някакви координати, тел.? Предварително благодаря!

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 04 юни 2011, 18:52
от ЯЛТА
Напиши му съобщение на лични, и той ще ти се обади.- Specialista

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 05 юни 2011, 22:57
от vector
Благодаря Ви колеги!
По-късно ще пиша до къде съм стигнал с помпата

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 21 юни 2011, 19:11
от vector
Здравейте колеги!
От няколко дни съм със кола, беше истинско ходене по мъките докато я оправят.
Колата е направила проблем когато я е карала жена ми. Издърпали са я до сервиз и я е оставила да я правят. Бил изгорял транзистор в блока за управление на помпата. След няколко дни, след като се прибрах, се качих да я пробвам - колата вървеше като спъната, все едно че няма турбо. Обадих им се и я закарах да си я дооправят, 300 лв. са взели за този ремонт. Стоя няколко дни в този сервиз, не ги знам какво са правили, накрая казаха че ще сменят цялата платка (дали са я сменили - един Господ знае). На следващия ден отидох да я взема, колата си работи както преди. Ще я карам няколко дни да я видя как ще се държи и смятам да търся специалист да я види. Този сервиз .... нещо не ми вдъхва доверие.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 21 юни 2011, 23:48
от diesel1.6
За този въпрос има голяма тема в клуб офроуд. Там са коментирани доста от "майсторите".

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 22 юни 2011, 08:12
от vector
Прочетох тази тема и точно това ме притеснява

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 24 юни 2011, 19:23
от sparky_
Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2 с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Публикувано: 29 юни 2011, 21:50
от vector
sparky_ написа:Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2 с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.
Тази платка нова ли е или втора употреба?