Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
byi
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
Status: Извън линия

Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Мнение от byi » 12 май 2011, 09:25

Здравейте колеги,
имам много странен проблем с моя ескорт. Имах повреден маркуч за горивото(този който е от инжектора към помпата) и ми дърпаше въздух. Смених го и проблема продължава. След това се оказа, че мембраата на инжектора е повредена и сменихме и нея и след това пак дърпа въздух. Когато колата не се кара повече от 5-6 часа и горивния филтър се изпразва. Сложихме и една клапа която да не позволява на горивото да се връща но ефект няма. Та въпроса ми е от къде може да дърпа въздух и ако някой е имал подобен проблем да сподели. Всички мнения ще са от полза. Благодаря Ви предварително. Поздрави! :)
Форд Ескорт 1996г. 18 TD

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Мнение от escorttd1 » 12 май 2011, 12:17

Колега, сложи си един прозрачен маркуч и ще видиш от къде точно влиза въздуха. Иначе може до утре да питаш и да четеш всякакви предположения.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Мнение от specialista » 12 май 2011, 22:23

escorttd1 написа:Колега, сложи си един прозрачен маркуч и ще видиш от къде точно влиза въздуха. Иначе може до утре да питаш и да четеш всякакви предположения.
:D _friends_
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

ggganyo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 06 юли 2011, 18:42
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Мнение от ggganyo » 06 юли 2011, 18:51

и аз го имах този проблем...излезна клапана за излишното гориво.смених го и всичко си дойде на мястото.струва към 15 лв.водят го болт-клапан отгоре на помпата се намира.развива се със 17 камък .

adrian.mezdra
потребител
потребител
Мнения: 107
Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
Модел на автомобила: ESCORT
Status: Извън линия

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Мнение от adrian.mezdra » 07 юли 2011, 15:53

Здравейте колеги!
Въпросният клапан не е ли на различните видове помпи на различно място?
Например на ГНП Бош незнам къде е но знам, че Лукас са 2 модела, поне аз толкова съм виждал и видимо личи , че има разлика.
При теб за кой модел става въпрос защото знам, че една с една са несъвместими.
Има случай, че ГНП Лукас от ескорт 1.8 TDI нестава на мондео със същия двигател и ГНП Лукас.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта